zie je hem staan in de winkel, "ja ja leuk dingetje, maarre heeft u hem ook zonder schroefjes?"quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:31 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Wow,![]()
Die is wel heel erg slecht. Je ziet aan die miniscule schroefjes niet eens dat het schroefjes zijn, en ze zitten ook nog eens op de bovenkant, als je daar al zoveel aanstoot aan neemt, krijg je dan ook een hartaanval bij elke vlek die je ziet op je kleding? Dat jij dus nu weer indirect beweert dat Iriver luisteraars minder om stijl geven is echt te triest voor woorden.
Wanneer kijk je eens verder dan je neus lang is?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:35 schreef Asmodean het volgende:
Toch wel erg grappig dat nu door dit topic: Fuck Apple en FUCK HUN IPOD - kutgarantie ook al het argument om voor de Ipod te kiezen vanwege de goede service vervalt. Standaard 280 euro voor een reparatie is toch te triest voor woorden! Nu hebben ze alleen het uiterlijk-argument nog over
!
*zelden zo blij geweest met mijn H10!![]()
Ik wil niet weten hoe jij er uit ziet als je niet op vlekken op je kleding letquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:31 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Wow,![]()
Die is wel heel erg slecht. Je ziet aan die miniscule schroefjes niet eens dat het schroefjes zijn, en ze zitten ook nog eens op de bovenkant, als je daar al zoveel aanstoot aan neemt, krijg je dan ook een hartaanval bij elke vlek die je ziet op je kleding? Dat jij dus nu weer indirect beweert dat Iriver luisteraars minder om stijl geven is echt te triest voor woorden.
ja ik wil ook wel zeggen dat ik de h10 gewoon heel mooi vind, maar geloof mij, als ie alleen mp3 kon afspelen en niet fm en voice recording had ik hem niet gekocht, dat ie ook foto's en text doet is niet belangrijk, wel dat ik hem als een volwaardige UMS device kan gebruikenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:36 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook. Van alle iRiver argumenten tot nu toe slaan ze allemaal op technische specificaties en functies. Oftewel: alles wat door het iRiver-kamp als argument wordt aangehaald is terug te vinden op de officiele iRiver website. Zo kån je gewoon geen compleet beeld van een mp3speler krijgen.
en dat is juist een van de redenen dat ik voor de iriver heb gekozen. Ipod mag dan wel meer stijl hebben, maar het is dan wel een lelijke jaren 80 stijl.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:34 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat iPod bezitters méér om stijl geven (waarom denk je dat dat vaak als argument wordt gebruikt).
ah, dus na een jaar houd alle Ipod service op en laten ze de klanten stikkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Goed dat je het verschil tussen service binnen en service buiten de garantie ziet.
toen ik mijn Ipod mini vs. Iriver standpunt koos.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:38 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Wanneer kijk je eens verder dan je neus lang is?
wel door te zeggen dat hij zo stylish is?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:36 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook. Van alle iRiver argumenten tot nu toe slaan ze allemaal op technische specificaties en functies. Oftewel: alles wat door het iRiver-kamp als argument wordt aangehaald is terug te vinden op de officiele iRiver website. Zo kån je gewoon geen compleet beeld van een mp3speler krijgen.
Deze hele topicreeks lang gaat het al zo. Jullie beredeneren zo:quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:40 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
ja ik wil ook wel zeggen dat ik de h10 gewoon heel mooi vind, maar geloof mij, als ie alleen mp3 kon afspelen en niet fm en voice recording had ik hem niet gekocht, dat ie ook foto's en text doet is niet belangrijk, wel dat ik hem als een volwaardige UMS device kan gebruiken
etc etc etc
dit in tegenstelling tot alleen maar het stijl argument
ik weet ook argumenten tegen de iriver:
als ik had geweten dat er een afwijkende usb aansluiting opzat had ik iets langer na moeten denken (de aansluiting lijkt op die van een gsm, dus je hebt die ene kabel nodig, tewijl die fotocamerakabels, daar heb ik er genoeg van)
ik let er zeker wel op, maar krijg er geen hartaanval van.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij er uit ziet als je niet op vlekken op je kleding let
ze verkopen zelos, dus zullen er wel genoeg zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:33 schreef nietzman het volgende:
Ik vraag me nu echt af hoeveel iriver accu's er over vier jaar nog te verkrijgen zullen zijn.
ja, want gebruiksgemak is van alletwee goed, en vrijwel hetzelfde volgens sommige reviews.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:46 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Deze hele topicreeks lang gaat het al zo. Jullie beredeneren zo:
"Qua objectieve redenen (technische specificaties en functies) wint de iRiver het van de iPod. Want hij heeft er meer. Dan kijk nog even naar de subjectieve redenen (gebruiksgemak en design bijv.). Maar omdat ze subjectief zijn ze voor iedereen anders. Dús is de iRiver beter."
Heb ik gelijk?
Heb ik gelijk of niet? Is dat jullie beredenatie?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:47 schreef blrrrt het volgende:
Laten we het een keer omdraaien en onze eigen spelers gaan bashen
tonks, serieus, als je dat soort argumenten gaat gebruiken geeft dat wat mij betreft aan dat je het gewoon niet kan winnen, en eigenlijk wel vind dat het design niet veel beter is.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:39 schreef tonks het volgende:
Of woon je op straat ofzo?
Figures.. gezien die iRiver net een stoeptegel is
Oh, je had nog meer modder in je voorraadbak, dan heb je het wat mij betreft verloren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:48 schreef tonks het volgende:
iRiver gebruikers zijn wat mij betreft gewoon net gothics "Wij willen anders zijn"
Van mij mag iedereen aan de iriver.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:48 schreef tonks het volgende:
iRiver gebruikers zijn wat mij betreft gewoon net gothics "Wij willen anders zijn"
Inderdaad, dit heb ik altijd al gedacht, ik denk er precies zo over.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:48 schreef tonks het volgende:
Alle iPods en irivers mogen hier besproken worden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
tonks, serieus, als je dat soort argumenten gaat gebruiken geeft dat wat mij betreft aan dat je het gewoon niet kan winnen, en eigenlijk wel vind dat het design niet veel beter is.
Ik vind het ook wel jammer dat het iPod mini versus 1 andere iRiver is hierzo.
Want degene die ik hierboven postte, van 1 gieg, die vind ik er júist wel strak uitzien.
En makkelijk ook, het hangt ook niet om je nek zoals de meeste flash-spelers. Cool dus ook.
En jij moet dat zeggen, als vrachtwagenchaffeur!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:50 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Inderdaad, dit heb ik altijd al gedacht, ik denk er precies zo over.![]()
Oei Tonks, dan zit er blijkbaar iets niet goed? Spijt van je aankoop?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:48 schreef tonks het volgende:
Mijn beredenatie is dat ze op gebruikersgemak en design niet voor elkaar onder doen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:49 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Heb ik gelijk of niet? Is dat jullie beredenatie?
ja, en ook nog de Serive houd je over!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:51 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Mijn beredenatie is dat ze op gebruikersgemak en design niet voor elkaar onder doen.
Wat je dan overhoud zijn de specs toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |