Doe mij ook maar een emmertje...en een flesje cola aubquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
tering zeg
Is dat geneuzel nou klaar of moet ik NOG een emmer popcorn bestellen?
Doe mij i.p.v. de cola maar bierquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een emmertje...en een flesje cola aub
Ik kan nu jouw "argument" ook tegen je gebruiken. Ik heb namelijk nog geen enkel goed argument tegen klonen (=weghalen van in dit geval details) gezien. Het is een techniek om je foto's te verbeteren, net zoals je in de doka ook verbeteringstechnieken hebt. 'Het kan in een doka ook niet' is natuurlijk geen argument. In een doka kan zoveel niet wat digitaal wel kan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Om met SharkBait te spreken: een cursus begrijpend lezen zou geen kwaad kunnen. Zoals al (herhaaldelijk) gezegd: eigenlijk alles wat je in de doka doet mag je ook digitaal doen.
[..]Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
Whehe lees jouw laatste post in die die discussie nog eens goed door en met name het citaat van mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb hem er anders wel uitgeluld over bokeh!
Ik zie het probleem niet zo.. als het op een normale manier gaat dan is discussieren toch gewoon toegestaan? En hij kan me inderdaad niet overtuigen, net zo min als ik waarschijnlijk hem kan overtuigen. Maar ik ben wel benieuwd naar bijv de drijfveren die erachter zitten om photoshopgebruik te verbieden. Want ik ben nog niet 1 geldige reden tegengekomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enneh heren....de vorige keer dat deze discussie zo een beetje verliep, leidde dat toch een tweetal bans volgens mij. Is het niet gewoon handiger om ermee te kappen
A_N: het gaat je toch niet lukken om je mening hier door te drijven
k_man: A_N kun je toch niet overtuigen
Nog iets gezelligs te melden onder het bier en de popcorn?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo.. als het op een normale manier gaat dan is discussieren toch gewoon toegestaan? En hij kan me inderdaad niet overtuigen, net zo min als ik waarschijnlijk hem kan overtuigen. Maar ik ben wel benieuwd naar bijv de drijfveren die erachter zitten om photoshopgebruik te verbieden. Want ik ben nog niet 1 geldige reden tegengekomen.
Gaan jullie trouwens maar es stemmen ipv cola en bier te zuipen en chips te vreten.![]()
Niet meer jah, volgens Ymke gaat het volgende onderwerp over:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:07 schreef stil het volgende:
Gezellig hier, het gaat bijna elke maand over het zelfde onderwerp.
Das wel ff wat anders als Bokehquote:pijn
bloed
wreedheid
sm
naaldhakken
bondage
leer
of gewoon bloemetjes
Ik weet niet of iedereen in staat is daar een foto van te makenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet meer jah, volgens Ymke gaat het volgende onderwerp over:
[..]
Das wel ff wat anders als Bokeh![]()
* PdeHoog hapt toch maar weerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo.. als het op een normale manier gaat dan is discussieren toch gewoon toegestaan? En hij kan me inderdaad niet overtuigen, net zo min als ik waarschijnlijk hem kan overtuigen. Maar ik ben wel benieuwd naar bijv de drijfveren die erachter zitten om photoshopgebruik te verbieden. Want ik ben nog niet 1 geldige reden tegengekomen.
Gaan jullie trouwens maar es stemmen ipv cola en bier te zuipen en chips te vreten.![]()
Als jij nou es een paar koffikjes regelt in Stadskanaal, dan meppen we die achter de Kwinne in elkaar... Hebben we meteen mooie foto's met bloed en zo.. En als jij nou ook nog een leren maskertje opdoet, dan hebben we ook het SM deel gecoverd..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet meer jah, volgens Ymke gaat het volgende onderwerp over:
[..]
Das wel ff wat anders als Bokeh![]()
Wel een uitdaging dusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:13 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik weet niet of iedereen in staat is daar een foto van te maken
Vind ik ook. Een onderwerp als 'pijn' is natuurlijk enorm breed. Kun je echt vanalles bij verzinnen.quote:
Da's een goeiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als jij nou es een paar koffikjes regelt in Stadskanaal, dan meppen we die achter de Kwinne in elkaar... Hebben we meteen mooie foto's met bloed en zo.. En als jij nou ook nog een leren maskertje opdoet, dan hebben we ook het SM deel gecoverd..![]()
![]()
Sorry: dit is insider info over Knoal...
Leer is ook niet zo moeilijk, gewoon je lederen bankstel of een paar koeien in de wei fotograferenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Vind ik ook. Een onderwerp als 'pijn' is natuurlijk enorm breed. Kun je echt vanalles bij verzinnen.
'Naaldhakken' vind ik dan weer iets te summier.
Droogklootquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Leer is ook niet zo moeilijk, gewoon je lederen bankstel of een paar koeien in de wei fotograferen![]()
me 2quote:
Hoi hoiquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:00 schreef Shark.Bait het volgende:
OKee, stelletje spammers. Het onderwerp van volgende maand is makkelijk, en voor iedereen toegankelijk, en er mag niet over de inhoud gediscusieerd worden. Zelfs Fles kan meedoen.
het onderwerp is: foto.
Je moet dus een digitale foto inleveren.
einde discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |