komt vanavond wel goed, waneer unlock ik nieuwe wapens?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Staat er nu bijAssault Combat (Level 1) Today. Als je nog 1 a 2 flags captured of een paar kills haalt word je Private First Class.
![]()
Kan je me toevoegen @ FJDorr :apedingetje: gmail -punt- com pleasequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:51 schreef Drugshond het volgende:
Ik zit altijd op 62.24.64.36 : BF2 Chello Test
Aangezien ik niet de officiele versie heb, zijn het aantal servers waarop ik kan knallen beperkt. Maar inmiddels heb ik een lijstje van 5 servers die dagelijks up-and-running zijn.
Thnx, zit alleen nog even te kloten met de hoogte van die blocks, die wil maar niet op 100% staan maar pakt een bepaalde pixelhoogte waardoor dus sommige blocken niet meer sluitend zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nice Theme UnleashMitch.
Hier ook weer nietsquote:Gister nog nix binnen. Ik heb zojuist naar huis gebeld en er waren wel 2 pakjes voor me maar geen BF2
Me enige hoop voor vandaag is dat ie nog met de auto komt....
Ja dat had ik net ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:06 schreef Blinker het volgende:
Ik ook. Bij BFHQ staat dat ik Lance-Corporal ben maar ingame ben ik private...
Nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb em
Is jullie exemplaar ook zo dik als een dubbel DVD doosje
Vreemd. Hebben ze niet de DVD-versie in een CD-Rom-doosje gestoptquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Okey zal wel komen omdat ik de Engelse heb, hoewel ik als taal wel NL kan kiezen. Boekje is iig Engels.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb em
Is jullie exemplaar ook zo dik als een dubbel DVD doosje
Moet je in Ranked servers gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:56 schreef kievit19 het volgende:
ik wil ook awards
ik stond vandaag wel een keer bovenaan op een server (op het einde ook )
verder geen medaille ofzo gekregen
ik zat in een ranked severquote:
je moet het ook verdienen hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik zat in een ranked sever
maar toch nix gekregen
bug misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |