Na de verhuizing zul je wel niet meer zo springerig zijnquote:
quote:
Ik ben heel energiek heur.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Na de verhuizing zul je wel niet meer zo springerig zijn
Ik kan multi-tasken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:18 schreef Frezer het volgende:
[..]Moet je dan niet als de sodemieter aan de slag?
Met route-tabellen is dat op te lossen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:22 schreef Jumparound het volgende:
Ik moet nodig op een vpn verbinding... dus dan geen i-net meer voor mij
Ik help t je hopen, meestal zijn die verhuizingen behoorlijk vermoeiend, toch?quote:
Oh, dat wel hoor.. De voorbereidingen afgelopen week ook best wel. Als ik gewoon een beetje oplet dat ik zo nu en dan een paar uurtjes rustig aan doe is er echter weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik help t je hopen, meestal zijn die verhuizingen behoorlijk vermoeiend, toch?
Vaak is er wel een gaatje te vinden hier of daar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:42 schreef melismay het volgende:
Ja idd, goed je rust nemen. Maar dat kan soms best lastig zijn volgens mij....
Daarom kies ik ook meestal een dag of dagdeel uit om rust te houden en doe ik niets. Anders komt er inderdaad niets van.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef melismay het volgende:
klopt klopt, maar dan moet je t ook nog doen he?!
"nee nog even dit afmaken en dan ga ik even rusten"
Maar het huis is helemaal het huis van je dromen of moet er nog veel aan gebeuren?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daarom kies ik ook meestal een dag of dagdeel uit om rust te houden en doe ik niets. Anders komt er inderdaad niets van.
Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren, maar het grote werk is allemaal de afgelopen week al gebeurd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar het huis is helemaal het huis van je dromen of moet er nog veel aan gebeuren?
Ah goed bezig! Dan schiet het lekker op!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren, maar het grote werk is allemaal de afgelopen week al gebeurd.
Absoluut.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah goed bezig! Dan schiet het lekker op!
Dat was grappig, over hulp gesproken, mijn neef ging samenwonen. Dus dan is het bij onze familie heel normaal dat ze met z'n allen dat huis ingaan en de boel in orde maken. ZIjn verloofde snapte er niks vanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Absoluut.Maar heb dan ook de nodige hulp.
Bij mij is het ook zo ongeveer dat idee ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat was grappig, over hulp gesproken, mijn neef ging samenwonen. Dus dan is het bij onze familie heel normaal dat ze met z'n allen dat huis ingaan en de boel in orde maken. ZIjn verloofde snapte er niks van
Dat valt bij mij dan wel mee, het gaat meer in serie. De een doet dit, de ander dat, en ook wanneer ze tijd hebben. Het wisselt dus een beetje wie er dan zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:04 schreef melismay het volgende:
Ik vind het wel geinigZij elke keer tegen mij... "weet je wel hoeveel mensen er binnen zijn?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |