Moet je niet eerst wat bijschooling hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:49 schreef Nastybtch het volgende:
Of op het ijsHoliday on ice toch!?
Ja ik heb je toegevoegd hoor webspiderwanneer?
Ben misschien wel te goed voor jequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:09 schreef Nastybtch het volgende:
Zeg, dat ik in 1 ding niet goed ben zegt niks over de rest ja
Bovendien ben jij volgens mij niet genoeg man voor me, hahaha, grapje hoor
Wat ook een leuke plek is, bedenk ik me net, in een schildersatelier, eerst creatief met verf en dan...
Buitensexquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:16 schreef liquide het volgende:
gewoon de vrouw voorover duwen in een supermarkt, met d'r kop in de schappen en dan vol raggen
ja, wie nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Heb het ook eens snachts gedaan in het maanlicht bovenop de st pietersberg
dan ben ik net die ene zekerquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo'n 99,9999% van de wereldbevolking, schat ik.
Als je een beetje dit forum volgt, weet je dat Gluck Gay isquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:51 schreef Nastybtch het volgende:
Geluck, heb je teveel desperate housewives gekeken?
That's my girl!!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:22 schreef Nastybtch het volgende:
haha, degene die nu aan buitensex doen zijn gewoon normale mensen, who cares wat voor weer het is
nooit geprobeerd...quote:Op woensdag 2 november 2005 14:30 schreef Nastybtch het volgende:
Haha jij houdt ook wel van sex in de sneeuw zie ik op je fotoboekdinges.
anyways, je hebt het dan zo warm en je bent zooo met iets anders bezig dat je dan echt niet denkt van: oh jee het is koud.
toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |