Ik word liever kampioen met een herkenbaar team. Ik heb daarom ook niks met PSV. Een verzameling Zuid-Amerikanen, Chelsea-huurlingen en soms maar 1 Nederlander in de basis.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik word liever kampioen zonder opgeleide spelers dan 7e met
Dan wordt het idd wat eentonig.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou weinig vinden aan 3 keer per 10 jaar kampioen
Elk jaar kampioen worden is leuker inderdaad. Maar de voldoening is helemaal groot als we typisch 'Ajax-stijl' kampioen worden. Op EIGEN kracht met echte Ajacieden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind ik wel meevallenquote:
Waarom? Je bent toch niet voor een club omdat ze zovaak kampioen worden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, maar is wel mooi meegenomenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom? Je bent toch niet voor een club omdat ze zovaak kampioen worden?
Inderdaad ja. Dat ze nu wat 'excuus-Nederlanders' gekocht hebben doet er niks aan af dat PSV afgelopen seizoen vaak maar een anderhalve Nederlander in de basis had. Voor de rest vrijwel alleen Zuid-Amerikanen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Roorda
Zonneveld
Van der Leegte
Kromkamp
Bakkal
Affelay
Aissati
Beerens
Simons - Belg
Culina - 6 jaar in Nederland
Feher - 5 jaar in Nederland
Gomes - 3 jaar in Nederland
Addo - 7 jaar in Nederland
Lazovic - 3 jaar in Nederland
Farfan - 3 jaar in Nederland
Kone - 5 jaar in Nederland
Vayrinen - 5 jaar in Nederland
Echt een vreemdelingenlegioen
Niet 'zolang jullie winnen'. Ik ga het niet ineens erg vinden, als het niet loopt. Dat zou hypocriet zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Dat ze nu wat 'excuus-Nederlanders' gekocht hebben doet er niks aan af dat PSV afgelopen seizoen vaak maar een anderhalve Nederlander in de basis had. Voor de rest vrijwel alleen Zuid-Amerikanen.
Dat is hun goed recht uiteraard, alleen ik vind er geen reet aan. Jullie PSV fans vinden het blijkbaar allemaal fantastisch.... zolang jullie winnnen.
Nee hoor, de Guzman is geen Nederlanderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:20 schreef Erasmusch het volgende:
Feyenoord wellicht een NLse basiself volgend jaar.
Heeft gewoon een Nederlands paspoort?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:54 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nee hoor, de Guzman is geen Nederlander![]()
Kan wel zijn maar vind je Maxima ook een Nederlandse dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heeft gewoon een Nederlands paspoort?
Noem eens 5 haalbare versterkingen op met een Nederlands paspoort?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Dat ze nu wat 'excuus-Nederlanders' gekocht hebben doet er niks aan af dat PSV afgelopen seizoen vaak maar een anderhalve Nederlander in de basis had. Voor de rest vrijwel alleen Zuid-Amerikanen.
Dat is hun goed recht uiteraard, alleen ik vind er geen reet aan. Jullie PSV fans vinden het blijkbaar allemaal fantastisch.... zolang jullie winnnen.
Ach het is nu eenmaal zo. Natuurlijk zal het leuk zijn om wat meer Nederlandse jongens te zien in PSV. Maar zolang het versterkingen zijn en beter dan menig Nederlandse speler en financieel verantwoord, waarom niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jullie hebben toch de beste jeugdopleiding van Nederland?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem eens 5 haalbare versterkingen op met een Nederlands paspoort?
Nou, nou. Dat is wel ook erg overdreven. Tegen Mallorco bijvoorbeeld was dat ook alleen maar Cassilas en Raul.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:59 schreef jojomen4 het volgende:
Bij geen andere topclub zie je zoveel "eigen" spelers in de selectie of zelfs in de basis!
Torres staat normaal gesproken in de basis alleen was die geblesseerd. Guti speeld ook genoeg wedstrijden, bij de meeste trainers afgelopen jaren stond die basis maar onder Capello 2de seizoenshelft niet meer.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou, nou. Dat is wel ook erg overdreven. Tegen Mallorco bijvoorbeeld was dat ook alleen maar Cassilas en Raul.
Kijkend bijvoorbeeld naar Man. United. Neville, Scholes, Giggs, Fletcher, O'Shea, Brown, Richardson. Ook meer dan genoeg jongens uit de eigen jeugd.
Een vraag met een wedervraag beantwoordenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jullie hebben toch de beste jeugdopleiding van Nederland?
- De Clerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem eens 5 haalbare versterkingen op met een Nederlands paspoort?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |