Heb dit ook gedaan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:13 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Nou gewoon, zoals dit (de linker uiteraard):
[afbeelding]
Een staafje met aan twee kanten bolletjes, en dan het bolletje wat aan de binnenkant van je mond zit van plastic en iets kleiner dan de buitenste.
Eenmaal weg komt het ook niet meer terug. Met de jaren trekt het bij iedereen overigens terug.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:41 schreef Subsonik het volgende:
[..]
Heb dit ook gedaan.
Bij mij is het terugtrekken van mn tandvlees toen gestopt, maar het komt niet terug, bij jou wel??
Heb al een jaar of 7 een navelpiercing en is maar 1 keer ontstoken geweest door dat er een schilfertje van een piercing in was blijven zitten (denk dattie geverfd was ofzo). Met zwitsal babyshampoo en gewoon uierzalf was dat weer snel over. Verder heb ik er nooit problemen mee... (Afgezien van dat ik er een paar heb die nogal eens in truien enzo blijven haken, maar ja, dat ligt er natuurlijk aan wat je erin doet).quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:06 schreef midaswolf het volgende:
Zelf heb ik een navel piecing, maar veel problemen , ontstekingen gehad, toen ik de piercing liet maken kwam er een meisje in die piercingshop vragen of ze de piercing kon laten verwijderen omdat ze er altijd ellende mee had, zoals ontstekingen. Ik dacht toe onzin, maar ik heb ook nu wel het plan om er ook maar mee te stoppen en hem er ook uit te laten halen.
Het is wel een rage , maar ik denk dat je er beter niet aan kan beginnen.
Ik weet het echt niet meer moi. Misschien was ik wel een vreselijk onhandig kind wat eerst haar oorbellen door de bagger trok voordat ze ze indeed, met alle bacteriën van dienquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:53 schreef -moi- het volgende:
ik denk dat je eerst moet uitzoeken of je allergisch bent voor dat materiaal van die zweerknopjes of voor zilver.. gingen je gaatjes toentertijd zweren terwijl je die 1e zweerknopjes in had? of had je zilvere oorbellen erin gedaan toen het ging zweren?
Dat kan alleen jij bepalenquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:08 schreef PallominnoXIII het volgende:
Schopje
Ik wil eigenlijk wel een industrial, maarr..
Ik heb nu 1 oorbel, simpele zilveren aan mijn linkerkant, zou een zilveren punt industrial aan de rechterkant wel goed staan?
Same here. Al zou ik nu minder snel gewone oorbellen dragenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:00 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat kan alleen jij bepalenMaar waarom zou het niet staan? Ik heb ook gewoon gaatjes in mijn oorlellen, en een industrial erboven.
Ben er eigenlijk ook wel over uit dát ik hem wil hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:00 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat kan alleen jij bepalenMaar waarom zou het niet staan? Ik heb ook gewoon gaatjes in mijn oorlellen, en een industrial erboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |