quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:18 schreef Rhinoso het volgende:Ze kijken wel erg zwoel hoor.. Om bang van te worden zeg!!
Maar ff ontopic, zo'n powercap (of condensator) heb je met 1 versterker zoals jij dat heb echt niet nodig. Pas als je meerdere versterkers hebt die dus veel stroom vragen zorgt die powercap ervoor dat stroompieken opgevangen worden, wat in de praktijk betekent dat je verlichting en andere stroomtrekkers in de auto niet meegaan op de maat van de muziek.
Mkay, dan is er niets aan de hand. Inmiddels had ik dus ook weer contact gehad met die vriend van me die t heeft aangesloten en hij zei ook dat ik me nergens druk over hoefde te maken.
![]()
Probleem opgelost dus. Moet ik alleen nog een bodemplaat waar ik de zooi op vast zet en een hoedenplank hebben.
Nu zit hier in de buurt toevallig zo'n winkel en die eigenaar daarvan is nogal populair onder mensen die een andere hoedenplank willen want hij maakt ze nl helemaal op maat zodat ze perfect passen en dat voor zowat geen geld. En met geen geld bedoel ik minder dan 20 euro
![]()
Dus daar ga ik za. even heen, heb al een afspraak gemaakt. Ik zal een fotootje plaatsen als het af is.
Stel je er alleen verder niet veel van voor, want ik heb niet de hele kofferbak vol met MDF zoals je op sommige pics ziet, maar gewoon simpel recht toe recht aan. Nu heb ik wel die standaardspeakers + die sub lopen (ovaaltjes heb ik hier liggen maar zijn dus nog niet aangesloten) en een nummer als Just a lil' bit van 50 Cent knalt toch wel heel erg hard