dat gevoel heb ik hier op t werk onafhankelijk van t weerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:30 schreef buzzer het volgende:
goedemorgen allemaal
toch wel zonde om binnen te zitten met dit mooie weer..
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik hier op t werk onafhankelijk van t weer
hier worden momenteel spijkers met koppen geslagen, dus dat geeft wel voldoeningquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik hier op t werk onafhankelijk van t weer
Werk je in een timmerfabriek ineens?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
hier worden momenteel spijkers met koppen geslagen, dus dat geeft wel voldoening
quote:
tikkie, spijkers......quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
hier worden momenteel spijkers met koppen geslagen, dus dat geeft wel voldoening
zo vroeg mogen eitjes welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werk je in een timmerfabriek ineens?
jaaa was te makkelijk, okee![]()
Kom, ik sla wel even een motorkap over je hoofd heenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:35 schreef dolle_hond het volgende:
hoe moet je je verkleden als auto-onderdeel
Ga als bandquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:35 schreef dolle_hond het volgende:
hoe moet je je verkleden als auto-onderdeel
Je kan je in een mega-grote bougie hijsenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:38 schreef dolle_hond het volgende:
je kunt ergens in belgie iets winnen als je als auto-onderdeel verkleed naar een feest komt.
ik zou een zwart latex pak aandoen met een verchroomd ventiel om m'n...uh....ventielquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan je in een mega-grote bougie hijsen
Wat kan je eigenlijk winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |