YES! Dan vind ik em morgen geweldig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef Gamedemon het volgende:
War of the worlds = kut

heb je de film gezien?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
De grootste fout in de film is Tom CruiseWat een knurft vind ik dat zeg

YES. Dan vind ik Tim Robbins...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
heb je de film gezien?
ik vond tim robbins ook vreselijk irritant in die film

en nu is het niet grappig meer ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!

quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en nu is het niet grappig meer ofzo
sin city wil ik ook nog zien, lijkt me wel een goede film, anyway 1 van de fouten, wat voorderest niet echt spoilerig is maar ook weer welcamera's doen het altijd, omdat ze superieur zijn aan alle andere apparatuur zijn die door den menscheidt zijn gecreeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en nu is het niet grappig meer ofzo
sin city wil ik ook nog zien, lijkt me wel een goede film, anyway 1 van de fouten, wat voorderest niet echt spoilerig is maar ook weer welSin City is een goede film. Maar ik kon er niet echt van genieten. Ik ken de comics en de film is echt voor de fans gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive

Jurassic Park was wél tof.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:19 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ok, dit valt me van jullie tegen: je moet Sin City zo snel mogelijk gaan zien! En over War of the Worlds kan ik vooraf al zeggen dat hij bagger is omdat hij doorSteven Spielberg
gemaakt is. Sinds hij AI van Kubrick verklootte heb ik het he-le-maal met die kerel gehad.

Van A.I. kreeg ik het zelfde gezicht als die robot kreeg toen ie aan het eten was.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:19 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ok, dit valt me van jullie tegen: je moet Sin City zo snel mogelijk gaan zien! En over War of the Worlds kan ik vooraf al zeggen dat hij bagger is omdat hij doorSteven Spielberg
gemaakt is. Sinds hij AI van Kubrick verklootte heb ik het he-le-maal met die kerel gehad.

kheb A.I. niet gezien, kvond minority report wel weer leukquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:19 schreef Vagere_Hein het volgende:

Niet fokken met JP hequote:

Ik ga met je mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:27 schreef BMH het volgende:
Mijn PC begint eigenaardig te geuren. Lijkt me een goed moment om em maar eens uit te zetten.

Wat, die knuffels op je kamer? Stuur je dan ook je koeiendekbed op me afquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet fokken met JP heIk stuur mijn dino's op je af hoor

Moet je wel je eigen kussen meenemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
Welterusten allemaal

Zwart met witte bolletjesquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:29 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Wat, die knuffels op je kamer? Stuur je dan ook je koeiendekbed op me af-

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |