In de programma map onder mods/bf2/movies geloof ik.. Daar kan je ook de intro filmpjes wegmieteren zodat ze niet elke keer laden als je bf2 start..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Weet iemand trouwens of ik ergens het introfilmpje los kan vinden? Dat is echt vet.
We zitten al met z'n 4-en, vier fokkers.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:43 schreef Steeven het volgende:
Oke mensen, de server van gisteren was goed en is nu leeg. Aan ons om 'em te vullen!
IP = 212.42.22.43
Port = 16567
Naam = DMW Battleservers
Contractsduur is telkens per 3 maanden. Dus na 3 maanden gaat er een volgende periode van 3 maanden in (of je besluit te stoppen met huren natuurlijk..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:10 schreef UnleashMitch het volgende:
@ Ursel, hoelang is de contractduur ?
Yup.. Dat is de domeinnaam..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:14 schreef UnleashMitch het volgende:
en krijgen we daar ook een zelf te kiezen domeinnaam bij ?
wat is jouw clan dan. site enzo...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoop niet dat jullie t erg vonden dat ik een paar clanleden meebrachtWas wel ff gezellig, toen werd t druk..
http://www.zerobarrier.nlquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:39 schreef Droopie het volgende:
wat is jouw clan dan. site enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |