Oh, ook nog een proefje van AOBSquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb nog een proefje hier liggen, die kan ik eventueel wel in een envelop doen, en naar je opsturen?
Dream Cream is geen reiniging volgens mij. En denk ik ook meer voor je lichaam. Als je een gevoelig gezicht hebt, is dit vaak niet zo verstandig.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:40 schreef Mirjamke het volgende:
Is dream cream ook een optie?
ik ga`m zelf halen Ymme. wel goed bedoeldIk ga binnenkort toch richting A`dam!
Ja anders ligt het hier toch maar. Omdat ik elke proefjes krijg, waarvan ik het geen al heb. En ik gun het een ander van hartequote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:40 schreef Kyara het volgende:
Ymme, jij bent echt fanatiek met het opsturen van proefjes enzo! Je wilt echt iedereen ook mee laten delen! Lief!![]()
Dat doe ik dus wel en het lijkt nog te helpen tegen puistjes ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:42 schreef Kyara het volgende:
Ik zou dream cream niet op je gezicht smeren. Is ie niet voor bedoeld en ook iets te scherp voor denk ik.
Ik twijfel nog, brazened honey lijkt me sowieso fijn, maar cupcake weet ik nog niet.. en idd, even ruiken en misschien een klein beetje op mn wang smeren om uit te proberenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:43 schreef Kyara het volgende:
Niet allebei in ieder geval. Misschien wel een van de twee maar wil ze eerst zien en ruiken.
Dan ben ik dus niet de enige. ik heb allemaal witte schilvertjes op m`n gezicht..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:00 schreef imago het volgende:
Mirjamke, ik kan Fresh Farmacy ook niet hebben, krijg er eczeem van
Nou troost je dan, toen ik het 1 dag niet gebruikte was het meteen ook weer weg, dus hopelijk heb jij er ook niet zo lang last vanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:16 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Dan ben ik dus niet de enige. ik heb allemaal witte schilvertjes op m`n gezicht..
Wel een goede reden om een heerlijk Lush cremepje erop te smerenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:19 schreef imago het volgende:
[..]
Nou troost je dan, toen ik het 1 dag niet gebruikte was het meteen ook weer weg, dus hopelijk heb jij er ook niet zo lang last van
Ik wil hem dan wel overnemen van jequote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:59 schreef Anitra het volgende:
Ik vind milky bar niet lekkerIk vind hem naar de aquamarina ruiken.
Weet nog niet wat mijn huisgenoten er van vinden, maar ik hoef hem niet meer
Ik ruik hem door de Dream Cream heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |