Nope.quote:
Ik kom 'm ook al niet vinden.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nope.
Ik heb net de hele tijd gezocht, maar....
zij is leuk, goeie actricequote:Op maandag 27 juni 2005 13:13 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hee, dat kan niet hequote:
Een mobiele.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:18 schreef Svensational het volgende:
Ik ga straks een nieuwe telefoon kopen. Weet alleen nog niet welke.
Sapristi Bupatih, wat een idee.quote:
Nee, maar wij horen het gewoon altijd oneens met elkaar te zijn. Zo was dat vroeger en zo hoort dat te blijven.quote:
TMFquote:Op maandag 27 juni 2005 13:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
He BVO. Ik zag gister een clip op TMF en ik dacht:"Hey, da's Hind!!!"
Maar het was Hind niet. Het was een zangeresje van een fout groepje die een fout jaren '80 nummer fout gecoverd hadden. Ik ben de naam vergeten. Maar die lijkt dus op Hind.
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
He BVO. Ik zag gister een clip op TMF en ik dacht:"Hey, da's Hind!!!"
Maar het was Hind niet. Het was een zangeresje van een fout groepje die een fout jaren '80 nummer fout gecoverd hadden. Ik ben de naam vergeten. Maar die lijkt dus op Hind.
Je zeiquote:Op maandag 27 juni 2005 13:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sapristi Bupatih, wat een idee.!
Ja, maar wat voor één? Ik zoek een prepay, niet al te duur. En geen oudjequote:
Dat ging vanzelfquote:
En toch doe ik hetquote:Op maandag 27 juni 2005 13:22 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind nokia's stom en niet gebruiksvriendelijk
ik zou geen nokia kopen.
quote:Zes jaar geleden was je een uitslover als je een mobiele telefoon had, nu ben je een uitslover als je er geen hebt. Ik wilde heel lang geen mobiele telefoon, vrouwen vallen op mannen die onbereikbaar zijn. Ik wil geen Nokia, ik wil neuken, ja.
Ik heb de 6100i geweldig ding. Zeer gebruiksvriendelijk etc. Vriendje heeft de 6100 zijn min of meer hetzelfde alleen 1 met camera de andere zonder. Die met camera is wel iets groter dan die zonder.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor één? Ik zoek een prepay, niet al te duur. En geen oudje.
mjaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |