het weer viel me 100% mee
dag 1 een beetje regen, maar dat was niet om over naar huis te schrijven
dag 1 vond ik qua optredens niet gek veel aan, kheb new order, wel relax, ozark henry idem gezien. Daarna snoopdog, toch leuk om eens gezien te hebben en toen kraftwerk
en toen ben ik maar mooi voor de bui een biertje bij te tent gaan drinken
dag 2 dan:
begonnen bij simple plan om in elk geval garbage van voren te kunnen zien.
vervolgens daar leuk wezen ouwehoeren met diverse mensjes en besloten toch maar tot en met greenday voor aan te blijven staan
garbage vond ik echt supervet
velvet revolver, altijd leuk om slash weer te zien!
en toen greenday
we stonden met een spandoek te zwaaien (van 2 engelse gasten waar we hele tijd mee hadden geouwehoerd) en ja hoor hij mocht het podium op en kreeg de gitaar
![]()
dat was wel stoer
daarna snel naar elvis costello en het was weer super, vooral idd i want you
dag 3 begonnen met therapy?. superstrakke set en het valt me mee dat ik nog stem heb
vervolgens pennywise en ik kwam de dezelfde gast als gister al weer van vorfen tegen. was erg gezellig weer
pennywise was wel aardig, maar niet zo super als ik verwacht had.
vervolgens toch maar weer wachten op rammstein van voren. (drinken en eten was mee)
tot audioslave vond ik er weinig aan, maar toen begon het gelukkig weer leuk te worden
vooral de rage against the machine nummers waren vet
nine inch nails kende ik niet echt goed (schaam) maar dat was echt wel vet en rammstein zette een toffe show neer.
toen die boot het publiek ging en die gast er uitflikkerde jumpte de security er meteen tegen aan, via mee
ook de terugweg kreeg ik wat kistjes in mijn gezicht, maar dat mocht de pret niet drukken
vervolgens nog biertjes gedronken en blowtje gerookt en half 6 was een mooie bedtijd
de laatste dag gestart met flogging molly om vervolgens toch maar de tent te gaan opruimen en inpakken, er kwam noodweer aan, 's nachts en daar had ik geen zin in, en er was toch niet echt iets boeiends
vervolgens weer rond sarah bettens richting terein
dat was wel weer vet vond ik
lekker meezingen
![]()
vervolgens richting hoofdpodium gegaan en daar vooral chillend van achter alles gezien. foo fighters was wel weer echt gaaf
tijdens REM werd de lucht wel heel dreigend en toen zijn we richting auto gelopen om rond 3 uur 's nachts, na wat gezoek in belgie om eindelijk in mechelen aan te komen, thuis aan te komen
was mooi festival met als voordeel/nadeel dat je eigenlijk altijd veel slaapt, omdat er 's nachts gewoon weinig te beleven is