We zitten al met z'n 4-en, vier fokkers.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:43 schreef Steeven het volgende:
Oke mensen, de server van gisteren was goed en is nu leeg. Aan ons om 'em te vullen!
IP = 212.42.22.43
Port = 16567
Naam = DMW Battleservers
Contractsduur is telkens per 3 maanden. Dus na 3 maanden gaat er een volgende periode van 3 maanden in (of je besluit te stoppen met huren natuurlijk..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:10 schreef UnleashMitch het volgende:
@ Ursel, hoelang is de contractduur ?
Yup.. Dat is de domeinnaam..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:14 schreef UnleashMitch het volgende:
en krijgen we daar ook een zelf te kiezen domeinnaam bij ?
wat is jouw clan dan. site enzo...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoop niet dat jullie t erg vonden dat ik een paar clanleden meebrachtWas wel ff gezellig, toen werd t druk..
http://www.zerobarrier.nlquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:39 schreef Droopie het volgende:
wat is jouw clan dan. site enzo...
Het ging wel beter tegen het eindequote:Op woensdag 29 juni 2005 00:53 schreef Steeven het volgende:
Zo dat was weer leuk. Teamplay wordt al beter, in squads dan. Binnenkort weer
.
Ik heb een week geleden de Powercolor ATI Radeon 9800 pro gekocht bij Paradigit voor 120 euro. Dat scheelt dus bijna 100 euro dude!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:51 schreef Droopie het volgende:
Sapphire Radeon 9800 PRO 128 MB DDR voor Eur. 215,- is dat wat?
Dat lijkt mij wel zo handigquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:34 schreef UnleashMitch het volgende:
We kunnen dit als genoeg zien maar we kunnen ook evt nog een oproep op gamers.nl doen om er wat meer in te krijgen. Probleem blijft volgens mij dat je server zo snel vol raakt als ik de problemen zo eens hoor van anderen en dat je dan nog steeds niet altijd kan spelen of zijn er mogelijkheden om clan-leden altijd voorrang te geven ? (@Ursel)
De vraag is dan of dit technisch mogelijk is. Ik kan me nml voorstellen dat bepaalde IP-adressen altijd voorrang krijgen.quote:
Maar dat kan slechts door 1 persoon gedaan worden ? Of kunnen meerdere de serverinstellingen weigeren ? Daarnaast zit je dan natuurlijk altijd nog met het probleem dat als je iemand kickt je dan heel snel terug moet naar het spel en hopen dat de lege plek nog niet is ingenomen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:47 schreef Atreidez het volgende:
Je krijgt bij je server een servermanager programma waarmee je zonder in bf2 zelf te zitten players kan kicken, maps kan changed, tijdlimiet en ticketratio aanpassen en dat soort ongein.. Dus als iemand er niet opkwam, dan kick je gewoon iemand zodat hij er wel op kan
Met een fix wel maar goed, de GF4 serie is ook wel ontzettend achterhaald hoor. Zeker de MX varianten. De ti4600 ofzo kan nog best mee maar MX is gewoon te oud, helaas upgraden hoort erbij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:48 schreef mschol het volgende:er kan niet gespeeld worden met de geforce 4 serie
wat een enorme sukkels...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |