Linkje van de vindplaats, er staat nog meer moois op:quote:Op maandag 4 juli 2005 17:34 schreef HanvanMeegeren het volgende:
Ik heb 'm gevonden!
Portrait of a Knight of Malta Idd van Caravaggio.
Vandaar dat Maltezer kruis.
Vanwege mijn gebrek en onkunde op het gebied van web space e.d., versterkt doordat je op dit y*****forum niet kan uploaden, laat ik dat gaarne aan anderen over. Anders wordt het weer zo'n makkie.quote:
Is een oud garpje.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:52 schreef Augustina het volgende:
y*****forum?
De regelgeving:quote:Op maandag 4 juli 2005 19:59 schreef k_man het volgende:
Ach, de meesten kunnen zich volgens mij wel bedwingen waar het op spieken aankomt.
Dan was je vast errug geschokt dat ik die discipline niet had, maar ja, ik ben al errug oud, dus heb haast.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar ga ik wel vanuit, ja.
Ik ben er nog van aan het bekomen...quote:Op maandag 4 juli 2005 20:03 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Dan was je vast errug geschokt dat ik die discipline niet had, maar ja, ik ben al errug oud, dus heb haast.
Maar ik moest koken....quote:Op maandag 4 juli 2005 20:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het getuigt natuurlijk wel van enorme sportiviteit als diegene die het geraden heeft na dat half uurtje alsnog een nieuwe opgave plaatst, he...
Ja lekker....quote:Op maandag 4 juli 2005 20:07 schreef Augustina het volgende:
Koffie dan maar...
Hatsieflatsiekidee!,quote:Op maandag 4 juli 2005 20:07 schreef Augustina het volgende:
Koffie dan maar...
Ik ben nu ein-de-lijk zover dat ik architectuur en 3d-kunst durf te accepteren in dit topic,quote:Op maandag 4 juli 2005 20:08 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Maar ik moest koken....
Moeten het altijd schilderijen of foto's e.d. zijn?
What about gedichten, songteksten, etc?
Ik heb net ff gechekt maar dat is wel erg makkelijk met google.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik ben nu ein-de-lijk zover dat ik architectuur en 3d-kunst durf te accepteren in dit topic,
en dan kom jij er gelijk nog een schepje bovenop doen?
Je zou er nog aan toe kunnen voegen dat het een portret van Fra Antonio Martelli is. Maar goed.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:34 schreef HanvanMeegeren het volgende:
Ik heb 'm gevonden!
Portrait of a Knight of Malta Idd van Caravaggio.
Vandaar dat Maltezer kruis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |