quote:On Top Gear this coming Sunday (July 3) there's an epic race from London to Oslo, with Jeremy in a Merc McLaren SLR, and Richard and James on a boat.
This week's Star in a Reasonably Priced Car is David Dimbleby, and there's another chance to vote for your favourite driving song of all time.
Alle afleveringen zijn ook van het inet te plukken, alleen verbiedt de FAQ mij te zeggen waar...quote:Op maandag 27 juni 2005 18:15 schreef Klonk het volgende:
damn, vakantie 2 afleveringen gemist, die van gisteren kan ik morgenavond op herhaling, ben benieuwd
Ofwel vinden ze een oplossing door te vertrekken op een uur waar er nog weinig tot geen openbaar vervoer en al zeker geen vliegtuig naar Oslo is, en gaan ze naar de met het openbaar vervoer meest onbereikbare plaats ter plekke daar, ofwel verliest de auto. Zo simpel is het nu eenmaal. Van Londen vlieg je naar Olso in 2h, reken er nog een uur vooraf en nadien bij, en misschien nog een uur met het openbaar vervoer en dan kom je op een uur of 5 , als het heel slecht gaat misschien een uur of 7. De afstand volgens viamichelin over de snelste wegen in europa naar Oslo is 1932 km. Dat wil zeggen dat als hij het zelfs maar in 10h zou doen hij een gemiddelde van bijna 200 km/h zou moeten halen. En dan rekenen we er de tijd met de Seacat nog niet bij ...quote:
Ze gaan met de boot, en trust me, Top Gear kennende gaat het echt weer superb wordenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ofwel vinden ze een oplossing door te vertrekken op een uur waar er nog weinig tot geen openbaar vervoer en al zeker geen vliegtuig naar Oslo is, en gaan ze naar de met het openbaar vervoer meest onbereikbare plaats ter plekke daar, ofwel verliest de auto. Zo simpel is het nu eenmaal. Van Londen vlieg je naar Olso in 2h, reken er nog een uur vooraf en nadien bij, en misschien nog een uur met het openbaar vervoer en dan kom je op een uur of 5 , als het heel slecht gaat misschien een uur of 7. De afstand volgens viamichelin over de snelste wegen in europa naar Oslo is 1932 km. Dat wil zeggen dat als hij het zelfs maar in 10h zou doen hij een gemiddelde van bijna 200 km/h zou moeten halen. En dan rekenen we er de tijd met de Seacat nog niet bij ...
Terecht. Een gentleman rent niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:22 schreef Setambre het volgende:
-May die niet wilt rennen voor de camera
Hoe noemden ze 't? The albatross droppings on the windscreen of driving music?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 06:23 schreef De_Hertog het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze dat met Meat Loaf gaan doen. Volgens mij waren ze er niet bepaald enthousiast over
"A gentleman will walk, but never run" Stig Sting.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |