Tjah, ik ook zoietsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was ik van plan om een " Rayman must DIE" -avatar te nemen met veel bloed en ranzigheid, maar dat was te veel moeite.![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:04 schreef BMH het volgende:
Dit begint nu wel heel eng te worden.
~quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
5!
Ja graag zelfs.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:11 schreef Tain het volgende:
Mag nu de titel van het topic weer veranderd worden?
YES! Dan vind ik em morgen geweldig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef Gamedemon het volgende:
War of the worlds = kut
heb je de film gezien?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
De grootste fout in de film is Tom CruiseWat een knurft vind ik dat zeg
YES. Dan vind ik Tim Robbins...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
heb je de film gezien?
ik vond tim robbins ook vreselijk irritant in die film
en nu is het niet grappig meer ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en nu is het niet grappig meer ofzo
sin city wil ik ook nog zien, lijkt me wel een goede film, anyway 1 van de fouten, wat voorderest niet echt spoilerig is maar ook weer welcamera's doen het altijd, omdat ze superieur zijn aan alle andere apparatuur zijn die door den menscheidt zijn gecreeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en nu is het niet grappig meer ofzo
sin city wil ik ook nog zien, lijkt me wel een goede film, anyway 1 van de fouten, wat voorderest niet echt spoilerig is maar ook weer welSin City is een goede film. Maar ik kon er niet echt van genieten. Ik ken de comics en de film is echt voor de fans gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Jurassic Park was wél tof.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:19 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ok, dit valt me van jullie tegen: je moet Sin City zo snel mogelijk gaan zien! En over War of the Worlds kan ik vooraf al zeggen dat hij bagger is omdat hij doorSteven Spielberg
gemaakt is. Sinds hij AI van Kubrick verklootte heb ik het he-le-maal met die kerel gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |