Ik moet wel zeggen dat die 99 dollar voor een omwisselprogramma is, waar je je iPod opstuurt, hij omgewisseld word en ze een andere terugsturenquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
woeps! sorryyyy
Dat is dan bij deze de OP voor de volgende reeks. Niet de link, maar alles wat op de site zelf staat.
Over een link lees je zo gauw heen, net als wat ik net doe, sorry.
edit:
Wehehehe, 99 dollar voor n ipod accu, en 17 voor een iRiver accu.
Whe-hehehe.
Okey, heel goed overzicht dus.
dude, dude, dude, Even wat beter lezen in het vervolg zou je sieren. Ik zei erg duidelijk dat ik eerst genuanceerd deed, totdat ik zag dat vooral jij en Tonks je mening zo enorm stonden op te dringen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:28 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor jou.
[..]
"Heel genuanceerd" betekent niet: "dus de iRiver is beter". In tegenstelling tot mijn post, waarin ik duidelijk aangeef wat ik denk.
[..]
Je werkt alleen maar tegen door bijv. dat topic erbij te halen en onzinnige opmerkingen te plaatsen. Net als blrrt en in extreme mate donald_dick.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef Asmodean het volgende:
[..]
dude, dude, dude, Even wat beter lezen in het vervolg zou je sieren. Ik zei erg duidelijk dat ik eerst genuanceerd deed, totdat ik zag dat vooral jij en Tonks je mening zo enorm stonden op te dringen.
en ik snap je zelfde geld voor jou zin nietLeg eens uit?
dat is toch de bedoeling van een discussie of snap ik dat nou verkeerd? Verwacht je dat de Iriver gebruikers met de Ipod gebruikers mee zouden praten ipv ze tegen te pratenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:35 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Je werkt alleen maar tegen door bijv. dat topic erbij te halen en onzinnige opmerkingen te plaatsen. Net als blrrt en in extreme mate donald_dick.
Tegen praten is oke, tegenwerken niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:39 schreef Asmodean het volgende:
[..]
dat is toch de bedoeling van een discussie of snap ik dat nou verkeerd? Verwacht je dat de Iriver gebruikers met de Ipod gebruikers mee zouden praten ipv ze tegen te praten
overigens snap ik die zin nog steeds niet, waarmee jij op reageerde toen ik zei dat er ook naar andere factoren zoals garantie gekeken moeten worden.
heb ik hier dan iets anders gedaan dan tegen praten?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:45 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Tegen praten is oke, tegenwerken niet.
Bekijk je laatste posts eens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:46 schreef Asmodean het volgende:
[..]
heb ik hier dan iets anders gedaan dan tegen praten?
welke bedoel je?, en geef dan gelijk aan waarom, en wat jouw inbreng ervan was mij die opmerking te laten maken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:53 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Bekijk je laatste posts eens.
Deze post slaat nergens op en is alleen bedoeld om te bashen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:56 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Als je daaraan schijt hebt en het gebruikersgemak van de Ipod beter vind dat die van de Iriver ga je eerst nog kijken naar de garantie, en als je er ook schijt aan hebt dat je het risico loopt 280 euro te moeten lappen als hij kapot gaat na een jaar, dan kies je uiteraard voor de Ipod.
nee hoor, helemaal niet bedoeld om te bashen. Jij stelde gewoon een zeer retorische vraag, waar je dan natuurlijk een antwoord op terug kunt verwachten, waarin ik ook nog eens zeg dat er ook naar de garattie gekeken moet worden, en als je dat niks uitmaakt, dat je dan inderdaad voor de ipod moet gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:07 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Deze post slaat nergens op en is alleen bedoeld om te bashen.
iPodquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Ok, weer een vraag; bij welke speler zou je het eerst RSI/sms-duim krijgen?![]()
ik weet niet hoelang jij 'achter' je Ipod zit maar als dat lang genoeg is om RSI op te lopen.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Ok, weer een vraag; bij welke speler zou je het eerst RSI/sms-duim krijgen?![]()
als er gezegd wordt dat iriver users een soort gothics zijn hoor ik je nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:09 schreef Remzz het volgende:
Donald_Dick mag trouwens wel ff afkoelen en de OP eens goed doorlezen. Niet op de man en andermans argumenten niet afkraken maar tegen argumenten verzinnen.
Ja sorry hoor maar om al jullie gekeuvel hier goed bij te houden moet ik eigenlijk gewoon elke avond een half uur alle reacties doorlezen, maar als er dan een topicnote staat is dat wat handiger voor mij. Dan kan ik zien wie wat volgens wie heeft gedaanquote:
Als je ongeveer 10 uur per dag draait.. 7 dagen per week. dan krijg je rsiquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:00 schreef Geqxon het volgende:
DuidelijkBij een iriver H10 kun je je duim stilhouden, bij een iPod moet je door blijven draaien
Ik heb al nauwelijks kraakbeen meer in m'n duim, sms'en gaat ook niet altijd even soepel, dus ik vroeg me 't gewoon afquote:Op vrijdag 1 juli 2005 05:49 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
ik weet niet hoelang jij 'achter' je Ipod zit maar als dat lang genoeg is om RSI op te lopen.....
wat een kul slepen jullie er toch steeds bij, gaat het niet over schroefjes dan gaat het over de kans op RSI.
dus jij staat in de winkel met een iriver in je hand en vraagt serieus hoe groot de kans op RSI is?
gelukkig kun je bij de Iriver je duim gewoon stilhouden, de perfecte keus dusquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al nauwelijks kraakbeen meer in m'n duim, sms'en gaat ook niet altijd even soepel, dus ik vroeg me 't gewoon af
Ja de rest suckt. maar rsi krijg je nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:28 schreef Asmodean het volgende:
[..]
gelukkig kun je bij de Iriver je duim gewoon stilhouden, de perfecte keus dus![]()
whahaha Tonks, kom jij weer aan met "De rest suckt"quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja de rest suckt. maar rsi krijg je nietprima keus dus
Ik heb nooit reclame voor iPods op tv gezien hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:31 schreef Asmodean het volgende:
[..]
whahaha Tonks, kom jij weer aan met "De rest suckt"![]()
wat suckt eraan, de 2 schroefjes, of toch het feit dat de reclame niet goed is, zodat jij in al je onwetendheid toch voor de Ipod bent gegaan, en dat je daar nu enorm spijt van hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |