Me too!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:09 schreef debby1973 het volgende:
Nee, als je dit zo leest lijkt het mij wel veilig. Ga het gewoon vragen. Ik wil ook zo'n mooie glans op mijn haar.
Die avatarquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:19 schreef Skaai het volgende:
Ik heb rood haar, kan je daar ook iets mee doen wat betreft de hennablokken?
Nee, de hennablokken van Lush heb ik nooit gebruikt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:21 schreef debby1973 het volgende:
Gebruikte jij de henna van lush Sanne?
Jaa!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:19 schreef Skaai het volgende:
Ik heb rood haar, kan je daar ook iets mee doen wat betreft de hennablokken?
Ja ik snap dat het moeilijk is om te kiezen, vooral als je zoveel hebt!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:14 schreef Sanne het volgende:
Het dilemma waar ik me vandaag eens mee zal gaan douchen wordt steeds groter...
Any suggestions?
Bij deze dan! Ik vind mijn haar niet super veel lichter of blonder. En ik heb al best hoogblond haar momenteel. Het glanst wel heel erg mooi in de zon en dat terwijl ik 't gefohnd heb. Het leek ook iets minder droog voor het fohnenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:10 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Vertel je wat je er van vindt?!
Ik wil die ookwel, ik hoef geen superblond haar maar het licht je haar wel op of niet?
Ik heb ook rood haar... Zou die bruine henna dan ook mooi zijn? Want echt fel donkkerrood haar wil ik niet. Ik heb sowieso niet zoveel ervaring met haarkleuren omdat ik bang ben dat mijn haar groen wordt ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jaa!!
Rood haar en henna passen goed bij elkaar!
Glas rode wijn erdoorheen en je krijgt een nog mooiere vollere gloed.
Kun je een beschrijving geven waarna het ruikt. Precies kan niet, aangezien iedereen het anders ruikt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:05 schreef morgaine21 het volgende:
vandaag weer gezwicht en toch maar de schnuggle en middle earth turns to rock gehaald. De verkoopster had me het gebruik van de schnuggle op mn arm voor gedaan en ik zit nu steeds aan mn arm te snuffelen, het lijkt wel of het steeds lekkerder gaat ruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |