abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28319934
Jeetje. Zonde dat de inzendtermijn al om is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 juni 2005 @ 22:51:44 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28320127
Volgens mij ontwaar ik daar mijn schaapje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:51:53 #103
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_28320133
tering zeg

Is dat geneuzel nou klaar of moet ik NOG een emmer popcorn bestellen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_28320187
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
tering zeg

Is dat geneuzel nou klaar of moet ik NOG een emmer popcorn bestellen?
Doe mij ook maar een emmertje...en een flesje cola aub
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_28320276
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Doe mij ook maar een emmertje...en een flesje cola aub
Doe mij i.p.v. de cola maar bier
pi_28320363
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:24 schreef k_man het volgende:

[..]

Om met SharkBait te spreken: een cursus begrijpend lezen zou geen kwaad kunnen. Zoals al (herhaaldelijk) gezegd: eigenlijk alles wat je in de doka doet mag je ook digitaal doen.
[..]

Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
Ik kan nu jouw "argument" ook tegen je gebruiken. Ik heb namelijk nog geen enkel goed argument tegen klonen (=weghalen van in dit geval details) gezien. Het is een techniek om je foto's te verbeteren, net zoals je in de doka ook verbeteringstechnieken hebt. 'Het kan in een doka ook niet' is natuurlijk geen argument. In een doka kan zoveel niet wat digitaal wel kan.

* cola, popcorn en bier uitdeelt *
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28320550
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:44 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Ik heb hem er anders wel uitgeluld over bokeh!

Whehe lees jouw laatste post in die die discussie nog eens goed door en met name het citaat van mij.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28320692
Gezellig hier, het gaat bijna elke maand over het zelfde onderwerp.
En weer popcorn en cola, laat het bier maar zitten, ik neem een ticje door de cola
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_28320739
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Enneh heren....de vorige keer dat deze discussie zo een beetje verliep, leidde dat toch een tweetal bans volgens mij. Is het niet gewoon handiger om ermee te kappen

A_N: het gaat je toch niet lukken om je mening hier door te drijven
k_man: A_N kun je toch niet overtuigen
Ik zie het probleem niet zo.. als het op een normale manier gaat dan is discussieren toch gewoon toegestaan? En hij kan me inderdaad niet overtuigen, net zo min als ik waarschijnlijk hem kan overtuigen. Maar ik ben wel benieuwd naar bijv de drijfveren die erachter zitten om photoshopgebruik te verbieden. Want ik ben nog niet 1 geldige reden tegengekomen.

Gaan jullie trouwens maar es stemmen ipv cola en bier te zuipen en chips te vreten.
pi_28320802
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo.. als het op een normale manier gaat dan is discussieren toch gewoon toegestaan? En hij kan me inderdaad niet overtuigen, net zo min als ik waarschijnlijk hem kan overtuigen. Maar ik ben wel benieuwd naar bijv de drijfveren die erachter zitten om photoshopgebruik te verbieden. Want ik ben nog niet 1 geldige reden tegengekomen.

Gaan jullie trouwens maar es stemmen ipv cola en bier te zuipen en chips te vreten.
Nog iets gezelligs te melden onder het bier en de popcorn?
pi_28320824
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:07 schreef stil het volgende:
Gezellig hier, het gaat bijna elke maand over het zelfde onderwerp.
Niet meer jah, volgens Ymke gaat het volgende onderwerp over:
quote:
pijn

bloed

wreedheid

sm

naaldhakken

bondage

leer

of gewoon bloemetjes
Das wel ff wat anders als Bokeh
pi_28320914
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:10 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet of iedereen in staat is daar een foto van te maken
pi_28320964
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

* PdeHoog hapt toch maar weer

Discussieren is leuk, maar niet als het elke keer over hetzelfde onderwerp gaat terwijl men geen stap dichterbij elkaar komt Ga dit desnoods via de mail uitvechten of in een ander topic, maar laat de wedstrijd nou gewoon leuk de wedstrijd

Enneh...stemmen doe ik niet Je kunt toch geen fatsoenlijk onderwerp herkennen in bokeh (het blijft vaag voor mij, sorry ), dus kan ik ook niet beoordelen of wel of niet aan het onderwerp is voldaan
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:14:53 #114
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_28320972
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:10 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

[..]

Als jij nou es een paar koffikjes regelt in Stadskanaal, dan meppen we die achter de Kwinne in elkaar... Hebben we meteen mooie foto's met bloed en zo.. En als jij nou ook nog een leren maskertje opdoet, dan hebben we ook het SM deel gecoverd..

Sorry: dit is insider info over Knoal...
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_28320978
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:13 schreef Rabrynil het volgende:

[..]

Ik weet niet of iedereen in staat is daar een foto van te maken
Wel een uitdaging dus
pi_28321115
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wel een uitdaging dus
Dat element is dan wel weer helemaal aanwezig ja
pi_28321189
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wel een uitdaging dus
Vind ik ook. Een onderwerp als 'pijn' is natuurlijk enorm breed. Kun je echt vanalles bij verzinnen.

'Naaldhakken' vind ik dan weer iets te summier.
pi_28321209
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:14 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Als jij nou es een paar koffikjes regelt in Stadskanaal, dan meppen we die achter de Kwinne in elkaar... Hebben we meteen mooie foto's met bloed en zo.. En als jij nou ook nog een leren maskertje opdoet, dan hebben we ook het SM deel gecoverd..

Sorry: dit is insider info over Knoal...
Da's een goeie

Knoal in de warrrre
pi_28321264
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:20 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Vind ik ook. Een onderwerp als 'pijn' is natuurlijk enorm breed. Kun je echt vanalles bij verzinnen.

'Naaldhakken' vind ik dan weer iets te summier.
Leer is ook niet zo moeilijk, gewoon je lederen bankstel of een paar koeien in de wei fotograferen
pi_28321609
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:22 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Leer is ook niet zo moeilijk, gewoon je lederen bankstel of een paar koeien in de wei fotograferen
Droogkloot
pi_28321926
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:32 schreef Rabrynil het volgende:

[..]

Droogkloot
Maar het is wel zo
  woensdag 29 juni 2005 @ 08:36:36 #122
79550 Ymke
your ghost
pi_28327561
Zo , ik heb gestemd , nu jullie nog
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:00:15 #123
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28327916
OKee, stelletje spammers. Het onderwerp van volgende maand is makkelijk, en voor iedereen toegankelijk, en er mag niet over de inhoud gediscusieerd worden. Zelfs Fles kan meedoen.

het onderwerp is: foto.
Je moet dus een digitale foto inleveren.

einde discussie.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:00:30 #124
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28327925
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 08:36 schreef Ymke het volgende:
Zo , ik heb gestemd , nu jullie nog
me 2
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:02:33 #125
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_28327969
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:00 schreef Shark.Bait het volgende:
OKee, stelletje spammers. Het onderwerp van volgende maand is makkelijk, en voor iedereen toegankelijk, en er mag niet over de inhoud gediscusieerd worden. Zelfs Fles kan meedoen.

het onderwerp is: foto.
Je moet dus een digitale foto inleveren.

einde discussie.
Hoi hoi ik kan ook meedoen

Eerst even een digitale foto maken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')