Ja, ik heb nu ook al bijna 3 jaar een Nokia, maar na 1 jaar deden de knopjes het al niet meer goed enzo.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:36 schreef ymme het volgende:
Ik ben nokia gewend. Die zijn toch fijner in gebruik. Je kunt er overigens wel mooie foto's mee maken, voor een telefoon zijnde dan he.
En ik heb gewoon het idee, dat ik met nokia en de zelfde provider beter bereik heb dan met de samsung![]()
Ik heb mijnes 1.5 jaar en de knopjes doen het ook niet.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu ook al bijna 3 jaar een Nokia, maar na 1 jaar deden de knopjes het al niet meer goed enzo.
quote:
Ik ookquote:
Hoezo vond?? Ik luister nog regelmatig 2 Become 1 en Viva Foreverquote:
Je moest eens weten man wat ik met haar heb gedaan dit weekend, vandaar dat ze me niet meer lief vindtquote:
Ik ben nu wel heel nieuwschierig natuurlijk. Dus verklaar naderquote:Op maandag 27 juni 2005 14:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moest eens weten man wat ik met haar heb gedaan dit weekend, vandaar dat ze me niet meer lief vindt![]()
Tsssssk... gaat je geen ene moer aanquote:Op maandag 27 juni 2005 14:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig natuurlijk. Dus verklaar nader
Dronkenlapquote:Op maandag 27 juni 2005 14:48 schreef babette21 het volgende:
en wat doe jij ondertussen? leugens ophangen [ lafbek]
nou dat lopen gaat sowieso wat moeilijk, want ik had gisteren zeskamp [quote:Op maandag 27 juni 2005 14:54 schreef Dizer het volgende:
Dronkenlap
Wees blij dat ik geen misbruik van je heb gemaakt, had je vandaag niet kunnen lopen (naar je werk)![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:04 schreef ymme het volgende:
Wat je allemaal al niet kunnen zeggen, laten merken etc, met die smiley's
Heel leuk
Ik heb 'm net gekochtquote:Op maandag 27 juni 2005 15:18 schreef timbob het volgende:
[..]
die heeft m'n moeder
hij werkt echt beroerd.. kan je beter een andere nemen..
voor zover ik het me kan herinneren: nietquote:Op maandag 27 juni 2005 15:19 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie nou gemeet in A'dam of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |