Dat gaat snel met jullie hierquote:Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!
Elke gitarist is welkom:
Het maakt niet uit of je akkoestisch of elektrisch speelt,
jazz of metal Speelt, snel of langzaam bent etc.
Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren.
Respecteer elkaars smaak en mening.
Rock on!
Als reactie op:quote:Je kunt van z'n muziek zeggen wat je wil, maar Lenny heeft wel smaak in gitaren...
En een leuk platencontract om al die gibsons te veroorloven
quote:quote:Op maandag 27 juni 2005 00:07 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, zag daarnet Lenny Kravitz op Rockin Park spelen, die ook voor ongeveer elk nummer een nieuwe Gibson uit het rek pakt
Ik heb echt alles voorbij zien komen, Flying V, LP Standard, Custom in drie varianten, en nog een hele zwik waar ik het type niet van ken. En ze glommen allemaal
Ja dat dacht ik ook al, maar toch blijft het een feit dat zijn platencontract goed genoeg is om die Gibsons te veroorlovenquote:Op maandag 27 juni 2005 09:51 schreef --H-I-M-- het volgende:
Tevens, even over Lenny Kravitz: Hij heeft een endorsement bij gibson, dus waarschijnlijk zal hij niet (veel) voor zijn gitaren hoeven te betalen! Toch makkelijk, een beetje beroemd zijn!
Coolquote:Op maandag 27 juni 2005 10:07 schreef Jorikjet het volgende:
en heb van een vriend deze week een echte rickenbacker thuis!
Telecasters met een witte rand zijn ook mooi!quote:Big_Boss_Mann: Jeh, witte rand man!
Hehe, een beetje provoceren op z'n tijd is ook best leukquote:Op maandag 27 juni 2005 10:51 schreef Hammet het volgende:
dude! het is geen rand, het is een BINDING!!!!!!!!!!!111111```````~~~~~~~~
Ik heb bindingsangstquote:Op maandag 27 juni 2005 12:18 schreef Hammet het volgende:
lol ik niet
ik heb een binding, want echte mannen hebben een binding
Bedankt! De quitled maple top is echt mooi afgewerkt inderdaadquote:Op maandag 27 juni 2005 09:39 schreef Hammet het volgende:
Je mooie foto's doen het niet. Ja kan op ImageShack namelijk alleen naar de thumbnails linken, niet naar de grote foto's.
Maar goed, ff url copy+paste in browser en ik kan ze wel zien. Mooie gitaar hoor, mooie top.
whehehequote:
Ik heb het geloof ik maar één keer geprobeerd, maar je kunt Fruityloops tegenwoordig als VST plugin draaien onder Cubase. Erg makkelijk!quote:Op maandag 27 juni 2005 12:42 schreef Hammet het volgende:
Om trouwens nog antwoord te geven op een vraag van BUG80: ik wil in principe cubase gebruiken voor gitaren, maar ook toch misschien wel voor wat drumtracks uit Fruity Loops. Ik weet dat Cubase compatible is met Fruity Loops, maar weet iemand daar wat meer van? Wat kan ik er mee e.d.?
Is dat in Nederland te krijgen?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:51 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik heb het geloof ik maar één keer geprobeerd, maar je kunt Fruityloops tegenwoordig als VST plugin draaien onder Cubase. Erg makkelijk!
Een goede start voor het maken van muziek op de computer is trouwens het tijdschrift Computer Music. Zit ook altijd een CD/DVD bij met software, plugins, enz.
Sommige boek- en tijdschriftenwinkels in Nederland verkopen het. Hier is de prijs vrij hoog helaas, rond de 14 euro.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Is dat in Nederland te krijgen?Of bestel je het via internet?
Wat mij betreft zijn Fender Squiers (te krijgen als o.a. Stratocaster en Telecaster modellen) prima startersgitaren. Goede prijs/kwaliteit verhouding en lekker all-round. Je kunt ze ook krijgen compleet met (kleine) versterker.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:02 schreef cappp het volgende:
hallo, ik speel al een tijdje acoustisch en ik wil graag de overstap maken aar electrisch. Wat is nou een leuk, redelijk goedkoop beginnersgitaartje? Ik ben zelf ook opzoek maar misschien hebben jullie tips![]()
Paul Reed Smith McCarty Hollowbody, prima ding :p. Als ie je niet bevalt mag je 'm aan mij gevenquote:Op maandag 27 juni 2005 13:02 schreef cappp het volgende:
hallo, ik speel al een tijdje acoustisch en ik wil graag de overstap maken aar electrisch. Wat is nou een leuk, redelijk goedkoop beginnersgitaartje? Ik ben zelf ook opzoek maar misschien hebben jullie tips![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |