Dan ga jij toch aan de andere kant hangenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:19 schreef Magneet het volgende:
eg nie, als Slurfer eraan gaat hangen valt dat gebouw om
dan zakt het zo de gron in, fundering of nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan ga jij toch aan de andere kant hangen
Nog iets van die sollicitatie gehoord Gijs?quote:
Nee, dikke. Deze week hopelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog iets van die sollicitatie gehoord Gijs?
Nu duim ik niet meer voor je.quote:
Alleen heb ik nooit iets geboekt en was ze verkeerd verbondenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Werdt gebeld; mijn reispapieren naar Rodos waren binnen
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Werdt gebeld; mijn reispapieren naar Rodos waren zijn binnen
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Alleen heb ik nooit iets geboekt en was ze verkeerd verbonden
ga toch terug naar school manquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Werdt gebeld; mijn reispapieren naar Rodos waren binnen
wehehe hij is leukquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik sprak in de verleden tijd dus waren klopt welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
Wel fijn voor je Gijs, lekker naar Rhodos. Ik ben nog nooit verder op vakantie geweest dan Noord Frankrijk en de enige keer dat ik gevlogen heb was voor me werk.
1 seconde dacht ik dat het wel zo was, werdt helemaal blijquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mijn NL sucked meerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik sprak in de verleden tijd dus waren klopt wel
Me nederlands sucked soms ook ja
Schrijf je ook zo je sollicitatiebrieven?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik sprak in de verleden tijd dus waren klopt wel
Me nederlands sucked soms ook ja
die verwarring dan hèquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
1 seconde dacht ik dat het wel zo was, werdt helemaal blijTwee jaar geleden voor het laatst op vakantie geweest
Hej... die was best grappigquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan ga jij toch aan de andere kant hangen
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:36 schreef kepler het volgende:
[..]
zou je die link in je sig niet eens weghalen
Het zal eens niet he...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:39 schreef Chocobo het volgende:
Die Strol....... vind King Kong zuigen...........
Is het allemaal gelukt trouwensquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:57 schreef gijsje79 het volgende:
Kreeg net bericht dat ik 1 augustus kan beginnen bij NGC gerechtsdeurwaarders.![]()
![]()
Eindelijk weer werk.
cool gijsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:57 schreef gijsje79 het volgende:
Kreeg net bericht dat ik 1 augustus kan beginnen bij NGC gerechtsdeurwaarders.![]()
![]()
Eindelijk weer werk.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:57 schreef gijsje79 het volgende:
![]()
Eindelijk weer werk.
He lekker gijs!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:57 schreef gijsje79 het volgende:
![]()
Eindelijk weer werk.
Nee... behalve het wassen van de auto... De rest is niet gelukt..quote:
Nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... behalve het wassen van de auto... De rest is niet gelukt..
Het leger des Heils zat niet meer daar...,.... was net een week weg..
Ben de voorloper van de deurwaarder ik kan dus nog met de mensen een betalingsregeling doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:59 schreef Quinny het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wat houd die functie in als ik vragen mag?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:57 schreef gijsje79 het volgende:
![]()
Eindelijk weer werk.
hebbie geen kleding container bij jullie??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:11 schreef Quinny het volgende:
Iemand nog intressen in een oude sony walkman
Of 3 zakken kleding
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hebbie geen kleding container bij jullie??
Ja... we kwamen eerst bij Wassenaar aan. Prima met Tom Tomquote:
Niet....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Niethahahahaha
En hoe hard heeft Sjo gescholden?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hebbie geen kleding container bij jullie??
Net als de val in Noorwegenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Niet....... lachen en accepteren
Cool.. nu al een handtekening ergens gezet?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:57 schreef gijsje79 het volgende:
![]()
Eindelijk weer werk.
oh jaaaa hahahahhahahaaquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat heb jij toch op tape?? kunnen we de camere een x aansluiten op de TV en dan de vakantiefilm bekijken??
Volgende maand ergens... op een plasma-tjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh jaaaa hahahahhahahaa
dat heb jij toch op tape?? kunnen we de camere een x aansluiten op de TV en dan de vakantiefilm bekijken??
Dat was beter!!quote:
Dan hopen dat je geen klappen gaat krijgen, kom je bij Tokkies ofzo aan de deur.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben de voorloper van de deurwaarder ik kan dus nog met de mensen een betalingsregeling doen.
Dus ik ga met me auto langs de mensen en hopen op geld innen.
dat vind jij een mooi moment, als je in je nek gezeken wordt..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat was beter!!![]()
... 1 van de mooiere momenten van de vakantie
... en het moment dat je in mijn nek piste
Naja, sucken. Ik heb nooit wat met het verhaal en de oude zwart-wit film vond ik inderdaad niks.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:39 schreef Chocobo het volgende:
Die Strol....... vind King Kong zuigen...........
Afspraakjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:46 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
dat vind jij een mooi moment, als je in je nek gezeken wordt..![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb de trailer overigens nog niet gezien.
Nee doe ik 1 augustus.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Cool.. nu al een handtekening ergens gezet?
........... wat een KANKER bericht zeg !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:50 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/548(...)_peuter_Utrecht.html
Een doof en slechtziende kind... ik denk dat die gast nog wel ff assraped word in zn cel
De zieke wereld ook.
Gefeliciteerd Gijs.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:57 schreef gijsje79 het volgende:
![]()
Eindelijk weer werk.
Nou .. mooi ...... mooi .... ik vond het eerder geilquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:46 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
dat vind jij een mooi moment, als je in je nek gezeken wordt..![]()
ohhh, zeg dat dan!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nou .. mooi ...... mooi .... ik vond het eerder geil
en daar hoef je geen handtekening voor te zetten???quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee doe ik 1 augustus.
Eerst een 6 mnd contract.
Nee, morgen pas. Vandaag proberen we alvast een beetje erin te komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef Bastard het volgende:
Heeelemaal vergeten, het is negeer Bastard dag vandaag
Beetje een opwarmertje dan zeg maarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, morgen pas. Vandaag proberen we alvast een beetje erin te komen.
Zelfs een hoofd als ik verder kijk naar de foto's in het topicquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar kan je ook wel een blikje mee pletten
Dat is toch elke dag?quote:
Klassequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo krijg je een jaar niks....
.................en zo krijg je 2 bekeuringen in 1 week
waarvoor?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo krijg je een jaar niks....
.................en zo krijg je 2 bekeuringen in 1 week
Eerste voor te hard rijden, net binnenquote:
Dat dommequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Eerste voor te hard rijden, net binnen
Volgende moet ik nog krijgen, ook voor te hard rijden maar daar sta ik ook nog bellend en zonder gordel
allebei geflitst zekerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Volgende moet ik nog krijgen, ook voor te hard rijden maar daar sta ik ook nog bellend en zonder gordel
FAN-TAS-TISCHquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze je geen boete geven voor geen gordel dragen of telefoneren. Dat moet een agent persoonlijk constateren.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:45 schreef -Struikrover- het volgende:
brrrrrrrrrrrrr....
Heb ik ook nog nooit meegemaakt zeg maar. Maar ik rij dan ook niet te hard. Bel niet tijdens het rijden en draag een gordelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze je geen boete geven voor geen gordel dragen of telefoneren. Dat moet een agent persoonlijk constateren.
Het was in het dorp hier, veel zuidelijker kan niet. Dan zit ik in Belgiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Te hard rijden doe ik alleen maar ten zuiden van Eindhoven. Daar kan het tenminste nog.
Had ik al verteld dat ik afgelopen Vrijdag ook weer es ben geflitst?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs.. hoerzo doe je het weg danquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Zit in geldnood trouwens. Hoeveel kan ik ongeveer vragen voor;
RS3
RS3 BA
MotoGP
Colin McRea 3
Sega Soccer Slam
Outlaw Golf 2
DTM Race Driver
Need for Speed; Hot Persuit 2
Brute Force
Ninja Gaiden
Packet Prijs ?
100 euro?
bellen is 135quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik afgelopen Vrijdag ook weer es ben geflitst?
Zal wel een 30 euro boetetje worden..
Maar je bent geflitst voor te hard rijden alleen toch? Bellen en gordel dragen zien ze niet denk?
Anders word het 90 voor de gordel en 180 voor het bellen al denk ik ::?
vaste controleplaatsen ; Nederweert, Maasbracht, Urmond, Budel, maarheeze, Weert zo'n beetje alle plaatsen langs de a2 dus. Forget it Strol ze staan op dat stuk belachelijk vaak, als je er nog niet geflitst bent heb je geluk gehad.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Te hard rijden doe ik alleen maar ten zuiden van Eindhoven. Daar kan het tenminste nog.
Oke, mar als packet ben je er sneller vanaf toch ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. hoerzo doe je het weg dan
Maar gooi het in V&A, best kans dat losse verkoop meer oplevert.
Cho weet wel hoe dat werkt daar,.
Is vandaag bij de kapster geweest voor een vlot kapsel, dus voelt zich helemaal top. En een beste ronde buik jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vrouwtje ziet er goed uit gijsdoe er maar de groeten !!
al een best buikje nu zeker ?
Ik weet het niet Gijs... een van de laatste games die ik verkocht was PGR2.... Forza gaat er binnenkort ook uit. Ik zou ze los verkopen idd,.... 15 tot 20 euro per stuk. Packetprijs van maken kan altijd nog in je OP. Je kan ze ook op marktplaats zetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Oke, mar als packet ben je er sneller vanaf toch ?
Sjoooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!???
kunnen toch achter je rijden ofzoquote:
verkopen op markplaats, heb je veel meer sukkels die al snel meer willen betalen dan hier in V&Aquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Zit in geldnood trouwens. Hoeveel kan ik ongeveer vragen voor;
RS3
RS3 BA
MotoGP
Colin McRea 3
Sega Soccer Slam
Outlaw Golf 2
DTM Race Driver
Need for Speed; Hot Persuit 2
Brute Force
Ninja Gaiden
Packet Prijs ?
100 euro?
Ik wil een BUUUIIKKKK fotoquote:
Wat een lief klein glas bier.quote:
Inderdaad geluk gehad dus. Ik knal meestal met 150 door naar Maastricht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:33 schreef Magneet het volgende:
vaste controleplaatsen ; Nederweert, Maasbracht, Urmond, Budel, maarheeze, Weert zo'n beetje alle plaatsen langs de a2 dus. Forget it Strol ze staan op dat stuk belachelijk vaak, als je er nog niet geflitst bent heb je geluk gehad.
Jaaaa komt wel gijsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil een BUUUIIKKKK foto
En niet die van jou![]()
ze staan volgens mij wel vaker de andere kant op dus richting ehv maar ik heb ze dus al echt vaak gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad geluk gehad dus. Ik knal meestal met 150 door naar Maastricht.
Link duurt te lang !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:58 schreef mr_Brown het volgende:wat een kutbaanheb je dan
[afbeelding]
hier nog meer:
http://www.snitchy.com/?id=2241
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef Quinny het volgende:
Kut tyfus tering zooi![]()
Die school bij ons geeft een feestje buiten. Met takken herrie. Heb nu een heel moe kind want niet kan slapen![]()
Vind het altijd zo asosiaal als ze niet even een berichtgeving doen van zoiets, dan kan je er rekening mee houden![]()
politie bellenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef Quinny het volgende:
Kut tyfus tering zooi![]()
Die school bij ons geeft een feestje buiten. Met takken herrie. Heb nu een heel moe kind want niet kan slapen![]()
Vind het altijd zo asosiaal als ze niet even een berichtgeving doen van zoiets, dan kan je er rekening mee houden![]()
Doen er niets aan. Tis nog geen 10 uur. Maar de muziek is nu gestopt gelukkigquote:
meestal niet, en hadden ze de buurt maar op de hoogte moeten stellenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
zullen wel vergunning hebben dus ben bang dat ze daar niets mee opschieten
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:46 schreef kepler het volgende:
[..]
meestal niet, en hadden ze de buurt maar op de hoogte moeten stellen
Een vergunning voor een feest ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
zullen wel vergunning hebben dus ben bang dat ze daar niets mee opschieten
das ook weer waar, mooi dat de muziek is opgehoudenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Doen er niets aan. Tis nog geen 10 uur. Maar de muziek is nu gestopt gelukkig
Het erge was nog dat ze de shadows draaiden, bij kinderen van 11/12 jaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:54 schreef kepler het volgende:
[..]
das ook weer waar, mooi dat de muziek is opgehouden
Zo dronken als een mallelijer.. en terecht ook trouwens.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:31 schreef Chocobo het volgende:http://www.big-boys.com/articles/dontwantyouback.html
quote:
een fesst met geluid wat niet één of ander privé feestje is heb je meestal een vergunning nodig, ligt natuurlijk aan de gemeentequote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]Dat is volgens mij alleen met alchol [afbeelding]
Deze kids zijn nog geen 12 man !
Neequote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
een fesst met geluid wat niet één of ander privé feestje is heb je meestal een vergunning nodig, ligt natuurlijk aan de gemeente
Als jij nou eens een bqq gaat organiseren voor de Gijsjes. Krijg jij van alle vrouwelijke gijsjes een kusjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, zonnetje, terrasje, uit eten, heerlijk
Tempting. Maar nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als jij nou eens een bqq gaat organiseren voor de Gijsjes. Krijg jij van alle vrouwelijke gijsjes een kusje![]()
![]()
Ik zie de prijsvraag nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:05 schreef Quinny het volgende:
Oh B. ik heb nog een prijsvraag voor je waar je een lodger deken bij kan winnen
www.lodger.nl
Ik kan zelf pas in agu ofzo, tegen de tjd kijk ki dan wel wreequote:
nog erger dan magneetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan zelf pas in agu ofzo, tegen de tjd kijk ki dan wel wree
quote:
vrouwen, primaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik hoorde van Thor dat hij en Nero wat gaan regelen deze zomer
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:23 schreef Chocobo het volgende:
Daar rijd je dan met 250 km/h langs. Alsof je tijd hebt om naar de omgevind te kijkenquote:
jij zou meer dan genoeg tijd hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar rijd je dan met 250 km/h langs. Alsof je tijd hebt om naar de omgevind te kijken
Je zou het zo op Funda kunnen zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:35 schreef kepler het volgende:
[..]
tis dat je weet dat het uit een game komt
het enige waaraan je het kunt zien zijn de ramen die wel heel erg vlak zijn, maar dan moet je echt goed kijkenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:50 schreef kepler het volgende:
te enthousiast
Beetje saai leven lijkt het wel. Elke keer BBQ en Roséquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoooooooooooooo, weeer ge-BBQ -t
rose
Wat een leventje zo met dit weer he
jah maar dit schijnt echt ingame te zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Heb je de beelden gezien die sony liet zijn voor de ps2?
ik maar lerenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoooooooooooooo, weeer ge-BBQ -t
rose
Wat een leventje zo met dit weer he
Heb je de PS3 ingame engine van London centrum niet gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:50 schreef kepler het volgende:
[..]
serieus next-gen wordt echt zo cool. Stel dat er een GTA game uitkomt met deze graphics,
waar hoe wat wanneer? heb je een linkje?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je de PS3 ingame engine van London centrum niet gezienDat is net zoiets !!!!!!!
dronken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan zelf pas in agu ofzo, tegen de tjd kijk ki dan wel wree
Hier ben ik gaan gillen... dit is een ingame enginequote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:21 schreef kepler het volgende:
[..]
waar hoe wat wanneer? heb je een linkje?
Nu een grote bek, mar als het er op aan komt ga je blozenquote:
Ohjeequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik zal je met open armen ontvangen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:48 schreef Chocobo het volgende:
Ben een beetje depri door de film net..... Ga snel naar huis naar vrouw en kind.![]()
Haiquote:
Ik zal je iets hards gevenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zal je met open armen ontvangen.
En idd een kutfilm. Moest van jou gaan rusten op de bank. Kreeg alleen maar meer harde buiken van die kut film. Wel een hele goede kutfilm
jahquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nu een grote bek, mar als het er op aan komt ga je blozen
"blauwe ballen" schijnt ook een goede thriller te zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je iets hards geven
Nee idd een kutfilm maar wel heerlijk weer zo'n goede spannende thriller !
Die begint toch met dat kietelen ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
"blauwe ballen" schijnt ook een goede thriller te zijn
Werk, waar ik een dagtaak aan heb, eten, hond uitlaten, gamen, slapen..quote:Op woensdag 29 juni 2005 06:33 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
Werk...
En dan...niks eigenlijk.
Gamen inderdaadquote:Op woensdag 29 juni 2005 07:22 schreef Bastard het volgende:
Werk, waar ik een dagtaak aan heb, eten, hond uitlaten, gamen, slapen..
Ik ook gamen, kan eindelijk ongestoord verder met GTA weerquote:Op woensdag 29 juni 2005 07:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gamen inderdaadVanavond weer verder!
Hoe gaat het eigenlijk met Dribbel Gijs? Al helemaal opgevoed? Ik hoor je er niet meer zoveel over.
Goed spel, moet ik na Skies of Arcadia en Manhunt ook weer eens oppakken! Waar ben je ergens?quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:53 schreef Bastard het volgende:
Ik ook gamen, kan eindelijk ongestoord verder met GTA weer
quote:Dribbel? Dribbel gaat hartstikke lekker eigenlijk, is al een stuk rustiger geworden, luisterd goed, zindelijk, en is op het moment nog een beetje loops.
Is een heel leuk maatje geworden van ons, en ze is zooo verdomd slim
Ik zit net aan in dat Las Vegas gedeelte zeg maarquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed spel, moet ik na Skies of Arcadia en Manhunt ook weer eens oppakken! Waar ben je ergens?
[..]
Goede manier om haar over angst van water heen te helpen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:54 schreef Bastard het volgende:
Afgelopen weekend hadden we een emmer water staan buiten, en daar gooide we haar piepding in, die bleef drijven maar ze is wat bangig van water, uiteindelijk pakte ze er hem toch uit.
Dat zo een paar keer gedaan, lieten we dat ding vol lopen met water zodat het op de bodem van de emmer bleef liggen. Dribbel stopte op den duur haar hele kop onder water om haar speeltje te pakken
Zover ben ik toen niet gekomen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:55 schreef Bastard het volgende:
Ik zit net aan in dat Las Vegas gedeelte zeg maar
Honden zijn zo coolquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:54 schreef Bastard het volgende:
Afgelopen weekend hadden we een emmer water staan buiten, en daar gooide we haar piepding in, die bleef drijven maar ze is wat bangig van water, uiteindelijk pakte ze er hem toch uit.
Dat zo een paar keer gedaan, lieten we dat ding vol lopen met water zodat het op de bodem van de emmer bleef liggen. Dribbel stopte op den duur haar hele kop onder water om haar speeltje te pakken
Ja prima Gijsquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goede manier om haar over angst van water heen te helpen!
Ik kom snel weer eens naar haar kijken!
Beetje buiten lopen ookquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Honden zijn zo coolIk vind het ook altijd erg cool als ik weer in het weekend weer bij mijn ouders ben, beetje spelen met die honden, beetje buiten lopen ermee. Heerlijk.
quote:
Onze labrador blijft ook doorgaan met spelen. Je moet het op een gegeven moment echt afkappen, anders wordt het teveel natuurlijk. Zeker de afgelopen tijd met die hitte, ze hebben hun rust dan ook nodig.quote:Ja Dribbel is er ook dol op, en het liefste los, springen door het gras, stokken zoeken en terug brengen, en ze blijft maar doorgaan daar mee
Heb me er al laaaaaaaaaaaaaang voor aangemeldquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:07 schreef Bastard het volgende:
Als jullie me missen 9 Juli:
http://www.nu.nl/news/548(...)ernet_te_volgen.html
Daar ben ik te horen
Ik wil ook een hond. Helaas geen tijd voor aangezien we allebei full-time werken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Honden zijn zo coolIk vind het ook altijd erg cool als ik weer in het weekend weer bij mijn ouders ben, beetje spelen met die honden, beetje buiten lopen ermee. Heerlijk.
wij hadden laatst zo'n hond te logeren bij ons. Hij dacht dat tie wel even uit de bak van onze hond kon eten, maar daar was onze hond het niet helemaal mee eensquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze is best gegroeid ook hoor (Niet dat het een kalf is, blijft een Parson Jack natuurlijk)
Mn ouders hebben ook een witte herder, beste herder die je kan hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil ook een hond. Helaas geen tijd voor aangezien we allebei full-time werken.Kennis van me heeft sinds kort een witte herder. Geweldig beest.
*GUNTquote:
Owwwwwwwwwwwww…een grappige opmerking ligt op het puntje van mijn tong!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwww…een grappige opmerking ligt op het puntje van mijn tong!Zal ik hem maken? Nee, hij is te hard! Maar Brown kan daar wel tegen, toch? Ja, nee, JA!
WheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
[..]
Owwwwwwwwwwwww…een grappige opmerking ligt op het puntje van mijn tong!Zal ik hem maken? Nee, hij is te hard! Maar Brown kan daar wel tegen, toch? Ja, nee, JA!
HAHAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en ja .... ik kan hier wel tegenmaar de volgende keer als ik je zie
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scherp
The line is a dot to you!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:21 schreef mr_Brown het volgende:
en ja .... ik kan hier wel tegenmaar de volgende keer als ik je zie [afbeelding]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier ben ik gaan gillen... dit is een ingame engine![]()
![]()
![]()
http://media.ps3.ign.com/media/748/748448/vids_1.html
[afbeelding]
dan moet ik er nog 1 en daarna werkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
Ik trek die tentamens niet meer. Zo blij als het donderdag 12u is![]()
![]()
![]()
![]()
Gijs... serieus ¤1 = $1.50 vandaag? part IIquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:08 schreef kepler het volgende:
[..]
dan moet ik er nog 1 en daarna werken
Ben eerder benieuwd naar de gameplay. Vorige delen van The Getaway sucken.quote:
jah tuurlijk ik ook, maar daar kunnen we voorlopig nog niks over zeggen. Nu dus ff lekker genieten van de mooie graphicsquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben eerder benieuwd naar de gameplay. Vorige delen van The Getaway sucken.
wat?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs... serieus ¤1 = $1.50 vandaag? part II![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs... serieus ¤1 = $1.50 vandaag? part II![]()
Serieus, dat ziet iedere randdebiel...quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 14
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, dat ziet iedere randdebiel...
Hang een bord op "Verboden voor Duiven"quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
AAAARGHHH
Die duiven zitten te fokken met me![]()
Gaan ze voor mn raam zitten koeren en als ik dan opsta vliegen ze meteen weg. Elke keer weer
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, dat ziet iedere randdebiel...
Gijs, serieus... Ik heb laaaaaaaaaaastquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hang een bord op "Verboden voor Duiven"
Serieus, dat je daar nog niet aan gedacht hebt
over F1 gesproken: vandaag moeten de teams bij de FIA op het matje komen. Vandaag zou wel eens het einde van Formule 1 kunnen zijn zoals we het kennenquote:
klus een vuurwerkbomquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, serieus... Ik heb laaaaaaaaaaast
Met dank aan de onwelwillendheid van Ferrari... bedankt Ferrari voor het ombrengen van de sport!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:41 schreef kepler het volgende:
[..]
over F1 gesproken: vandaag moeten de teams bij de FIA op het matje komen. Vandaag zou wel eens het einde van Formule 1 kunnen zijn zoals we het kennen![]()
En dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:48 schreef Quinny het volgende:
Nootje, plak een windmolentje aan je raamkozijn
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met dank aan de onwelwillendheid van Ferrari... bedankt Ferrari voor het ombrengen van de sport!
Wist je dat andere teams jarenlang miljoenen hebben betaald aan Ferrari zodat ze maar mee zouden rijden?
Maar gezamelijk 1 lijn trekken, niemand rijden als andere teams niet kunnen rijden, nee dat is dan niet mogelijk
IK POEP OP ZE!!!
Michelin ook inderdaad.. kanker Fransenquote:
zijn ze zelfs al meebezig, iets van GPWC ofzoiets, maar 1 keer raden wie hier niet aan mee wil doenquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Michelin ook inderdaad.. kanker Fransen
Maar ja.. we horen het wel vanmiddag, en anders weet ik zeker dat je een afsplitsing gaat krijgen, met nieuwe regels, zonder FIA
quote:In januari tekende Ferrari deze overeenkomst als eerste. Hiermee legden de Italianen een bom onder een eventueel rivaliserend GPWC-kampioenschap.
Dan moet je een foto van jezelf maar neerzetten voor het raamquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan?Dan lachen ze me alleen nog maar meer uit
Heb je nou al een babykamer?quote:
Bitchquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan moet je een foto van jezelf maar neerzetten voor het raam
er ligt een dode duif bij mijn buren in de tuin. Kopen? Kan je hem op je balkon ophangenquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan?Dan lachen ze me alleen nog maar meer uit
Nou mooi toch, weg ferrariquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:02 schreef kepler het volgende:
[..]
zijn ze zelfs al meebezig, iets van GPWC ofzoiets, maar 1 keer raden wie hier niet aan mee wil doenJuist ja Ferrari. GPWC is een organisatie van verschillende grote auto-fabrikanten. Maar Ferrari wil graag bij de FIA blijven en tekende als eerste een nieuwe overeenkomst met de FIA, de huidige loopt volgens mij volgend jaar af.
[..]
Nee joh, gaat niet zo rap. Gisteren laminaat gehaald, dat moet ik leggen, behang hebben we al voor een gedeelte, dus dat behang er af halen.quote:
9 maanden zijn voorbij voordat je het weet he...quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, gaat niet zo rap. Gisteren laminaat gehaald, dat moet ik leggen, behang hebben we al voor een gedeelte, dus dat behang er af halen.
Tijd zat.
acht maanden Gijs, het duurt een maand voor je door hebt dat ze zwanger isquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
9 maanden zijn voorbij voordat je het weet he...
Ga maar es 8 maanden hangen, moet je es opletten hoe lang dat duurtquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
acht maanden Gijs, het duurt een maand voor je door hebt dat ze zwanger is
Ik vond het geweldig!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
B. jij was toch naar Normandie geweest? Hoe was het daar?
Ben van plan om ook te gaan met de auto (je moet wat als je geen geld hebt voor een echte vakantie) voor 2-3 daagjes...
Beetje foto's maken van Omaha Beach, monumenten en de franse oorlogsdorpjes zoals Carentan
Joh, anders vraag je het niet aan mij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
B. jij was toch naar Normandie geweest? Hoe was het daar?
brrrrrrrrrrr....quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Joh, anders vraag je het niet aan mij.
Lekker aan het werk?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Joh, anders vraag je het niet aan mij.
Is het een beetje makkelijk te rijden?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig!
De omgeving en de camping, en het weer was allemaal perfekt!
Denk er nog veel met weemoed aan terug.. zo genoten.
Maar tis wel een beste rit hoor, je bent toch 750 Km aan het rijden, dus zon 8 uur.
Rit zelf kost niet al te veel, was geloof ik slechts 15 euro kwijt aan tol.
Camping zelf voor een week 100 euro (naseizoen)
Ongekeurd rond rijden, wat een mongool ben je ook dan zeg. Wat nou als je een kind dood rijd? Je betaald je hele leven jongen, geen verzekering voor de rest van je leven meer ook!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Is het een beetje makkelijk te rijden?
Wil volgende week me auto laten keuren (moest in aug. 2004 al goedgekeurd zijn) en dan over een paar weken vertrekken. Misschien 1 a 2 nachtjes in een simpel hoteltje, moet niet al te duur worden.
hoeveel boetes heb je al gehad voor dat ongekeurd rondrijden? ALs je er geen hebt gehad heb je veeeeeeeeel geluk gehad, ze maken tegenwoordig 1 keer in de zoveel tijd een uitdraai van de ongekeurde auto's en sturen die mensen een boetequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Is het een beetje makkelijk te rijden?
Wil volgende week me auto laten keuren (moest in aug. 2004 al goedgekeurd zijn) en dan over een paar weken vertrekken. Misschien 1 a 2 nachtjes in een simpel hoteltje, moet niet al te duur worden.
0quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
hoeveel boetes heb je al gehad voor dat ongekeurd rondrijden? ALs je er geen hebt gehad heb je veeeeeeeeel geluk gehad, ze maken tegenwoordig 1 keer in de zoveel tijd een uitdraai van de ongekeurde auto's en sturen die mensen een boete
Vast geen 1 anders had hij niet om gelachenquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
hoeveel boetes heb je al gehad voor dat ongekeurd rondrijden? ALs je er geen hebt gehad heb je veeeeeeeeel geluk gehad, ze maken tegenwoordig 1 keer in de zoveel tijd een uitdraai van de ongekeurde auto's en sturen die mensen een boete
De korte weg naar Belgie, is dat gewoon via R'Dam> Breda>Antwerpen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed, ja tis makkelijk te rijden, gewoon de korte weg door Belgie, via Antwerpen, richting Callais, kust naar beneden volgen over tol wegen tot aan.. *geen idee meer, dacht Caen* en dan rechts naar de kust weer.
dan gaat wat hij ook heeft aan inkomsten de rest van zijn leven naar het slachtofferquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:58 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Vast geen 1 anders had hij niet om gelachen![]()
echt onverantwoord man.....wat B zegt stel dat je iemand aanrijd en dan![]()
Ja precies, en als je vroeg vertrekt, zeg 0400, dan ben je 0600 uur in Antwerpen, rij je zonder files door, ben je voor ontbijt al in Frankrijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
De korte weg naar Belgie, is dat gewoon via R'Dam> Breda>Antwerpen?
Kort gezegd, je hebt levenslangquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan gaat wat hij ook heeft aan inkomsten de rest van zijn leven naar het slachtoffer
yup en vanaf volgende week gaat het rond Antwerpen weer flink op de schop dus bereid je maar voorquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
De korte weg naar Belgie, is dat gewoon via R'Dam> Breda>Antwerpen?
Houd wel rekening met de levering van de spullen. Dit kan soms weken duren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, gaat niet zo rap. Gisteren laminaat gehaald, dat moet ik leggen, behang hebben we al voor een gedeelte, dus dat behang er af halen.
Tijd zat.
yup, kort gezegd : voor hem is het financieel verantwoordelijker om iemand dan maar meteen dood te rijden ipv invalide. Klinkt bot maar het is wel zoquote:
quote:
wij gaan waarschijnlijk veel tweedehands kopen, als je ziet hoe duur die nieuwe kamertjes soms wel niet zijn, damn!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
Houd wel rekening met de levering van de spullen. Dit kan soms weken duren.
Ik heb al en bedje en een lampenkap
Op marktplaats staan soms hele leuke dingen tussen. Soms ook nog nieuwe dingen voor weinigquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
wij gaan waarschijnlijk veel tweedehands kopen, als je ziet hoe duur die nieuwe kamertjes soms wel niet zijn, damn!
kloptquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Op marktplaats staan soms hele leuke dingen tussen. Soms ook nog nieuwe dingen voor weinig
Wij gaan in Gouda bij de babyzaak kijken, daar hebben ze nieuwe kamers waar dan een foutje ofzo inzit van fabrikage, betaal je ipv 1000 nog 500 ofzo. Vind het prima hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
wij gaan waarschijnlijk veel tweedehands kopen, als je ziet hoe duur die nieuwe kamertjes soms wel niet zijn, damn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |