abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28355120
Mijn irritaties, hoewel kleine omdat het spel zo vreselijk tof is:

- Gasten die ownen in een straaljager, met name de tegenstander dan. Je kunt niet eens zelf meer vliegen want je bent meteen neergehaald .
- Als Commander zijnde artillery strikes ergens gooien, en dombo's uit het team die er gewoon inlopen en op je gaan zeiken
- Commanders die artillerie strikes gooien op vlaggen die al veroverd worden door hetzelfde team
- Geen punten voor het opblazen van onderdelen van de vijandelijke basis. Ik heb wel eens minpunten gehad voor het opblazen van mijn eigen basisonderdelen, per ongeluk .
- Engineer repareert veel te traag in vergelijk met het healen van de Medic en de Ammo bijvulling van de Support. Bovendien kan de Commander ook kistjes laten droppen die snel repareren.
- Het wapen van de Engineer zuigt
- De Ammozakken van de Support zijn overbodig, want bijna niemand komt zonder ammo te zitten omdat ze snel dood gaan
- De Sniper is toch te scheef, mag iets beter maar niet ala Counterstrike en die lame AWM
- Het niet kunnen laten ontploffen van C4 die op een voertuig geplakt zit als je dood bent

Goed, dit kan allemaal gefixed worden in een patch dus .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_28355733
Mijn irritaties, hoewel kleine omdat het spel zo vreselijk tof is:

- Gasten die ownen in een straaljager, met name de tegenstander dan. Je kunt niet eens zelf meer vliegen want je bent meteen neergehaald .
Tja, dus dan moet je zelf maar leren ownen in een straaljager

- Als Commander zijnde artillery strikes ergens gooien, en dombo's uit het team die er gewoon inlopen en op je gaan zeiken
Klopt, maarja er spelen mensen die nog niet zo intilligent zijn.

- Commanders die artillerie strikes gooien op vlaggen die al veroverd worden door hetzelfde team

- Geen punten voor het opblazen van onderdelen van de vijandelijke basis. Ik heb wel eens minpunten gehad voor het opblazen van mijn eigen basisonderdelen, per ongeluk .
Hihi, dat is idd wel vervelend.
- Engineer repareert veel te traag in vergelijk met het healen van de Medic en de Ammo bijvulling van de Support. Bovendien kan de Commander ook kistjes laten droppen die snel repareren.
Ja maar een Engineer doet er waarschijnlijk in het echt ook langer over.
Ja maar als Engineer kan je wel weer dingen maken, elk voordeel heb ze nadeel
- De Ammozakken van de Support zijn overbodig, want bijna niemand komt zonder ammo te zitten omdat ze snel dood gaan
Ligt er aan, jij mischien. Ik niet...
- De Sniper is toch te scheef, mag iets beter maar niet ala Counterstrike en die lame AWM
Oja? Zoiets als ze in de eerste delfta force hadden zou vet zijn.
- Het niet kunnen laten ontploffen van C4 die op een voertuig geplakt zit als je dood bent
Hmmm, tja maar dan ben je in feite dood geweest..... dus ben je gewoon een nieuw persoon.
[14.gif]
pi_28356846
quote:
Tja, dus dan moet je zelf maar leren ownen in een straaljager
. Ik heb niets tegen een dogfight, maar sommige gasten zijn gewoon te goed . Je hoeft maar op te stijgen en je explodeert alweer. Knap van ze, maar wel irritant .
quote:
Hmmm, tja maar dan ben je in feite dood geweest..... dus ben je gewoon een nieuw persoon.
Ja maar die C4 zit er dan nog opgeplakt . Ben het op zich wel met je eens, maar toch . Ik wil ze terugpakken .
quote:
Ja maar als Engineer kan je wel weer dingen maken, elk voordeel heb ze nadeel
Ja en de Medic kan healen en heeft een goed wapen. En de Support kan tig kogels afvuren en kan snel ammo bijvullen. Het is gewoon een te slap wapen.
quote:
Ja maar een Engineer doet er waarschijnlijk in het echt ook langer over.
Het spel is verre van realistisch, dus dat slaat nergens op . Het mag best iets sneller.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:47:08 #154
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_28357604
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:06 schreef Atreidez het volgende:
Als je Spec Ops bent ben je niet zichtbaar op een scan of op de uav trouwens, dus dan hoop je de radar niet op te blazen
[..]

Hoe bedoel je er komen geen nieuwe bij?
Ik heb nu 2 van die 6/8 mappen uitgespeeld, maar komen er geen neiuwe mappen ofzo, en moet je het spel opslaan...want ik weet niet war dat kan hoor..
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_28358183
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:47 schreef satecl het volgende:
Ik heb nu 2 van die 6/8 mappen uitgespeeld, maar komen er geen neiuwe mappen ofzo, en moet je het spel opslaan...want ik weet niet war dat kan hoor..
Als je online gaat kan je ze met meer mensen groter spelen.. Er komen iig geen nieuwe maps bij voorlopig.

Ik heb trouwens best al veel hulp gehad met suppert en het was echt nodig. Die grenade launcher was steeds leeg
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:29:17 #156
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_28358941
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:05 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Als je online gaat kan je ze met meer mensen groter spelen.. Er komen iig geen nieuwe maps bij voorlopig.

Ik heb trouwens best al veel hulp gehad met suppert en het was echt nodig. Die grenade launcher was steeds leeg
Nee maar ik bedoel geen multiplayer maar singeplayer, als ik op solospel druk en ik speel een paar levels uit, wat is dan het doel...er komen geen neiuwe levels bij...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:32:19 #157
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_28359021
Met C4 kun je ook leuke wegversperingen maken...... gooi een boel C4 op de grond.... laat er een jeep overheen rijden (doe niks)... laat er een tank overheen rijden *klik*

0f iemand komt met een jeep aanrijden en stapt uit.... Drugshond plakt wat C4 op de jeep... tegenstander stapt weer in de jeep en rijd weg..... *klik*

0verigs op de gameservers ben ik ook drugshond.....
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:40:17 #158
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_28359242
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:29 schreef satecl het volgende:

[..]

Nee maar ik bedoel geen multiplayer maar singeplayer, als ik op solospel druk en ik speel een paar levels uit, wat is dan het doel...er komen geen neiuwe levels bij...
No shit, sherlock.
Die zijn er ook niet.
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:41:02 #159
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_28359267
Is is een God!

De US intervention-mod krijgt een A10! .

http://usi.bfworld.net/main.php?section=vehicles_a10
Ik ga naar huis.
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:44:08 #160
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_28359365
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef nietzman het volgende:
Is is een God!

Oe dat lelijke wrattenmonster
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:44:51 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_28359392
Ja cool. Maar waarom noemen ze het een supercobra en geen warthog? Die supercobra is toch een helikopter?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_28359458
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:44 schreef speknek het volgende:
Ja cool. Maar waarom noemen ze het een supercobra en geen warthog? Die supercobra is toch een helikopter?
http://www.naval-technology.com/projects/supcobra/
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:55:20 #163
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_28359630
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:44 schreef speknek het volgende:
Zal wel een foutje zijn.

En overigens vind ik EA nog steeds een stelletje lutsers omdat ze CO-OP uit BF2 hebben gesloopt.

Ik wil CO-OP! !
Ik ga naar huis.
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:59:45 #164
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_28359735
Na een aantal dagen aan het spelen geweest is BF2 wel het beste spel (FPS) wat op dit moment uit is.
Call of Duty United 0ffensive was al beregoed..... maar de veelzijdigheid van wapens, voertuigen en tacktieken over een grote map geeft toch net die extra bite...
Alleen nu nog wachten op de servicepacks.... want er zitten een paar kleine schoonheidsfoutjes in.

Wat zal de volgende FPS worden die hier weer overheen kan. ?
pi_28359932
Battlefield 3 Future War Combat ofzo..
Where facts are few, experts are many.
pi_28360186
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef nietzman het volgende:
Is is een God!

Geweldig! In operation flashpoint had je ook A10's en dat was geweldig omdat ze zo relatief langzaam vliegen.
pi_28360893
Mwhuahahaha. Net 5 plakjes C4 bij een vlag gelegd en op een afstandje, verstopt in de bosjes gewacht. Er kwam 1 vijand aan, en ik twijfelde om ze te laten exploderen. Mijn geduld werd beloond met een aanstormende helikopter met 5-6 man erin. Ze gingen allemaal bij de vlag liggen...klik...BOEM. Ze vlogen letterlijk tientallen meters de lucht in .
  donderdag 30 juni 2005 @ 17:39:48 #168
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_28362519
Er is er ook een mod in de maak voor bv. de oorlog in Bosnië en omstreken?
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  donderdag 30 juni 2005 @ 17:48:14 #169
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_28362744
Oh My God!

Nog steeds geen BF2 Ik bestel echt nooit meer een game bij CD-Wow
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:10:10 #170
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28363316
word er vnavos nog gespeeld hiero???
iemand hier trouwens Xfire?

[ Bericht 15% gewijzigd door kievit19 op 30-06-2005 18:23:17 ]
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_28363598
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:10 schreef kievit19 het volgende:
word er vnavos nog gespeeld hiero???
Ik sla vanavond over, maar er zal vast wel genoeg animo zijn hier .
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:22:18 #172
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28365229
Vandaag: Crew Service Ribbon & Aviator (Level 1) award.

Ben vooral trots op de Crew Service Ribbon. Word teamwork eindelijk beloond in een game
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_28365295
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:22 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ik sla vanavond over, maar er zal vast wel genoeg animo zijn hier .
Ik ben er vanavond toch wel.
pi_28365307
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:22 schreef BMH het volgende:
Vandaag: Crew Service Ribbon & Aviator (Level 1) award.

Ben vooral trots op de Crew Service Ribbon. Word teamwork eindelijk beloond in een game
Cool, hoeveel teamwork punten heb je .
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:27:28 #175
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28365366
is er een server ergens???
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: