Het hele weekend al... dan mis ik um toch wel hoor.quote:
Op deze pc kan ik alleen via webmail mijn mail checken... en dat werkt niet zo.. zal zo even kijken of ik er in kan. Anders moet ik mijn geduld bewaren tot ik weer achter mijn eigen pc kan.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:36 schreef HanvanMeegeren het volgende:
Je had wel mail op je site ontvangem? Met Votovv?
Het is gemaild naar {voornaam}@....eiland.nlquote:Op zondag 3 juli 2005 21:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Op deze pc kan ik alleen via webmail mijn mail checken... en dat werkt niet zo.. zal zo even kijken of ik er in kan. Anders moet ik mijn geduld bewaren tot ik weer achter mijn eigen pc kan.
Missen is normaal, vrij is goed.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het hele weekend al... dan mis ik um toch wel hoor.
(al heeft een weekendje "vrij" ook veel goed gedaan)
Heb net even gekeken, maar lukt me niet om bij nieuwere berichten te komen nu.. zal dus mijn geduld moeten bewaren tot (hopelijk) later op de avond.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:43 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Het is gemaild naar {voornaam}@....eiland.nl
Alles erg goed. Heb je errug gemist. Had je bijna gebeld, maar zag dat je al andere telefoontjes kreeg.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb net even gekeken, maar lukt me niet om bij nieuwere berichten te komen nu.. zal dus mijn geduld moeten bewaren tot (hopelijk) later op de avond.
Alles goed?
Zou best kunnen, is een mooi plaatje van een goede Hollandsche schilder. MIjn favoriet is z'n strand ding met se vissersboten, maar die kon ik niet vinden op google en ik ben onkundig op het gebied van posten van fotovvs behalve als ik kan uploaden, en dat kan niet op dit y*****forum.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:53 schreef k_man het volgende:
Hé, Is dat een zicht op Kampen?
Mie joe toe.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:53 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Alles erg goed. Heb je errug gemist. Had je bijna gebeld, maar zag dat je al andere telefoontjes kreeg.![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna, Johannes Hermanus Barend Koekoek.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:59 schreef k_man het volgende:
Ik herken volgens mij de kerken van Kampen.
De schilder is H. Koekoek.
Ikke weet ja, maar ikke verlegen.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mie joe toe.
Nah... jij mag me altijd bellen... jeweettoch.![]()
![]()
Haa K_man!quote:Op zondag 3 juli 2005 21:59 schreef k_man het volgende:
Ik herken volgens mij de kerken van Kampen.
De schilder is H. Koekoek.
Betitel de Titel is de naam en ook het doel van dit topic meneer van Meegeren.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:03 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Bijna, Johannes Hermanus Barend Koekoek.Een van de Koekoeken.
Nu moet jij heb ik begrepen.
Anders ik wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:04 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Ikke weet ja, maar ikke verlegen.
Maar ik wil niet betuttelen!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Betutel de Titel is de naam en ook het doel van dit topic meneer van Meegeren.
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:12 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Maar ik wil niet betuttelen!
En de titel is: Shipping in an Estuary.
Wat een Estuary ook mag zijn.
En toch (juist daarom) hou ik van je.quote:Eerst een stukje geschiedenis. Dit topic is ooit begonnen door een te hoog alcoholpromilage in het bloed van Do2, in combinatie van een gemis aan een leuk topic. Zodoende besloot Do2 zelf een topic te openen, met dit als resultaat:
37 BdT-en op een rij.
En nu een nieuwe ronde, nieuwe kansen, zelfde spelregels.
Je plaatst een afbeelding van een kunstwerk, en de anderen moeten de titel en kunstenaar raden. Diegene die het geraden heeft mag weer een nieuwe opgave plaatsten. En als dit binnen een half uur niet gedaan is, dan mag iedere willekeurige user iets plaatsen.
Vast niet, volgens mij gaven ze geen hoogdravense titels toen. Dis is wat een veilinghuis er van maakte. Als je het interbationaal maakt bren gt het meer geld op toch?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:13 schreef k_man het volgende:
Dat kan haast niet de oorspronkelijke titel zijn, toch?
[smiley post]quote:Op zondag 3 juli 2005 22:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
[..]
En toch (juist daarom) hou ik van je.
Had ik al gezegd "een heel warm welkom lieve heer van Meegeren"?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:22 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
[smiley post]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[/smiley post]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |