abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:26:30 #151
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28329863
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:46 schreef Argento het volgende:

[..]

Als je niet weet waar het over gaat...

Mijn vriendin kondigde laatst nogal terloops aan dat ze met Miranda ging douchen....

Ik begin er nu aan te wennen.

er komt vanavond alleen maar meer bij!
pi_28329873
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef PeRi het volgende:
Antira, mail me eens.
Je hebt mail via een omweg, maar toch je hebt mail

Ik wil ook wel slachtoffer zijn voor henna hoor Ik heb heel kort haar sinds gisteren en een grote grijze pluk achter
pi_28329897
Op de site kun je hele hoop vinden kokoskip (en dat zeg ik niet om vervelend te doen maar daar staat precies wat voor vet haar is, voor droog haar, voor blond haar etc.

Trichomania is voor droog haar, ikzelf vind reincarnate ook erg fijn, maakt mijn haar mooi zacht en glanzend in combinatie met American cream.
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:28:11 #154
101884 PeRi
Allons-y!
pi_28329912
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:26 schreef Anitra het volgende:

[..]

Je hebt mail via een omweg, maar toch je hebt mail
Ik zie nu pas hoe. Ik had mn mail ergens anders voor je neergepleurd
Whatever I want.
pi_28330119
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:28 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik zie nu pas hoe. Ik had mn mail ergens anders voor je neergepleurd
Toch mijn haar maar laten blonderen
pi_28330173
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Kyara het volgende:
Mijn vriendje vind Miranda lekker. Die moest ik bijna van mijn lijf af meppen want die bleef maar snuffelen.

Die caccas lijken me niks. Maar dat komt omdat ik 1 keer mijn haar met henna gekleurd heb en daar heb ik nog 5 jaar een rode gloed van in mijn haar gehad... was geen succes vond ik...
5 jaar???
Nee dat hoeft voor mij ook niet.

Ik heb 1x een poging tot henna gedaan... 3 uur met dat spul in m'n haar gezeten, een enorme knoeiboel... en je zag er helemaal niets van!!!! Wel gelachen toen.
pi_28330174
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:27 schreef heaven7 het volgende:
Op de site kun je hele hoop vinden kokoskip (en dat zeg ik niet om vervelend te doen maar daar staat precies wat voor vet haar is, voor droog haar, voor blond haar etc.

Trichomania is voor droog haar, ikzelf vind reincarnate ook erg fijn, maakt mijn haar mooi zacht en glanzend in combinatie met American cream.

H7 gaat het volgende voor mij meenemen vanavond

Lemony Flutter
Fair Trade Foot Lotion
T for Toes

Hartstikke bedankt
pi_28330631
Ik heb gehoord van een kapster dat henna heel mooi kan worden. Maar....je mag je haar daarna een paar jaar niet meer op een andere manier kleuren! Dan kan je haar helemaal kapot gaan. Er zaten ijzerdeeltjes in henna die in je haar blijven zitten en er uit moeten groeien. Als die deeltjes nog in je haar zitten en je er een chemische kleuring in doet kan dat een rare reaktie geven. Je haar werd dan zacht, net als rubber en brak af. Dit hoefde niet te gebeuren maar het kan wel.
pi_28330691
Hmm, ik kleur mijn haar nooit maar doe het toch maar niet uit voorzorg dan Ik ga wel voor The blonde en Marilyn! Ik hoop dat ik hier ook daadwerkelijk iets van ga zien. Mijn haar verkleurt wel snel in de zon, er zitten vaak echt blonde plukken doorheen, zou het dan iets zijn, deze 2?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2005 10:56:45 ]
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:56:58 #160
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28330705
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:54 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb gehoord van een kapster dat henna heel mooi kan worden. Maar....je mag je haar daarna een paar jaar niet meer op een andere manier kleuren! Dan kan je haar helemaal kapot gaan. Er zaten ijzerdeeltjes in henna die in je haar blijven zitten en er uit moeten groeien. Als die deeltjes nog in je haar zitten en je er een chemische kleuring in doet kan dat een rare reaktie geven. Je haar werd dan zacht, net als rubber en brak af. Dit hoefde niet te gebeuren maar het kan wel.
Mijn zusje kleurt haar haar al een jaar of 6 met henna, in een opvallende rooie kleur. Het staat haar supergoed en ze wordt op straat ook vaak aangesproken door mensen die vragen of het haar eigen kleur is en die complimenten geven
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_28330720
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:54 schreef debby1973 het volgende:
wow! Ik zat te overwegen om het eens te proberen maar dat is dan dus geen goed idee! (ik verf mijn haar nogal eens)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_28330860
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:56 schreef Ripley het volgende:

[..]

Mijn zusje kleurt haar haar al een jaar of 6 met henna, in een opvallende rooie kleur. Het staat haar supergoed en ze wordt op straat ook vaak aangesproken door mensen die vragen of het haar eigen kleur is en die complimenten geven
Ik bedoel er ook niet mee dat het niet mooi is hoor. Ben alleen een beetje bang voor die vreemde reaktie tussen henna en chemische kleuringen.
pi_28330889
Jeetje, dat wist ik niet Debby!
Maar misschien voor mij toch wel het overwegen waard om over te stappen op henna ipv haarkleuringen uit een pakje. Lijkt me iig beter voor je haar en ik zit toch altijd in de bruin/kastanje/roodtinten.
pi_28330972
Ik wist het ook niet. Ik werk op een kinderdagverblijf en één van de moeders van een kindje uit mijn groep is kapster. Het is me dus niet verteld door mijn eigen kapper die bang is om geld mis te lopen als ik mijn haar niet meer bij hem laat kleuren. Anders vragen we het vanavond even.
pi_28331045
Ja, goed idee.

Schiet me ineens wel te binnen dat ik jaren geleden ook een keer met henna gekleurd heb. En daarna een tijdje later weer met een kleurtje uit een pakje. Het is al lang geleden dus ik weet niet meer hoeveel tijd daartussen heeft gezeten, maar zeker geen járen.
pi_28332569
Mijn lijstje is al opgelopen tot 60 euro
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:58:15 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28332613
Volgens mij is dat Henna-verhaal zwaaaar overdreven.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:00:50 #168
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_28332705
Ik ga niet eens uitrekenen wat ik vanavond eventueel ga uitgeven. Ik pin gewoon met mn ogen dicht ofzo
pi_28332718
Heb dit op de etos site gevonden:
Ik heb mijn haar met henna gekleurd, heeft dat invloed op mijn haarkleur?
Het beste kun je alleen henna-haarkleuringen van het merk Hennaplus gebruiken. Die bevatten alleen maar natuurlijke verfstoffen en verzorgende ingrediënten, en is dus volkomen veilig. In andere haarkleuringen met henna kunnen namelijk metalen verfstoffen, die kunnen reageren met andere haarkleuringen. Als je zo'n haarkleuring hebt gebruikt, moet je wachten tot de kleur is uitgegroeid voordat je opnieuw met verf aan de gang gaat.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:03:05 #170
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_28332770
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:10 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Vertel je wat je er van vindt?!

Ik wil die ookwel, ik hoef geen superblond haar maar het licht je haar wel op of niet?
Ik gebruik hem ook, en het licht je haar inderdaad een beetje op
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_28332849
Heb jij ook donker haar?
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:06:25 #172
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_28332885
Nee, ik ben nu blond
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_28332911
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:01 schreef debby1973 het volgende:

Het beste kun je alleen henna-haarkleuringen van het merk Hennaplus gebruiken. Die bevatten alleen maar natuurlijke verfstoffen en verzorgende ingrediënten, en is dus volkomen veilig. In andere haarkleuringen met henna kunnen namelijk metalen verfstoffen, die kunnen reageren met andere haarkleuringen.
Volgens mij zitten in Mama Caca geen metalen verfstoffen.
Ingrediënten: Red Henna (Lawsonia inermis), Cocoa Butter (Theobroma cacao), Black Henna (Indigofera tinctoria), Ground Coffee, Fresh Lemon Juice (Citrus limonum), Irish Moss Powder (Chondrus crispus), Clove Bud Oil (Eugenia caryophyllus), Perfume.
pi_28332983
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:06 schreef Scandalous het volgende:
Nee, ik ben nu blond
Maar was je al blond toen je Marilyn gebruikte?
pi_28333003
Nee, als je dit zo leest lijkt het mij wel veilig. Ga het gewoon vragen. Ik wil ook zo'n mooie glans op mijn haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')