die hoerige stream doet het niet, wou zo toch wel even REM zienquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:03 schreef Quannum het volgende:
mms://rw.streampower.be/rw_marquee
mms://rw.streampower.be/rw_main
Zo zou de stream moeten lukken.(Copy paste in je browser doen, ik krijg ze niet klikbaar
)
Twee weken een hittegolf, en de dag dat Werchter begint gaan de hemelsluizen open.![]()
[[url=http://img166.imageshack.us/img166/3654/werchternatteingang0ud.th.jpg]afbeelding][/URL]
Blijf dan thuis of zorg dat je je ticket niet HOEFT te verkopen.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
*zaag, zaag, zaag*
Ik was ook thuisgebleven (lezen!) omdat mijn kat zo ziek geworden was dat zelfs de dierenarts zei dat ik hem beter niet bij oppas kon laten. Ik ben vanaf 1997 ieder jaar geweest dus ik blijf heus niet voor mijn lol thuis, dit is m'n vakantie. En hoe moet ik er in die omstandigheden dan voor zorgen dat ik m'n ticket niet hoef te verkopen ?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:45 schreef Frederic het volgende:
[..]
Blijf dan thuis of zorg dat je je ticket niet HOEFT te verkopen.
Tja, wie is hier dan de schuldige? Je kat!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik was ook thuisgebleven (lezen!) omdat mijn kat zo ziek geworden was dat zelfs de dierenarts zei dat ik hem beter niet bij oppas kon laten. Ik ben vanaf 1997 ieder jaar geweest dus ik blijf heus niet voor mijn lol thuis, dit is m'n vakantie. En hoe moet ik er in die omstandigheden dan voor zorgen dat ik m'n ticket niet hoef te verkopen ?
De Rock Werchter organisatie heeft steeds persberichten zitten uitgeven dat zij samen met de Belgische justitie de zwarthandel zouden aanpakken, daar was niets van te merken, daardoor ben ik m'n geld kwijt (want in 4 dagen zijn er heus wel meer dan 70 kaartjes van eigenaar gewisseld, alleen niet legaal) en vertel mij dan maar eens waarom ik daar niet over zou mogen klagen ? Ben benieuwd of jij met je grote mond daar een fatsoenlijk antwoord op hebt.
De omgekeerde wereld, nu gaan we ineens janken dat zwarthandelaren onder de prijs verkopen (waarschijnlijk de enige manier om ze kwijt te raken)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:36 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat dan betreft vind ik het dan weer niet zo jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar voor de rest..
En ze hebben een kut-systeem wat kaarten betreft, je mag je kaarten niet verkopen (nou had ik daar toch geen tijd meer voor) behalve aan de "omwisselkassa" , daar lever je je kaartje in en als iemand het dan koopt krijg je je geld. Mijn vriend heeft mijn kaartje daar naartoe gebracht, maar heel Werchter staat vol met zwarthandelaren die onder de prijs hun kaarten nog proberen kwijt te raken. Je zou dus wel gek zijn als je een kaartje koopt bij die bemiddelingskassa. En als er nou nog tegen die ratten zou worden opgetreden, maar nee... driewerf![]()
![]()
Mooi verslag... de mijne volgt nog later vandaag misschien...quote:Op maandag 4 juli 2005 12:24 schreef XL het volgende:
Was het je eerste outdoor festival? Ik zou er maar nooit gaan kamperen als ik jou was....tjonge jonge....quote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef Inu het volgende:
Ik ben alleen gister geweest, maar idd wat waren de Foo Fighters gaaf!! Het weer was wel net iets té warm en bijna flauwvallen is me ook geluktVerder vond ik Sarah Bettens echt heel leuk en ook leuk dat de Eagles of Death Metal hetzelfde nummer na haar speelden!! Ik heb me echt goed vermaakt, alleen ik vond het echt super ranzig!! Overal afval, nergens prullenbakken en ik voelde me echt helemaal vies en ik ben nog maar 1 dag gegaan.... Andere festivals zijn echt nooit zo vies...
Ik denk dat de regen van donderdag en de bijhorende modder er veel mee te maken had. Die modder maakt het quasi onmogelijk om alles 's nachts op te kuisen.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef Inu het volgende:
Ik ben alleen gister geweest, maar idd wat waren de Foo Fighters gaaf!! Het weer was wel net iets té warm en bijna flauwvallen is me ook geluktVerder vond ik Sarah Bettens echt heel leuk en ook leuk dat de Eagles of Death Metal hetzelfde nummer na haar speelden!! Ik heb me echt goed vermaakt, alleen ik vond het echt super ranzig!! Overal afval, nergens prullenbakken en ik voelde me echt helemaal vies en ik ben nog maar 1 dag gegaan.... Andere festivals zijn echt nooit zo vies...
Juist.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:57 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik denk dat de regen van donderdag en de bijhorende modder er veel mee te maken had. Die modder maakt het quasi onmogelijk om alles 's nachts op te kuisen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |