quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:40 schreef mordradead het volgende:
het is idd een grof schandaal dat jij, als een van de grootste raymanliefhebbers dat hebt kunnen doen!!! zondaar!!!!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:47 schreef mordradead het volgende:
zo, ik heb dit grote nieuws even bij games.fok gesubmit
Die heb ik ook allang niet meer, ik wil die zo graag voor deze heugelijke dagquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:48 schreef mordradead het volgende:
waarom heb ik trouwens geen rayman achtergrond bij fok games
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:52 schreef mordradead het volgende:
nou, ik hoop dat het vandaag er nog op komt hoor
Aaaahhhhquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:00 schreef Tain het volgende:
Mooi, ik kan mijn profiel niet aanpassen omdat mijn sig te lang zou zijn, jammer dus geen webavatar voor je, RaymanNL
Hopenlijk zegt tie jaquote:RaymanNL|Afwas: Mrsubtle, het is vandaag Nationale RaymanNL al een jaar in de Gam Slowchat dag, wij vieren dat met z'n allen, maar zou je dan niet voor één dag er voor kunnen zorgen dat bij iedereen de Rayman Skin van Games.fok Beschikbaar is
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Moet ik een foto maken van alleen maar me Rayman Games? Dat is een goed ideeIK heb nu eindelijk een DVDcase van RaymanM (Rayman M had ik al orgineel, maar alleen in zo'n grote doos, dus heb ik het spel nog een keer gehaald
)
Ik denk het spelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:09 schreef Young_David het volgende:
Jeeeuj, ik heb gewonnen bij games.fok! bij de MOH:EA contest ... ik heb alleen geen flauw idee meer wát ik nu precies gewonnen heb
Zit jij ook bij mij in de ''Ik win nooit wat'' Club?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:25 schreef mordradead het volgende:
mmarsu.... jij hebt ook gewonnenmoh dogtags
ik verdomme weer niks
Ik wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zit jij ook bij mij in de ''Ik win nooit wat'' Club?
Jullie mogen tenminste meedoen met die prijsvragen op fokquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Jullie mogen tenminste meedoen met die prijsvragen op fok
Alsof dat resultaat heeft.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Jullie mogen tenminste meedoen met die prijsvragen op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |