OK.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:02 schreef Adelante het volgende:
Ik ben benieuwd of deze net zo gezellig begint als het vorige deel eindigde
Als je medeleven zoekt, open dan een [GEZ] topic in R&P, baal hooiquote:
tof kwaliteits topicquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
OK.je bent een botte lul Adelante.
.
Bedoelde je mij ook?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:59 schreef Adelante het volgende:
Toch leuk dat de vaste clan van v&a dit topic zo snel heeft weten te vinden
Omdat je best weet wat allebij betekent en omdat er al een behoorlijke zooi offtopic uit het topic verwijderd is. En je vroeg het inderdaad normaalquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:00 schreef Woffel het volgende:
ElisaB, waarom valt het onder zeuren als ik vraag wat allebij betekent ([TK] Gsus Sleeveless shirt xl en xxl)? Ik vraag het toch gewoon op een normale manier?!
Volgens mij is het niet aan mij als mod om te bepalen of je Merci moet willen aanbieden of moet willen kopen. Zolang het normaal blijft, blijft het topic daarom gewoon open. Wordt het bagger, dan gaat ie dicht. Let wel: dat gaat alleen op voor gebagger van TS. Als andere users het topic verkloten, dan is dat geen reden voor sluiting.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:50 schreef S1nn3rz het volgende:
Het lijkt me dat het topic waarin een merci wordt aangeboden, tenminste 14, niet echt serieus opgevat hoeft te worden, en dus dicht kan neem ik aan![]()
Wat krijgen we straks, dat ik 3 appels over heb en die ook maar in V&A zet?
Ook de vraag en antwoorden van TS stemmen niet echt tot tevredenheid, en volgens mij is er al wel een mod langsgeweest![]()
Beetje gemiste kans dit![]()
![]()
u r fastquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet aan mij als mod om te bepalen of je Merci moet willen aanbieden of moet willen kopen. Zolang het normaal blijft, blijft het topic daarom gewoon open. Wordt het bagger, dan gaat ie dicht. Let wel: dat gaat alleen op voor gebagger van TS. Als andere users het topic verkloten, dan is dat geen reden voor sluiting.
Als je daar gelukkig van wordtquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:55 schreef S1nn3rz het volgende:
Dus ik mag rustig een pakje vleeswaren, 2 appels, 3 peren, 1 tros bananen, en een halfje wit aanbieden op V&A?![]()
Nou om je immer goede mod werk te laten zienquote:
Je wilt niet weten hoeveel topic ik niet serieus kan nemen. Als ik ze allemaal zou sluiten zou het stilletjes worden in V&A.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:06 schreef S1nn3rz het volgende:
Nou om je immer goede mod werk te laten zien![]()
had er wel wat meer van verwacht![]()
Dan moet je 't wel snel verkopen want als er beestjes uitkomen mag 't niet meer in V&A.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
u r fast![]()
Dus ik mag rustig een pakje vleeswaren, 2 appels, 3 peren, 1 tros bananen, en een halfje wit aanbieden op V&A?![]()
En zo is hetquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:10 schreef schvvmert het volgende:
Dan moet je 't wel snel verkopen want als er beestjes uitkomen mag 't niet meer in V&A.![]()
ElisaB is niet anders gewendquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:10 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan moet je 't wel snel verkopen want als er beestjes uitkomen mag 't niet meer in V&A.![]()
Done door een van onze lieve collega'squote:Op donderdag 30 juni 2005 20:31 schreef DinoPK het volgende:
[TK] Diverse Games (xbox & pc)
Zou BMH's post en mijn reactie daarop misschien verwijderd kunnen worden zodat het netjes blijft in dit topic (misschien met een waarschuwing erbij, ik probeer serieus wat te verkopen)? Hartstikke bedankt alvast
Op de kop getikte partijtjes vallen bij V&A onder handelquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:58 schreef Monk het volgende:
waarom is mijn Topic met de Durex condooms verwijderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |