Devil May Cry 1&3 zijn toch wel de toppers op hack&slash gebied voor mij. (ik vind het nog steeds beter dan god of warquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:23 schreef Frenzer het volgende:
Ik heb laatst ook een PS2 gekocht, maar nu wilde ik wel effe weten wat nou echte 'musthave' games zijn. Want ik heb werkelijk geen idee wat voor soort en welke spellen de moeite waard zijn.
Ik zeg er wel bij dat ik wel van de hack 'n slash hou![]()
Dus misschien kunnen jullie van elke genre je favo game vertellen.![]()
bedankt![]()
DMC series zijn idd erg goed maar dat gaat me echt te snelquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hack 'n Slash: God of War, Devil May Cry en evt Prince of Persia Warrior Within (al heeft die een dik platform spring element)
Jeetje... niet dat ik weet. De nieuwe Arc the Lad (weet de volledige titel even niet) kan dat wel maar ik weet niet of die een PAL release krijgt !quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:46 schreef KumA het volgende:
zijn er strategie rpgs als disgaea voor de ps2 die je online kan spelen?
Ik moet wel een NTSC release hebben, maar ik weet niet meer waar, maar ik had ergens gelezen dat de online versie van arc the lad een beetje zou tegenvallen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jeetje... niet dat ik weet. De nieuwe Arc the Lad (weet de volledige titel even niet) kan dat wel maar ik weet niet of die een PAL release krijgt !
Dat klopt idd..... Phantasy Star gaat ook online voor PS2.... meer weet ik nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:49 schreef KumA het volgende:
[..]
Ik moet wel een NTSC release hebben, maar ik weet niet meer waar, maar ik had ergens gelezen dat de online versie van arc the lad een beetje zou tegenvallen.
zijn er ook hack 'n slash die met z'n 2en kan doen? Dus niet tegen elkaar, maar zij aan zijquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hack 'n Slash: God of War, Devil May Cry en evt Prince of Persia Warrior Within (al heeft die een dik platform spring element)
En ik maar denken dat ik de enige was die met Shin Megami speelde. Wat een tof spel zeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:00 schreef Jebus het volgende:
[..]
Ga jij nou maar Shin Megami Tensei kopenSerieus ik bedoel , 45 euro, dat is dan 22 bier minder, blijf je gewoon 2 avonden thuis
![]()
Best bizar eigenlijk... Een lòsse Eyetoy camera is al ¤39,95!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:21 schreef Markster het volgende:
Eyetoy play2 + camera is bij Bart Smit nu 39,95.
nope. laats eye toy camera voor 15 euro gekocht in de winkel gekochtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Best bizar eigenlijk... Een lòsse Eyetoy camera is al ¤39,95!
Serieus? Da's best goedkoop!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
nope. laats eye toy camera voor 15 euro gekocht in de winkel gekocht
Ik denk het niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:34 schreef Markster het volgende:
Dat eyetoy chat he, wordt dat nou nog een beetje gebruikt door mensen? Heb niet het idee dat dat spul nou populair is eigenlijk..
Nee,.... dat is Zidanequote:Op woensdag 20 juli 2005 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis wel de lelijkste hoofdpersoon ooit wa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |