Ik zal zo wel ff kijken.quote:
En toen ging Steeven op een ranked server spelenquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:53 schreef Droopie het volgende:
en toen werd het winter
Zorgen dat de tank van binnen naar buiten benut. Dus altijd een teamate in de turret hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:23 schreef Steeven het volgende:
Wanneer krijg je die onscheiding voor de skills met een tank eigenlijk. Ik heb al bijna 325 kills en 50 mensen overreden en ben zelf maar 50 keer doodgegaan door een tank.
jointquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:39 schreef speknek het volgende:
80.190.209.5
Waren dat geen hogere levels? Elke award kent namelijk 3 levelsquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:36 schreef Steeven het volgende:
Net 3 gouden medailles verdiend. Ik won ook allerlei onderscheidingen die ik al had. Vaag.
Ik weet het niet. Ik heb net gekeken, en ze waren gewoon op score Voldoende, zoals ik ze al had. Het was sowieso vreemd, want eerst kreeg ik er een voor Support, toen nam ik de klasse Medic en die kreeg ik ook snel. Daarna de klasse Assault en BOEM, weer een onderscheiding. Die ik dus al had.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Waren dat geen hogere levels? Elke award kent namelijk 3 levels
Je hebt vandaag een Bronze Star & gold Star gekregen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:58 schreef Gamedemon het volgende:
ik kreeg net een onderscheiding, staat ie er niet tussen bij dat scherm waar die hoor te staan
Staat er nu bijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef Gamedemon het volgende:
je leest me berichten
ik heb ook een onderscheiding voor assault gehaald kreeg ik melding van, die staat er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |