Okeeeeeeeej, hier komt mijn verhaal in het kort.
Ben 17 en heb sinds mijn 13de/14de last van acne. Op het begin wist ik er ook geen bal van dus kneep ik alles maar uit --> grootste fout die ik in mijn leven gemaakt heb, zit nu met allemaal littekens. Ben aan een roa-kuur begonnen op 1 september 2004. Tot Half oktober 40 mg per dag geslikt. Was niet echt verbeterd, dus vanaf dat moment heb ik tot 15 maart 60 mg. per dag geslikt. Bijwerkingen: droge lippen, droge huid (vooral na zwemmen niet om aan te zien, bij sporten irritant met zweet --> gaat prikken, jeuken) en regelmatig een bloedneus. Maar dat interesserde me allemaal vrij weinig; ik wist immers waarvoor ik het deed. Mijn acne verdween en mijn huid verbeterde aanzienlijk de maanden NA de roa-kuur. Ik had geen enkel puistje meer, en mijn huid voelde fijn, goed en stevig aan. Ik was zo blij! Had eindelijk weer zelfvertrouwen, en was veel vrolijker. Je voelt hem aankomen... was ja... Sinds een maand ofzo (begin/half juni) begin ik weer wat puistjes te krijgen. Het begon met 1.. en stiekem werden het er steeds meer, ze verdwenen snel, maar er kwamen ook weer snel nieuwe. NU: mijn rechterwang zit weer helemaal onder, ze verwijnen niet snel en ik ben de wanhoop weer nabij. Het moet echt niet gekker worden of ik begin weer aan een Roa-kuur. Word er gek van
![]()
ik dacht dat ik er van af was. Ow ja, en als er iemand zijn huid goed verzorgd dan ben ik het wel. Dus... die shit komt echt van binnen uit, en ik word er gek van.