quote:
Ik email je mijn rekeningnummer ff 14.gifquote:
Gelukkig had je meer verstand van fotograferenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:00 schreef k_man het volgende:
Er wordt wel behoorlijk gespreid gestemd heb ik het idee.
Wat nou? Zelfs jij hebt al punten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Gelukkig had je meer verstand van fotograferen
Eerst punten en dan geld nooit vooruit betalenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik email je mijn rekeningnummer ff 14.gif
Nee zo zijn we nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:44 schreef stil het volgende:
Eerst punten en dan geld nooit vooruit betalen
Da's een kloon van me die mij punten geeftquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:39 schreef k_man het volgende:
Wat nou? Zelfs jij hebt al punten.oh, oh, wat zijn we weer lief
Weinig stemmen ligt ook aan dat fok er gisteravond uitlag, en vandaag is het al niet veel beter.quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Dik 40 inzendendingen en 16 stemmen tot nu toe. Ik mag toch hopen dat er wat meer gestemd gaat worden vandaag want dit is wel triest.
Wel een inzending doen maar niet de moeite nemen om even je stem uit te brengen...
Die snelheid lijkt steeds van korte duur te zijn. De ene keer opent ie hier alles binnen de seconde, de andere keer zit ik een minuut of wat langer te wachten ...quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik geloof dat de snelheid nu weer een beetje op peil is. Ik wil graag zondag van start met de nieuwe wedstrijd. Nu langer stemmen kan wel, dat betekent wel dat het stemmen over het onderwerp dan wat korter wordt.
Hé en die 4 punten van mij dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Woei 5 punten van PeaBedankt voor de eerlijkheid in je beoordeling Pea.
![]()
Aha.. gewoon luiheid dusquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ach....dat is een keertje erin gezet en vervolgens nooit meer aangepast
je foto ookquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:21 schreef Ymke het volgende:
Zo , thuis van t werk , kijk ik even hoe ik het doe ,en wow ik ga lekker zeg
bijdehandjes gegeten?quote:
Ow , heb ik niks van gemerktquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:32 schreef k_man het volgende:
Ja, omdat het stemmen gisteren zo goed als onmogelijk was dus.
Winning streak?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:19 schreef Ymke het volgende:
Ik heb alweer zin in een nieuwe wedstrijd
Met een onderwerp dat jij in het vorige topic gepost had?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:19 schreef Ymke het volgende:
Ik heb alweer zin in een nieuwe wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |