En om te voorkomen dat ik de hele nacht wakker lig: wanneer gaat de andere helft van de tauge er bij??quote:Op maandag 9 februari 2009 15:18 schreef NDAsilenced het volgende:
en oh, voor de liefhebber natuurlijk van de kleine thaise pepertjes gesneden erdoorheen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:30 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
En om te voorkomen dat ik de hele nacht wakker lig: wanneer gaat de andere helft van de tauge er bij??
Bij de tweede portie. De ingredienten waren voor twee porties, de bereidingswijze is voor 1 portie.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:30 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
En om te voorkomen dat ik de hele nacht wakker lig: wanneer gaat de andere helft van de tauge er bij??
dat wordt vast lekkerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef Sorella het volgende:
rijst koken, trassie, katenspek, preitje, eieren in een wok doen, roeren, rijst erbij klaar
onzinquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:18 schreef Sorella het volgende:
Het zijn de schotels om de nasi heen die het doen, nasi op zich zit ook niet veel smaak aan
Dan maak jij geen goede nasi goreng (no offence). Wat zingt tante Lien ook al weer:quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:18 schreef Sorella het volgende:
Het zijn de schotels om de nasi heen die het doen, nasi op zich zit ook niet veel smaak aan
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan maak jij geen goede nasi goreng (no offence). Wat zingt tante Lien ook al weer:
Geef mij maar nasi goreng met een gebakken ei
Wat sambal en wat kroepoek en een goed glas bier erbij
Meer dan dat komt er echt niet bij kijken als je een lekkere nasi hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:18 schreef zagevent het volgende:
Ik zou vandag eens nasi willen maken. Ik heb het nog nooit gedaan, en ben dus het volgende van plan.
Ingrediënten:
Rijst
Erwten
Prei
Ajuin (ui)
Een paar plakken ham
Mora Wokloempia's.
Iets van Nasi-kruiden
Een omelet
De rijst koken, en laten afkoelen. De ham in dunne plakjes snijden, evenals de prei en de ajuin. De omelet ook. Dan de rijst in de wok gooien, samen met de erwten en de prei, wokloempia's en de stukjes omelet. Goed bijkruiden, en één minuut voor het einde de ajuin erbij kappen.
Ik woon in belgië,dus een Toko is hier niet te bekennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |