Van A.I. kreeg ik het zelfde gezicht als die robot kreeg toen ie aan het eten was.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:19 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ok, dit valt me van jullie tegen: je moet Sin City zo snel mogelijk gaan zien! En over War of the Worlds kan ik vooraf al zeggen dat hij bagger is omdat hij doorSteven Spielberg
gemaakt is. Sinds hij AI van Kubrick verklootte heb ik het he-le-maal met die kerel gehad.
kheb A.I. niet gezien, kvond minority report wel weer leukquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:19 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ok, dit valt me van jullie tegen: je moet Sin City zo snel mogelijk gaan zien! En over War of the Worlds kan ik vooraf al zeggen dat hij bagger is omdat hij doorSteven Spielberg
gemaakt is. Sinds hij AI van Kubrick verklootte heb ik het he-le-maal met die kerel gehad.
Niet fokken met JP hequote:
Ik ga met je mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:27 schreef BMH het volgende:
Mijn PC begint eigenaardig te geuren. Lijkt me een goed moment om em maar eens uit te zetten.
Wat, die knuffels op je kamer? Stuur je dan ook je koeiendekbed op me afquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet fokken met JP heIk stuur mijn dino's op je af hoor
Moet je wel je eigen kussen meenemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
Welterusten allemaal
Zwart met witte bolletjesquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:29 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Wat, die knuffels op je kamer? Stuur je dan ook je koeiendekbed op me af-
Gefeliciteerd kerel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:28 schreef BMH het volgende:
Het is 2 juli, mijn verjaardag. Ik zal vandaag verlost worden van Halo 2. En ik krijg er nog geld voor ook!
Ik vond Batman Begins niet echt goed. Het begon hoopvol met een goede uitdieping van karakters, maar tegen het einde aan werden er binnen een half uur ff drie verhalen aan elkaar gebreid met een overdaad aan binnen de door de film gestelde kaders onrealistische actie.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 07:57 schreef mordradead het volgende:
ik ben ook alweer wakker![]()
morgen ga ik naar sin city... meteen batman begins meenemen denk ik...... overigens neem ik vandaag een homerj avatar
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:28 schreef BMH het volgende:
Het is 2 juli, mijn verjaardag. Ik zal vandaag verlost worden van Halo 2. En ik krijg er nog geld voor ook!
Neej, wie had dat durven denken! Potverdorie! Maar het was het vieren waard! En ik heb een printscreen van de slowchat TT!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Toch had niemand het zien komen zo'n RaymanNL dag....
There are those who said this day would never come. What are they to say now?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |