abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:17:31 #51
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28556179
Misschien even een heel andere insteek hoor.... (geen leuke)... maar wordt ze wel echt opgewonden van je? Ik had ook altijd het idee dat ik van mijn ex heel erg opgewonden werd, maar had bij het vrijen meestal wel pijn. Ik dacht altijd dat het aan de grootte van zijn geslacht lag, maar latere ervaringen hebben bewezen dat het daar niet mee te maken had...

Achteraf gezien werd ik gewoon niet opgewonden genoeg van hem, of speelden er misschien andere psychologische factoren mee.... ik vrij nog wel eens met hem, en nog altijd heb ik daar een beetje pijn van, op een manier wat ik bij andere mannen echt nog nooit gehad heb. Het is voor mij niet zodanig pijnlijk (meer) om ermee te stoppen, maar in mijn relatie hebben we dus gewoon soms echt maanden geen seks gehad, om deze reden.

Misschien een nadenkertje voor je vriendin....
  zaterdag 9 juli 2005 @ 10:36:49 #52
59704 KatirZan
Klei-kleuter
pi_28647627
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Glijmiddel en heeeeel voorzichtig aan proberen. Niets forceren. Angst maakt dat ze toch minder goed kan ontspannen, waardoor het weer strakker trekt etc. etc.

Ik heb het ook wel gehad vroeger, zijn om te vrijen, vochtig de hele reut, maar zodra hij een poging deed naar binnen te gaan sloeg ik binnen no time droog. (Bizar trouwens hoe snel dat kan gaan! )

Een van de oplossingen is te zorgen dat je vriendin echt heel erg opgevonden is (er zitten 'blaasjes' aan de binnenkant van een vagina die opzwellen als de persoon in kwestie zin heeft in sex, pas als dat is gebeurd is een vagina klaar voor de sex).
Neem rustig de tijd en stop a la minute als het zeer doet. Er zijn plenty andere manieren.
Goeie tip
pi_28754993
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:44 schreef CaRNagY het volgende:
het leek alsof er messen in haar vagina staken...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_28865104
Update

'T is gelukt. Begin ging nog wat moeilijk, dat moet nog rekken, maar doet nog maar een klein beetje pijn. als ik eenmaal begin dan stimuleer ik toch iets. ze kreeg het plasgevoel (dat duidt op stimulering van de g-spot) en ze begint het erg lekker te vinden

zonder toevoegingen. mijn tip voor mensen die dit lezen en een soortgelijk probleem hebben. Even geduld hebben en blijven proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')