Gefeliciteerd kerel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:28 schreef BMH het volgende:
Het is 2 juli, mijn verjaardag. Ik zal vandaag verlost worden van Halo 2. En ik krijg er nog geld voor ook!
Ik vond Batman Begins niet echt goed. Het begon hoopvol met een goede uitdieping van karakters, maar tegen het einde aan werden er binnen een half uur ff drie verhalen aan elkaar gebreid met een overdaad aan binnen de door de film gestelde kaders onrealistische actie.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 07:57 schreef mordradead het volgende:
ik ben ook alweer wakker![]()
morgen ga ik naar sin city... meteen batman begins meenemen denk ik...... overigens neem ik vandaag een homerj avatar
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:28 schreef BMH het volgende:
Het is 2 juli, mijn verjaardag. Ik zal vandaag verlost worden van Halo 2. En ik krijg er nog geld voor ook!
Neej, wie had dat durven denken! Potverdorie! Maar het was het vieren waard! En ik heb een printscreen van de slowchat TT!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Toch had niemand het zien komen zo'n RaymanNL dag....
There are those who said this day would never come. What are they to say now?
![]()
HomerJ? Wanneer is het nationale HomerJ avatar en Slowchat TT dag? Dan ga ik alvast een mooie avatar maken voor me favo userquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:37 schreef HomerJ het volgende:
Gefeliciteerd BMH
Jammer dat je niet meer op Live! zit, anders had ik wel als kado een mooie frag gegeven
Fuck opquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
HomerJ? Wanneer is het nationale HomerJ avatar en Slowchat TT dag? Dan ga ik alvast een mooie avatar maken voor me favo user![]()
Nu mag je wel eens ophouden met die gespeelde 'je bent mijn favo userquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
HomerJ? Wanneer is het nationale HomerJ avatar en Slowchat TT dag? Dan ga ik alvast een mooie avatar maken voor me favo user![]()
Dat zijn al die interviews adv films. Het is altijd de meeste geweldige director waarmee ze ooit gewerkt hebben omdat deze ze zoveel vrijheid gaf en zoveel inspiratie uitstraalde dat die film vast een succes zou worden. Net als de medespelers die de meest komische figuren zijn die ze ooit gezien hebben en blablablablaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:32 schreef Lexie het volgende:
War of the worlds? Daar speelt toch dat bijdehand kutkindje Dakota Fanning in? Ik heb nog nooit een film van haar gezien maar als ik interviews met haar zie ga ik al over mijn nek van die gespeelde volwassenheid.
Tuurlijk. En ik stort een miljoen op jouw rekening.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:10 schreef capibar het volgende:
he, op 9 augustus nemen jullie wel allemaal een capibar ava he?![]()
op die dag ben ik VOORAL NIET jarigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:11 schreef mordradead het volgende:
waarom?
ik mail mijn rekening nummer wel even.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Tuurlijk. En ik stort een miljoen op jouw rekening.
Voor het geval je er overheen heb gelezen::quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:42 schreef capibar het volgende:
[..]
ik mail mijn rekening nummer wel even.
D30quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:01 schreef RaymanNL het volgende:
Ik neem op 9 augustus een avatar van een canon EOS 330Klopt dat?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
nou, dan zie ik ook geen reden om het te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |