Als mod was ik ook slechts user met wat extra knopjes hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:12 schreef gr8w8 het volgende:
Bovendien, een ex-mod is niks bijzonders hoor, gewoon een user zoals iedereen.
En wat voor knopjesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als mod was ik ook slechts user met wat extra knopjes hoor
Heb van jou ook nog chantagemateriaal babequote:
Veel succes. Je zou een goede zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:02 schreef Meki het volgende:
ff snel nog een keer mailen voor Mod-schap
Ja. Maar schroom niet om alsnog een solli te sturen.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:24 schreef du_ke het volgende:
En hebben jullie al sollicitaites binnen voor het modschap?
Dus je hebt hem gekregen?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja. Maar schroom niet om alsnog een solli te sturen.
Nou, ik zal het overwegenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:59 schreef Sidekick het volgende:
Ja. Maar schroom niet om alsnog een solli te sturen.
We zoeken er twee, dus hopelijk gaan nog wat meer users solliciteren.quote:
Met mij en Lemmeb ben je toch rond?quote:Op zondag 3 juli 2005 18:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We zoeken er twee, dus hopelijk gaan nog wat meer users solliciteren.
En terecht, het liefste een flink radicale anti-semiet want na het verlies van NS lijkt mij dat niet meer dan normaal.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 18:57 schreef Dagonet het volgende:
Jongens jongens jongens, ik heb Farzin en nordcore gepolst dus zullen we even hen afwachten?
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]Farzin is toch Dora_van_Crizadak?
Die sollicitatie... is dat met tekst en uitleg... of gewoon ik wil ?quote:Op zondag 3 juli 2005 18:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We zoeken er twee, dus hopelijk gaan nog wat meer users solliciteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |