quote:- Gasten die ownen in een straaljager, met name de tegenstander dan. Je kunt niet eens zelf meer vliegen want je bent meteen neergehaald .
Tja, dus dan moet je zelf maar leren ownen in een straaljager
Ja maar die C4 zit er dan nog opgeplaktquote:- Het niet kunnen laten ontploffen van C4 die op een voertuig geplakt zit als je dood bent
Hmmm, tja maar dan ben je in feite dood geweest..... dus ben je gewoon een nieuw persoon.
Ja en de Medic kan healen en heeft een goed wapen. En de Support kan tig kogels afvuren en kan snel ammo bijvullen. Het is gewoon een te slap wapen.quote:- Het wapen van de Engineer zuigt
Ja maar als Engineer kan je wel weer dingen maken, elk voordeel heb ze nadeel
Het spel is verre van realistisch, dus dat slaat nergens opquote:- Engineer repareert veel te traag in vergelijk met het healen van de Medic en de Ammo bijvulling van de Support. Bovendien kan de Commander ook kistjes laten droppen die snel repareren.
Ja maar een Engineer doet er waarschijnlijk in het echt ook langer over.
Ik heb nu 2 van die 6/8 mappen uitgespeeld, maar komen er geen neiuwe mappen ofzo, en moet je het spel opslaan...want ik weet niet war dat kan hoor..quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:06 schreef Atreidez het volgende:
Als je Spec Ops bent ben je niet zichtbaar op een scan of op de uav trouwens, dus dan hoop je de radar niet op te blazen
[..]
Hoe bedoel je er komen geen nieuwe bij?
Als je online gaat kan je ze met meer mensen groter spelen.. Er komen iig geen nieuwe maps bij voorlopig.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:47 schreef satecl het volgende:
Ik heb nu 2 van die 6/8 mappen uitgespeeld, maar komen er geen neiuwe mappen ofzo, en moet je het spel opslaan...want ik weet niet war dat kan hoor..
Nee maar ik bedoel geen multiplayer maar singeplayer, als ik op solospel druk en ik speel een paar levels uit, wat is dan het doel...er komen geen neiuwe levels bij...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je online gaat kan je ze met meer mensen groter spelen.. Er komen iig geen nieuwe maps bij voorlopig.
Ik heb trouwens best al veel hulp gehad met suppert en het was echt nodig. Die grenade launcher was steeds leeg
No shit, sherlock.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel geen multiplayer maar singeplayer, als ik op solospel druk en ik speel een paar levels uit, wat is dan het doel...er komen geen neiuwe levels bij...![]()
Oe dat lelijke wrattenmonsterquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef nietzman het volgende:
Is is een God!
De US intervention-mod krijgt een A10!.
http://usi.bfworld.net/main.php?section=vehicles_a10
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:44 schreef speknek het volgende:
Ja cool. Maar waarom noemen ze het een supercobra en geen warthog? Die supercobra is toch een helikopter?
Zal wel een foutje zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:44 schreef speknek het volgende:
Ja cool. Maar waarom noemen ze het een supercobra en geen warthog? Die supercobra is toch een helikopter?
Geweldig!quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef nietzman het volgende:
Is is een God!
De US intervention-mod krijgt een A10!.
http://usi.bfworld.net/main.php?section=vehicles_a10
Ik sla vanavond over, maar er zal vast wel genoeg animo zijn hierquote:
Ik ben er vanavond toch wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:22 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik sla vanavond over, maar er zal vast wel genoeg animo zijn hier.
Cool, hoeveel teamwork punten heb jequote:Op donderdag 30 juni 2005 19:22 schreef BMH het volgende:
Vandaag: Crew Service Ribbon & Aviator (Level 1) award.
Ben vooral trots op de Crew Service Ribbon. Word teamwork eindelijk beloond in een game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |