Neequote:Op woensdag 29 juni 2005 09:24 schreef mwvdlee het volgende:
Als de volgende wedstrijd "foto" wordt, mag je dan ook een ingescande analoge foto doen of moet het echt digitaal zijn?
Prima leermomentje dusquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Niet daar van natuurlijk 80Gb aan data naar de tyfus denk ik... Ja, er is een klein backupje van die foto's.. Bij mijn exNiet dat ik daar nog goed contact mee heb na.
![]()
Je kunt je raid toch repareren?quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:46 schreef HMaster-II het volgende:
Thnx... Wordt mij effe de les gelezen over back-ups... Ik zit hier op kantoor als systeembeheerder / helpdesker (2 functies in één).
Ik hoop dat ik mijn eigen server nog kan repareren. Anders heb ik een probleem. De data staat namelijk op 4 schijven (in raid-configuratie) en daar heb ik dus geen backup van.
En om het makkelijk te houden doen we de maand erop als onderwerp: vakantie! Augustus is toch de maand dat de meesten erop uit trekken richting het verre tropische oorden dan kan iedreen ook lekker meedoenquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:00 schreef Shark.Bait het volgende:
OKee, stelletje spammers. Het onderwerp van volgende maand is makkelijk, en voor iedereen toegankelijk, en er mag niet over de inhoud gediscusieerd worden. Zelfs Fles kan meedoen.
het onderwerp is: foto.
Je moet dus een digitale foto inleveren.
einde discussie.
Ik ga pas in septemberquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:36 schreef Flipper01 het volgende:
En om het makkelijk te houden doen we de maand erop als onderwerp: vakantie! Augustus is toch de maand dat de meesten erop uit trekken richting het verre tropische oorden dan kan iedreen ook lekker meedoen
Het is geen profesionel server, maar een eigenbouw hobby server. En het mobo heeft alleen raid 0 en 1. Ik heb dus een stripeset van 4 x 20Gb hdd's En ik ben bang dat de mbr's naar de knoppen zijn. In iedergeval dat is het geval van de losse 6 Gb systeemschijf.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je kunt je raid toch repareren?Of heb je de verkeerde RAID gekozen?
Hm, dat wordt dus een archieffotoquote:
Hup stemmen jijquote:
Als je zo gaat doen, krijg je geen stem van mij hoorquote:
Poffur ,quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen, krijg je geen stem van mij hoor![]()
quote:
Daar moet ook maar eens een nieuwe van gemaakt wordenquote:
Echt niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar moet ook maar eens een nieuwe van gemaakt worden
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Past goed bij het nieuwe onderwerp 'SM'.
1ste afbeeldingquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Echt niet.
Heb je al eens gegoogled op deegroller, bij afbeeldingen?
Je weet niet half hoe sportief ik benquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
gestemd!![]()
mijn eerste wedstrijd zonder puntensportief he?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |