quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:04 schreef mschol het volgende:
ati komt er never nooit in hier...
3x gekocht en 3x problemen (spellen die niet draaiden, windows fucked up kaart dood
neu dank je)
een amd athlon XP (barton core) 2600+ (1.9hz)quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
Hier alles perfect en super maar goedAlhoewel ik wel m'n 9600XT heb opgeblazen maar goed dat was eigen schuld
Dan kan je altijd nog kijken naar een Nvidea Geforce 6600 voor net iets meer dan 100,- nieuw
Of een 5700/5900
Wat zijn je verdere specs dan als je wel Doom3 kan draaien ?
hmm dan moet ik die 100 euro wel hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Mik er voor een euro of 100 een 6600 in en je bent ready to goDaarna met geluk de 4800SE nog voor een tientje of 5 verkopen en je hebt voor 50,- een PC die Battlefield kan draaien
Dan ben je gewoon lomp, sorry dat ik het zeg...quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ati komt er never nooit in hier...
3x gekocht en 3x problemen (spellen die niet draaiden, windows fucked up kaart dood
neu dank je)
Ik niet, sorry. Morgen misschien weerquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:08 schreef Droopie het volgende:
Dan is het misschien handig om voor de mensen die een clan willen joinen, waaronder ik, het hier eens proberen. http://www.zerobarrier.nl/ de clan van altreidez.
maar ik wacht nog effe af.
GAAN WE VANAVOND NOG SPELEN???
maar als ik die website van jullie zo eens zie dan zijn jullie wel gericht op serieus spelen. Wij (voor zover ik kan nagaan) zijn eigenlijk op zoek naar niet serieus spelen. Dus geen verplichtingen, gewoon spelen op de momenten dat wij dat willen en als we er zin in hebben willen we een clanwar organiseren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:25 schreef Atreidez het volgende:
We zijn nog aan t 'recruiten' dus meld je vooral aan
tsja als jij daar net met je groepje in zon kamp loopt die vlag overtenemen , en dan komt de artil pas dan zou ik je ook vervloeken, of als je in schietgevecht bent en iemand gooit artil op je, wat moet je dan doen? wegrennen = dood, Artil = dood, dan kan je beter vechtend ten onder gaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:25 schreef BMH het volgende:
Ik werd vandaag helemaal panisch door die irritante klote teamgenoten.. En maar punishen als je ze raakt met je artilery!
Kijk dan op je radar stelletje apen.
Als je dat nog niet eens doet, moet je ook niet op ranked servers spelen
*Vloekt meequote:Op woensdag 29 juni 2005 19:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
GVD ik word gek.
M'n BF2 Exemplaar is 24 Juni verstuurd en ik heb em nog steeds niet
Klote CD-Wow!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |