abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28333023
Ik ook! Maar geen felgekleurd haar
pi_28333123
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:09 schreef debby1973 het volgende:
Nee, als je dit zo leest lijkt het mij wel veilig. Ga het gewoon vragen. Ik wil ook zo'n mooie glans op mijn haar.
Me too!
pi_28333166
Heb nog even op het krulforum gekeken:

Gisteravond in Looking Good hadden ze het even over kleuren met Henna. Ze zaten te dubben of ze iemand wel of niet nog een kleuring zouden geven, zonder dat het haar zou afbreken.
Het blijkt dat in de echte henna metalen zitten, als je weer een andere kleuring zou willen doen, dan kan het zo'n chemische reactie met die metalen geven dat je haar kan 'oplossen'.

Ze hebben het haar nog even daadwerkelijk met een plukje getest. Het spul op de lok gesmeerd, laten inwerken en vervolgens aan de uiteinden van het lokje getrokken. Ze trokken het haar zo uit elkaar !
Het werd dus geen kleuring!
pi_28333241
Shit ja, dat heb ik toen ook gezien! Ik wist alleen niet dat het over henna ging.
Dat zag er echt smerig uit, toen ze dat haar uit elkaar trokken.

Sowieso vragen vanavond.

Ik vraag me af of het andersom ook zo werkt, als je haar gekleurd is uit een pakje en je doet er Henna overheen, krijg je dan ook die reactie?
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2005 @ 12:16:58 #180
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_28333266
Ik ga toch vanavond maar wel naar de meeting met mijn zus
Denk dat ik sowieso Figs and Leaves meeneem, Misschien ook nog de Dream Cream.
Hou 't budget wat kleiner omdat ik maandag met PeRi ook al ga en ik wil ook 1 Augustus .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_28333286
Dat is een goeie PiperMaru! Gaan we ook vragen.
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2005 @ 12:19:47 #182
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_28333358
Ik heb rood haar, kan je daar ook iets mee doen wat betreft de hennablokken?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:20:31 #183
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28333383
Henna over gewone verf heen gaat wel. Andersom wordt moeilijker.
Ik heb vier jaar lang mijn haar met henna gedaan en besloot op een gegeven moment dat ik dat niet meer wilde. Ben toen overgestapt op die Hennaplus verpakkingen (niet de poeder) om de overgang wat zachter te maken. Dat een half jaar gebruikt en toen naar een professional die de klus aandurfde. Mijn henna is er bijna uit, hoewel de donkerste punten eruit zullen moeten groeien. Dat was het gedeelte waar nog echte henna in zat.

Henna is fantastisch voor je haar, maar denk er wel even over na wat je doet. Je kunt het niet over zes weken zelf weer even in een andere kleur verfen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_28333405
Gebruikte jij de henna van lush Sanne?
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:23:46 #185
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28333487
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:19 schreef Skaai het volgende:
Die avatar

Ik heb ook rossig haar. Kastanjebruin meer. Henna doet het heel mooi bij mijn haar. Temeer omdat ik heel fijn haar heb. Het legt een laag over je haar heen, waardoor het dikker wordt. As we speak zit ik met Henna in het haar. Niet van Lush maar bij de turkse winkel gehaald.
Ik denk wel dat de henna van Lush beter ruikt
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:24:12 #186
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28333514
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:21 schreef debby1973 het volgende:
Gebruikte jij de henna van lush Sanne?
Nee, de hennablokken van Lush heb ik nooit gebruikt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:25:20 #187
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28333552
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:19 schreef Skaai het volgende:
Jaa!!
Rood haar en henna passen goed bij elkaar!
Glas rode wijn erdoorheen en je krijgt een nog mooiere vollere gloed.
pi_28333587
Op het lush forum las ik dat mensen het ook met koffie aanmaken ipv water.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:39:44 #189
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28334068
Ik heb trouwens toen ik mijn haar met henna had gekleurd (was van de bodyshop geloof ik) na een half jaar wel mijn haar weer teruggekleurd naar mijn eigen haarkleur. Dat was met een gewone kleuring. Toen is er trouwens niks afgebroken of zo. Het was bij mij meer dat de henna er altijd en overal steeds weer door heen kwam en in de zon kregen sommige plukken ook vrij ondefinieerbare kleuren (ik heb donkerbruin haar en sommige plukken werden door de zon dus echt oranje of zelfs blond). En dat heeft dus nog een hele tijd aangehouden.

Ik begin zelf niet meer aan henna maar dat komt ook omdat ik soms zin heb in een kleurtje maar als dat lelijk wordt door uitgroei en zo dan gooi ik mijn eigen kleur er weer overheen zeg maar.
pi_28334139
Ik heb lichte, gebleekte plukken in mijn haar. Ben toch een beetje bang dat henna niets voor mij is.
pi_28335590
Heeft iemand die smooth stack al geprobeerd?
pi_28336143
@ Aventura:

Bedankt, het is binnen hoor
Cristmas cracker bubble bar. Het ruikt heerlijk, alleen is de roze een beetje uit elkaar gevallen, maar dat maakt niet uit
Bedankt
pi_28338322
Woeiii, net mijn Lushpakketje ontvangen!!! Best snel binnen een week.
Zitten twee proefjes bij: Alkmaar en Miranda Soap.
Ben benieuwd!!!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_28339970
Ik heb m`n Lush pakketje niet eens binnengekregen vandaag!
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:14:59 #195
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28340093
Het dilemma waar ik me vandaag eens mee zal gaan douchen wordt steeds groter...

Any suggestions?
pi_28340389
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:14 schreef Sanne het volgende:
Het dilemma waar ik me vandaag eens mee zal gaan douchen wordt steeds groter...

Any suggestions?
Ja ik snap dat het moeilijk is om te kiezen, vooral als je zoveel hebt!

Ik zou iets lekker zoets doen. Rockstar ofzo
en candy fluff, als je dat hebt
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:35:36 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_28340932
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:10 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Vertel je wat je er van vindt?!

Ik wil die ookwel, ik hoef geen superblond haar maar het licht je haar wel op of niet?
Bij deze dan! Ik vind mijn haar niet super veel lichter of blonder. En ik heb al best hoogblond haar momenteel. Het glanst wel heel erg mooi in de zon en dat terwijl ik 't gefohnd heb. Het leek ook iets minder droog voor het fohnen
Maar voor iemand met middeblond of bruin haar doet het ws niet zoveel hoor...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:48:34 #198
21912 Serpent
Au secours!
pi_28341381
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:25 schreef Sanne het volgende:

[..]

Jaa!!
Rood haar en henna passen goed bij elkaar!
Glas rode wijn erdoorheen en je krijgt een nog mooiere vollere gloed.
Ik heb ook rood haar... Zou die bruine henna dan ook mooi zijn? Want echt fel donkkerrood haar wil ik niet. Ik heb sowieso niet zoveel ervaring met haarkleuren omdat ik bang ben dat mijn haar groen wordt ofzo
The piano keys are black and white,
But they sound like a million colours in your mind.
pi_28341953
vandaag weer gezwicht en toch maar de schnuggle en middle earth turns to rock gehaald. De verkoopster had me het gebruik van de schnuggle op mn arm voor gedaan en ik zit nu steeds aan mn arm te snuffelen, het lijkt wel of het steeds lekkerder gaat ruiken!
pi_28342095
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:05 schreef morgaine21 het volgende:
vandaag weer gezwicht en toch maar de schnuggle en middle earth turns to rock gehaald. De verkoopster had me het gebruik van de schnuggle op mn arm voor gedaan en ik zit nu steeds aan mn arm te snuffelen, het lijkt wel of het steeds lekkerder gaat ruiken!
Kun je een beschrijving geven waarna het ruikt. Precies kan niet, aangezien iedereen het anders ruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')