quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef mordradead het volgende:
fotoboeken met foto's
will smith![]()
nigeria (1-1)
zo, nu zijn jullie weer up-to-date
GODDANK NEE!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:24 schreef mordradead het volgende:
ik moet nog een boek inleveren (1ja).... zat je bij dhr. B. Duijn in de klasdan ben je zeker ook geslaagd?
je bedoelt uiteraard dan ik ipv als mijquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:35 schreef taart het volgende:
[..]
GODDANK NEE!
zijn humor en kennis zit op een lager niveau als mij.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
je bedoelt uiteraard dan ik ipv als dan mij
quote:Jercovski
Goeie kerel.... komt hier af en toe om meer posts te halen.....
consoles in bezit: NGage...na eigen zeggen een super ding...daar is niet iedereen het mee eens
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 07:57 schreef mordradead het volgende:
ik ben ook alweer wakker![]()
morgen ga ik naar sin city... meteen batman begins meenemen denk ik...... overigens neem ik vandaag een homerj avatar
ja, ik heb hem, gezien, the who vond ik heel erg goed, en robbie williams had de beste performance wat mij betrefd..quote:Op zondag 3 juli 2005 00:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nog mensen hier die Live8 kijken?
Veel mensen klaagde erover dat ze van robbie williams beter gewend zijn wat betreft live optredens. Opening met We will rock you vond ik geweldig.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:41 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, ik heb hem, gezien, the who vond ik heel erg goed, en robbie williams had de beste performance wat mij betrefd..
Als tweede jaars student eindfeesten en personeelsfeesten onuitgenodigd binnenstappen (voor gratis bier) van mensen die je totaal niet ken is leuk. Slechts een keer werd er wat gezegd bij de Haagse Hogeschool.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:38 schreef Lexie het volgende:
*Burp* examenfeestjes zijn best triest als je al bijna afgestudeerd bent..Ach, tis gratis bier.
Mee eens isquote:Op zondag 3 juli 2005 01:50 schreef taart het volgende:
nou al weer klaar met uitgaan.. [afbeelding]
het was een magere nacht [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |