Hier ookquote:
Ik denk dat ze die presentatie gewoon online zullen zetten.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Hier ook
Wordt toch nog wel herhaald, dit of niet?
Compilatie komt morgen op www.talpa.tvquote:Op maandag 27 juni 2005 17:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Hier ook
Wordt toch nog wel herhaald, dit of niet?
morgen komt ie onlinequote:Op maandag 27 juni 2005 17:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die presentatie gewoon online zullen zetten.
Je zag aan het begin dat er toch wel een paar honderd mensen daar zittenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:29 schreef milagro het volgende:
Zit er wel iemand in de zaal, ik hoor af en toe gekuch, maar ms zit alleen de Mol zelf in de zaal
weet ik, maar de heren zijn zo lekker stuntelig en totaal niet ontspannen, dat het een grap lijktquote:Op maandag 27 juni 2005 17:29 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Je zag aan het begin dat er toch wel een paar hondert mensen daar zitten
Als dat maar geen Tel Sell of geile seksvriendinnen worden.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:31 schreef XxxPimxxX het volgende:
Korte Kwalitatieve Reclameblokken, Goeie zaak!
Als Talpa dan nog bestaat.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Er staat op de Talpa website dat ze een contract hebben afgesloten met RCV.
Betekent dat ook dat ze over enkele jaren ook Kill Bill + Sin City uit gaan zenden, dat zou wel tof zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |