abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2005 @ 16:28:32 #1
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_28276431
Houdt in chello classic + freetime voor 49,95¤ Althans het eerste jaar, het tweede jaar voor 57,95¤.

De freetime gegevens zijn:
quote:
– Revolutionair goedkoop abonnement
– Zeer voordelige gesprekstarieven
– ’s Avonds, ’s nachts en in het weekend onbeperkt gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland
– Gratis Voicemail
– Gratis Nummerweergave
– Gratis Verkort kiezen
– Gratis Wekservice
– Gratis Nummerherhaling
– Gratis Wachtgesprek
– Gratis Driegesprek
– Gratis Nummerblokkering
– Gratis Weigeren geblokkeerde nummers
quote:
– Bellen tegen standaard
lage tarieven
– Abonnees bellen onbeperkt naar andere UPC abonnees: voor maar 9 cent per gesprek! Ongeacht de duur van het gesprek!
Ziet er allemaal goed uit, nu thuis is er gewoon UPC Telefonie, wat een stuk duurder is. Maar hoe zit het met de VOIP kwaliteit, ik hoorde dat het erg slecht geluid was of is dat allemaal bullshit?
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
  maandag 27 juni 2005 @ 17:25:47 #2
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_28278179
Klopt, mooi aanbieding. Maar het kan nog mooier, voor 12,95 onbeperkt dag&nacht bellen naar vaste nummers. www.optibel.nl
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:02:49 #3
114120 gigant
pi_28334945
Niemand ervaringen?
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:19:40 #4
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_28335651
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:25 schreef CrazyTaxi het volgende:
Klopt, mooi aanbieding. Maar het kan nog mooier, voor 12,95 onbeperkt dag&nacht bellen naar vaste nummers. www.optibel.nl
ja mooi, word je kpn abbo opgezegd krijg je er 10 euro extra per maand bij voor de lijn
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:53:29 #5
36334 Gnorf
too much online
pi_28337023
Ik heb sinds drie maanden het classic + freetime abbo van upc en ben zeer te spreken over de kwaliteit van beide. Heb een keer een storing aan mijn internet gehad, maar mijn telefoon bleef het doen, heb geen ruis in de lijn of wat dan ook. Enige nadeel is dat die telefonische verkopers nog steeds mijn nummer hebben (heb mijn kpn nummer behouden).
Volgens mij zit er ergens een bitje los.
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:23:50 #6
114120 gigant
pi_28340450
Hoe staat het met het instaleren? Makkelijk, of is die 99.95¤ extra voor het juist instaleren een aanrader?
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:40:26 #7
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_28343274
Installeren is heel makkelijk, je krijgt een modem een splitter + kabels, het enige wat je moet doen is het aansluitpunt vinden waar de kabel binnenkomt. Daarop sluit je splitter aan (catv uitgang) dat trek je een coax kabeltje naar je tv en op de andere uitgang een coax kabel naar je modem. Als je dan ook chello internet hebt meldt je het modem zelf aan via je pc (want het modem biedt tevens een data uitgang om een chello abbo op uit te voeren) Als je geen chello hebt, bel je de helpdesk en zorgen dat het modem geprovisioned wordt (geregistreerd)

Vanaf dan, kan je of direct een telefoon er op aansluiten met een rj stekkertje, of je zoekt je oude kpn kabeltje op en prikt die in het modem. In principe zal dat moeten werken Succes
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')