Volgens mij is het geheel sowieso een fake. Waar zou hij in godsnaam langs een tulpenveld komen als hij zo snel mogelijk door Nederland heen moet.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
En in wat voor auto zit de cameraman eik? Die moet die auto toch minstens bijhouden als 't een echte wedstrijd is.
Juistquote:Op zondag 3 juli 2005 21:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens mij is het geheel sowieso een fake. Waar zou hij in godsnaam langs een tulpenveld komen als hij zo snel mogelijk door Nederland heen moet.
Bij die wedstrijd naar Zwitserland zag ik 2 jeeps geloof ik, op gewone wegen is dit natuurlijk geen probleem, hij is toch aan de toegestane limieten beperkt , maar ik vraag mij af hoe ze't in Duitsland gaan doen ...quote:Op zondag 3 juli 2005 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
En in wat voor auto zit de cameraman eik? Die moet die auto toch minstens bijhouden als 't een echte wedstrijd is.
Geweldigquote:
Dat was 30 jaar geleden idd zoquote:Op zondag 3 juli 2005 21:17 schreef Geqxon het volgende:
Sinds wanneer hebben we de zuiderzee? Dat heet tegenwoordig toch anders?
Vergeet even niet dat de topsnelheid tegen de 340km/u is en als hij dan 19minuten rijd dan is de auto dus alwel 100km/u verder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |