Als ik héél erg opschiet en niet meer naar de sportschool ga, kan ik dat nét halen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:49 schreef -Mk- het volgende:
Big Brother komt vanaf september om 19:30 uur, volgens Mediawatchers.
Alsof je een keus hebt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als ik héél erg opschiet en niet meer naar de sportschool ga, kan ik dat nét halen.
Ik zou er geen geld op durven zetten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:09 schreef Sanne het volgende:
Ik ben niet verslaafd (meer) aan Big Brother.
Toch?
volgens mij wordt het wel een suc6 wordt best veel al weer over gepraatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:29 schreef Sanne het volgende:
Er waren berichten dat ze terug willen naar de originele opzet.
Laten we het hopen!
ja van horen zeggen had ik dat ook gehoordquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:33 schreef Sanne het volgende:
Hier is Big Brother altijd aanwezig.
Fok heeft zijn bekendheid voor een groot deel aan BB te danken.
Daar begon het allemaal mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:33 schreef Sanne het volgende:
Hier is Big Brother altijd aanwezig.
Fok heeft zijn bekendheid voor een groot deel aan BB te danken.
Helemáál terug naar de originele opzet, dat hoop ik toch niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:29 schreef Sanne het volgende:
Er waren berichten dat ze terug willen naar de originele opzet.
Laten we het hopen!
Als je ook nog weet wanneer die keuken geplaatst moet zijn wil ik je wel aanrakenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:05 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik weet welke keuken er in het huis komtWie wil me aanraken?
Donderdag 15 december alquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:12 schreef melonovy het volgende:
en wanneer eindigt het?
Oh is dit BB5 waar ik al weken naar zit te kijken !! ??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, ik weet het
Vanaf woensdagavond 24 augustus 2200uur zijn er 24 uur per dag streams te bekijken op internet. De bewoners zijn dan net in het huis gekomen.
Op zondagavond 28 augustus is de eerste (opgenomen) uitzending, waarbij we de bewoners zullen zien, die het huis gaan betreden.
Vanaf maandagavond 29 augustus op door de weekse dagen om 1930 de reguliere uitzending, en elke donderdagavond de live uitzending om 2030
Het geeft me echt zo`n kick he, dat ik in vergetelheid geraakte topics nieuw leven in weet te blazenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:53 schreef luciano het volgende:
[..]
Oh is dit BB5 waar ik al weken naar zit te kijken !! ??
Ik dacht dat het een nieuwe serie slaapverwekkende Peyton Place of Coronation Street afleveringen was ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |