quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:46 schreef Argento het volgende:
[..]
Als je niet weet waar het over gaat...
Mijn vriendin kondigde laatst nogal terloops aan dat ze met Miranda ging douchen....![]()
Ik begin er nu aan te wennen.![]()
Je hebt mailquote:
Ik zie nu pas hoe. Ik had mn mail ergens anders voor je neergepleurdquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je hebt mailvia een omweg, maar toch je hebt mail
Toch mijn haar maar laten blonderenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zie nu pas hoe. Ik had mn mail ergens anders voor je neergepleurd
5 jaar???quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Kyara het volgende:
Mijn vriendje vind Miranda lekker. Die moest ik bijna van mijn lijf af meppen want die bleef maar snuffelen.
Die caccas lijken me niks. Maar dat komt omdat ik 1 keer mijn haar met henna gekleurd heb en daar heb ik nog 5 jaar een rode gloed van in mijn haar gehad... was geen succes vond ik...
quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:27 schreef heaven7 het volgende:
Op de site kun je hele hoop vinden kokoskip (en dat zeg ik niet om vervelend te doen maar daar staat precies wat voor vet haar is, voor droog haar, voor blond haar etc.
Trichomania is voor droog haar, ikzelf vind reincarnate ook erg fijn, maakt mijn haar mooi zacht en glanzend in combinatie met American cream.
Mijn zusje kleurt haar haar al een jaar of 6 met henna, in een opvallende rooie kleur. Het staat haar supergoed en ze wordt op straat ook vaak aangesproken door mensen die vragen of het haar eigen kleur is en die complimenten gevenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:54 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb gehoord van een kapster dat henna heel mooi kan worden. Maar....je mag je haar daarna een paar jaar niet meer op een andere manier kleuren! Dan kan je haar helemaal kapot gaan. Er zaten ijzerdeeltjes in henna die in je haar blijven zitten en er uit moeten groeien. Als die deeltjes nog in je haar zitten en je er een chemische kleuring in doet kan dat een rare reaktie geven. Je haar werd dan zacht, net als rubber en brak af. Dit hoefde niet te gebeuren maar het kan wel.
wow! Ik zat te overwegen om het eens te proberen maar dat is dan dus geen goed idee! (ik verf mijn haar nogal eens)quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:54 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb gehoord van een kapster dat henna heel mooi kan worden. Maar....je mag je haar daarna een paar jaar niet meer op een andere manier kleuren! Dan kan je haar helemaal kapot gaan. Er zaten ijzerdeeltjes in henna die in je haar blijven zitten en er uit moeten groeien. Als die deeltjes nog in je haar zitten en je er een chemische kleuring in doet kan dat een rare reaktie geven. Je haar werd dan zacht, net als rubber en brak af. Dit hoefde niet te gebeuren maar het kan wel.
Ik bedoel er ook niet mee dat het niet mooi is hoor. Ben alleen een beetje bang voor die vreemde reaktie tussen henna en chemische kleuringen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn zusje kleurt haar haar al een jaar of 6 met henna, in een opvallende rooie kleur. Het staat haar supergoed en ze wordt op straat ook vaak aangesproken door mensen die vragen of het haar eigen kleur is en die complimenten geven
Ik gebruik hem ook, en het licht je haar inderdaad een beetje opquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:10 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Vertel je wat je er van vindt?!
Ik wil die ookwel, ik hoef geen superblond haar maar het licht je haar wel op of niet?
Volgens mij zitten in Mama Caca geen metalen verfstoffen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:01 schreef debby1973 het volgende:
Het beste kun je alleen henna-haarkleuringen van het merk Hennaplus gebruiken. Die bevatten alleen maar natuurlijke verfstoffen en verzorgende ingrediënten, en is dus volkomen veilig. In andere haarkleuringen met henna kunnen namelijk metalen verfstoffen, die kunnen reageren met andere haarkleuringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |