Als je goed geneest een weekje.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:39 schreef j0ep het volgende:
Iemand een idee hoe lang je na een tongpiercing zetten moet wachten met tongzoenen/beffen ?
Ik heb ooit een lijstje willen opstellen met 'goeie' en 'slechte' piercingstudio's adhv ervaringen van fokkers maar blijkbaar was er zo weinig animo voor me een mailtje te sturen dat ik het er bij heb laten zitten, helaas...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:51 schreef Alcarin het volgende:
Inmiddels heb ik alle 12 delen van dit topic gelezen, maar ik ben nog steeds geen goede piercing shop in Rotterdam tegen gekomen.Dus nogmaals: iemand ervaringen?
![]()
Is het niet ergens anders op internet te vinden? Op BME heb je wel allerlei ervaringen, ook met shops erbij, maar de meeste zijn niet in nederland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:12 schreef Nuek het volgende:
Ik heb ooit een lijstje willen opstellen met 'goeie' en 'slechte' piercingstudio's adhv ervaringen van fokkers maar blijkbaar was er zo weinig animo voor me een mailtje te sturen dat ik het er bij heb laten zitten, helaas...
Ok dan, dank je!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:33 schreef TheSorrow het volgende:
Alcarin, mn moeder + zus hebben zeer goede ervaringen met Tattoo West!
Ik heb mijn tongpiercing laten zetten bij l'extremiste in de stad in Arnhem, en het is me daar goed bevallenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:17 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk ook wel over uit dát ik hem wil hoor![]()
Maar waar in Arnhem is een goede shop om dat te laten doen?![]()
Nou qua prijzen van piercings weet ik niet echt....maar mn mams heeft een klein zonnetje laten tattoeren in de gulden tijd, dat was toen 45 gulden... en sinds een jaar heeft me zus een klein tattootje op haar pols, koste 50 euro...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:52 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ok dan, dank je!
Alleen weer jammer dat ze geen prijzen op de site hebben staan... hopen dat ze niet zo belachelijk hoog zijn als bij tattoo bob..
(ik wil best betalen voor kwaliteit, maar niet voor een naam)
ik zal eens bellen, bedankt voor de tip![]()
Ik heb m nu 2,5 weekjes, nergens last vanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:57 schreef Imperium het volgende:
Heej mensen, ik weet niet of jullie me nog kennen
maarja ik heb dus al een paar maandjes een tongpiercing. maar ik heb dr nog steeds een beetje last van. mn tongriem doet dus altijd zeer.. hoe krijg ik die pijn weg? ik wil mn piercing er echt niet uit doen.. want ben er echt heel blij mee en ik vind het echt goed bij mij staan..? heeft iemand wat tips?
thanks..
Lijkt me niet meer logisch, voor 1 tattoo gebruik je weer allemaal nieuw spul en vaak is 50 euro de beginprijs.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nou qua prijzen van piercings weet ik niet echt....maar mn mams heeft een klein zonnetje laten tattoeren in de gulden tijd, dat was toen 45 gulden... en sinds een jaar heeft me zus een klein tattootje op haar pols, koste 50 euro...![]()
Same here, helemaal geen last meer ervan, "vergeet" hem soms zelfs. Maar goed daar kun je niks mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:52 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb m nu 2,5 weekjes, nergens last vanhad 5 daagjes echt last, en daarna kon ik alles gewoon weer
Dankequote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:11 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Ik heb mijn tongpiercing laten zetten bij l'extremiste in de stad in Arnhem, en het is me daar goed bevallengoede uitleg, steriel, tja vond het daar gewoon fijn.
http://www.lextremiste.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |