Ja, die meneer Department doet goed werk.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:21 schreef Wup het volgende:
[ Art Department draait overuren deze week:)]
Ik dacht dat die beste man Staartjes heette.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, die meneer Department doet goed werk.
Werd het niet juist versneld doordat ze nierpatiënt wasquote:Op maandag 27 juni 2005 23:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is te hopen dat je nierpatiënt bent, anders haal je de zomercliff niet.![]()
![]()
Nee, zijn echte naam is Garfunkel.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik dacht dat die beste man Staartjes heette.![]()
FF testen of jullie wel opgelet hadden.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
Werd het niet juist versneld doordat ze nierpatiënt was?
Niels was niet op de schietbaan! Ik heb het idee dat die onnozele thuis oefent.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:54 schreef Iwan1976 het volgende:
FF testen of jullie wel opgelet hadden.![]()
Niels op de schietbaan begint ook een beetje saai te worden. Het is nog net niet van het niveau Kyra-filmpjes, maar het scheelt niet veel.
Dan zal Niels wel degene zijn die Sanne dodelijk verwondt.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niels was niet op de schietbaan! Ik heb het idee dat die onnozele thuis oefent.
Wat ben jij voor een Piet? Dat heb ik verleden week toch ook al gezegd!?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Dan zal Niels wel degene zijn die Sanne dodelijk verwondt.![]()
Dat is dan waarschijnlijk volledig langs me heen gegaan... of ik moet nodig aan de elektrostimulatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat ben jij voor een Piet? Dat heb ik verleden week toch ook al gezegd!?
Wat een graftak zegquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:09 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Hoe zouden de schrijvertjes toch op het idee gekomen zijn om Iris 'de bruid' te laten worden?
Over aanstaande doden niets dan goeds.quote:
Ik dacht meer aan die 'hobby'ruimte van Stephan Brouwer...quote:Op maandag 27 juni 2005 23:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Niels was niet op de schietbaan! Ik heb het idee dat die onnozele thuis oefent.
quote:Poll
Geloven ze nou echt dat Tonnie en Tara ok zijn?
Ja, Joost is zowiezo een beetje naief Hugo echt niet als ie zou nadenken
Gewoon Wishfull Thinking
of hij heeft juist een goeie smaak in vrouwen, jij nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nu weet ik het, Sven! Jij houdt gewoon niet van vrouwen!
Nou, over Lizzy zijn we het dan weer wel eensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
of hij heeft juist een goeie smaak in vrouwen, jij niet![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou ... ik vind Petra toch duizend keer lekkerder dan Uma Thurman.
dat had ik verdrongenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Het is nog net niet van het niveau Kyra-filmpjes, maar het scheelt niet veel.
quote:Yorin wordt RTL5, RTL5 wordt RTL7
Vanochtend heeft CEO Fons van Westerloo adverteerders en pers geinformeerd over de nieuwe plannen van RTL Nederland. Op 12 augustus - de startdatum van Talpa - wordt het roer behoorlijk omgegooid. Yorin wordt RTL5. Yorin verdwijnt dus als merknaam. En gaat dus bijvoorbeeld ook voetbal brengen. RTL7 bezet de oude Yorin plek op de afstandsbediening en zal in de vooravond een eigen programmering hebben. En vanaf half negen zal het de herhaal zender worden plus sportprogramma's als Wimbledon en darts. Overdag is RTL Z(even?) daar te zien. RTL4 blijft in grote lijnen wat het nu is.
BRON: STARCOM
Ze mogen het gewoon ook wegpleuren, ik kijk er toch niet naar als ze onm niet uitzendenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hadden ze niet beter Yorin RTL 7 kunnen noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |