Er staat er hier Hey tulp :+ nog een.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:54 schreef ElisaB het volgende:
Hij is echt leuk
FeedBack is weer open hoor
quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:54 schreef ElisaB het volgende:
Hij is echt leuk
FeedBack is weer open hoor
Je bent snel, maar daar is ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:17 schreef Adelante het volgende:
Snap jij het idee achter een forum wel S1nne3rz
as if....quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:20 schreef S1nn3rz het volgende:
Je bent snel, maar daar is ook alles mee gezegd
met die post op zich kun je niet veel als TS idd, behalve constateren dat er interesse is voor je aanbod en dat trekt misschien weer andere potentiele kopers aan.quote:Wees nu eens redeliik vent, wat kan je nou met die posts.
V&A is bedacht om de users van het Fok! forum een plek te geven om met en aan elkaar spullen te verkopen die zij kwijt willen. Door dit onderdeel af te scheiden naar een apart subforum, is er meer overzicht gecreëerd, dan wanneer alle [TK] en [GEZ] topics in GC waren beland. V&A heeft naast de forum policy ook een eigen policy en die is strikt te noemen in verhouding tot eerstgenoemde.quote:Wat kan het mij schelen of iemand volgende week pas geld heeft omdat ie de zooi verbrast heeft.
Je biedt een product aan omdat je er vanaf wilt, en meestal zsm. En aangezien de meeste mensen ook nog niets meer van zich laten horen is dat vervelend.
Een forum is om een discussie te starten, maar ik mag aannemen dat de opzet van V&A toch anders ligt. Het is hier niet de bedoeling om tot in het oneindige te discussieren, maar om met concrete bedragen en afspraken te komen.![]()
quote:
Ja interesse van mensen die geen rooie cent hebben en maar wat moeten zien los te schrapen van de hardwerkende medemensquote:met die post op zich kun je niet veel als TS idd, behalve constateren dat er interesse is voor je aanbod en dat trekt misschien weer andere potentiele kopers aan.
Je zegt het goed, mensen willen spullen kwijtraken. NIet er mee blijven zitten.quote:V&A is bedacht om de users van het Fok! forum een plek te geven om met en aan elkaar spullen te verkopen die zij kwijt willen. Door dit onderdeel af te scheiden naar een apart subforum, is er meer overzicht gecreëerd, dan wanneer alle [TK] en [GEZ] topics in GC waren beland. V&A heeft naast de forum policy ook een eigen policy en die is strikt te noemen in verhouding tot eerstgenoemde.
Je staat het misschien niet toe, maar de users zouden best een (kortdurende) ban kunnen krijgen wegens policy overschrijdend gedrag. Als ik te hard rijd in het verkeer weet ik ook dat ik een boete riskeer.quote:We staan geen offtopic gezwets toe, geen ONZ bagger, geen topickapen, geen merk discussies, etc.. Maar op nu op iedere slak zout te gaan leggen, omdat een (klein) aantal users het beleid achter V&A te soft vindt:
Als je wat minder zou overdrijven, dan zou het veel gemakkelijker zijn om met je in discussie te gaan. Wat weet jij nou bijvoorbeeld van het mailcontact dat mensen onderling nog hebben?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Check de topics maar eens, van 99% van die mensen hoor je niets meer in een topic. Totaal nutteloos dus.
Nee, dat kan dus niet. Je hebt écht een verkeerd beeld van de manier waarop op FOK! de ban gebruikt wordt. Trouwens, misschien zou het wel kunnen, maar FOK! wil helemaal geen forum zijn dat voor elke poep of scheet de users een ban aansmeert. We zijn bootcamp nietquote:Je staat het misschien niet toe, maar de users zouden best een (kortdurende) ban kunnen krijgen wegens policy overschrijdend gedrag.
Als je een beetje had opgelet, dan had je kunnen zien dat topic-kapen reeds een aantal maanden wordt beloond met sluiting van je eigen topics voor in elk geval 24 uur.quote:Als je hier een topic gaat kapen zou je ook moeten weten dat het gevolgen kan hebben![]()
Ik overdrijf niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[quote]
Als je wat minder zou overdrijven, dan zou het veel gemakkelijker zijn om met je in discussie te gaan. Wat weet jij nou bijvoorbeeld van het mailcontact dat mensen onderling nog hebben?
Ik heb geen verkeerd beeld, maar van een V&A topic mag je verwachten dat e.e.a met enige zorg behandeld wordt.quote:Nee, dat kan dus niet. Je hebt écht een verkeerd beeld van de manier waarop op FOK! de ban gebruikt wordt. Trouwens, misschien zou het wel kunnen, maar FOK! wil helemaal geen forum zijn dat voor elke poep of scheet de users een ban aansmeert. We zijn bootcamp niet
Dit was puur als voorbeeld, ik had ook een ander voorbeeld kunnen noemenquote:Als je een beetje had opgelet, dan had je kunnen zien dat topic-kapen reeds een aantal maanden wordt beloond met sluiting van je eigen topics voor in elk geval 24 uur.
Als je suggereert dat 99% van de users niets meer van zich laat horenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:16 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik overdrijf niet.
Je hebt er wél een verkeerd beeld van, want dit is niet het soort 'enigszins ongewenst posten' waarvoor je op FOK! en ban krijgt. En bootcamp is niet wat we willen. WOII is al een poosje voorbij en het is hier geen gevangenis. Als je wilt dat V&A wordt wat jij hier voorspiegelt, dan kan ik je vertellen dat dat niet gaat gebeuren. Als je je er zo aan ergert, dan zul je iets anders moeten bedenken.quote:Ik heb geen verkeerd beeld, maar van een V&A topic mag je verwachten dat e.e.a met enige zorg behandeld wordt.
Fok smeert niets aan, het is de user zijn eigen schuld.
Maak er voor die users maar bootcamp van
yup, je kunt hier lekker handellen random dingen verkopen.quote:
quote:Ik wilde je gewoon de mond snoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |