Hihi sorry voor de stoel, die is het wel gewend hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:29 schreef -LadyJane- het volgende:
Plaatsen; ohke...even denken
Buiten in de sneeuw
In de zomer aan het riviertje in een land ver weg van Nederland
Boven op de top van een berg (en er dan net niet afrollen)
Op het bankje in het park, en precies zo, dat je het niet (meteen) kan zien
Tijdens de film (sorry voor de stoel)
enz....
Hou je dat wel zo lang vol dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:28 schreef -LadyJane- het volgende:
oh, onze stoel kraakte een beetje...
inmiddels heb ik een nieuwe favoriet erbij: de plek waar ik altijd ga sporten. Kan je aan vanalles gaan hangen enzo, erg interessant
zo gripper, interessant, dan vraag ik me af wat je nu met die handjes van je kan...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hou je dat wel zo lang vol dan?![]()
Tijdens de jaarlijks feestweek in Ede had je vroeger een vlegel-hangwedstrijd. Wie het langst aan een gladde houten stok (armdik) kon hangen. 2 keer raden wie daar vroeger kampioen in de categorie 10-12 jaar in was..![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:08 schreef -LadyJane- het volgende:
[..]
zo gripper, interessant, dan vraag ik me af wat je nu met die handjes van je kan...
Mijn huidige sport is telefoonboeken scheuren. Maar dan wel die van een grote stad, en niet van een dorpje natuurlijk...quote:Op woensdag 16 november 2005 12:08 schreef -LadyJane- het volgende:
[..]
zo gripper, interessant, dan vraag ik me af wat je nu met die handjes van je kan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |