Geboren en getogen in Oosterwoldequote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:22 schreef Snol1ner het volgende:
[..]
fuck, je bent bijdehand,.. das dan weer minder![]()
Aha,. explains.. Btw,.. hebben ze die gast daar al eens een x opgevist? Vroeg ik me laatst af toen ik daar pootjebaden was..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Oosterwolde![]()
Ik ben er al zo'n 18 jaar geleden vertrokken. Ik vroeg me juist af of die kluizenaar nog bij het Canadameer woonde.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef Snol1ner het volgende:
[..]
Aha,. explains.. Btw,.. hebben ze die gast daar al eens een x opgevist? Vroeg ik me laatst af toen ik daar pootjebaden was..
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er al zo'n 18 jaar geleden vertrokken. Ik vroeg me juist af of die kluizenaar nog bij het Canadameer woonde.![]()
riekt naar pederasmequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:40 schreef Pulsy het volgende:
op de schommel op het speelpleintje... perfecte handling zeg maar. :p wel niet doen op n tijd dat er kinderen kunnen langskomen :S
Uhm... Door wie moet ik me anders laten pijpen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:40 schreef Pulsy het volgende:
niet doen op n tijd dat er kinderen kunnen langskomen :S
Ik neem aan dat je dan in t ondiepe staat? Ik zie het anders niet echt zo voor me..... Trouwens, als ik uit het koude zeewater kom en naar beneden kijk dan vraag ik me uberhaupt af of "het" mogelijk isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:26 schreef Monus het volgende:
Als je in de zee dan op die golven meedeint en langzaam tot een hoogte punt komt dan wordt je helemaal heet en zorg het water er voor dat je lekker koel blijft.
El sexo perfecto![]()
Het water is niet koud in het zuiden van spanje en op sommige dagen zelf warm. We doen het altijd in het diepe water terwijl we ons laten drijven in een omhelsende houding (soms vasthoudend aan een lucht bed) en door de golven gaat mijn lul automatisch in en uit haar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:55 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan in t ondiepe staat? Ik zie het anders niet echt zo voor me..... Trouwens, als ik uit het koude zeewater kom en naar beneden kijk dan vraag ik me uberhaupt af of "het" mogelijk ishahaha
Dat lijkt me wel watquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:50 schreef Monus het volgende:
s'nachts op de top van een hoog huis met een plat dak![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:47 schreef Jaytonized het volgende:
Achter een gesticht voor mentaal minder begaafden.![]()
Verlof gehad?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:47 schreef Jaytonized het volgende:
Achter een gesticht voor mentaal minder begaafden.![]()
volgens de moeder van mijn ex welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er al zo'n 18 jaar geleden vertrokken. Ik vroeg me juist af of die kluizenaar nog bij het Canadameer woonde.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |