Ik heb er ook weer zin in!quote:Op zondag 26 juni 2005 15:33 schreef ioko het volgende:
Het komt nu allemaal wel erg dichtbij. Er is een mooie site van camping A3 gemaakt:
http://www.campingtw.be/
Toch een mooie openingspost![]()
Er staan sommige bands die niet komen nog niet in de openingspost.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:55 schreef Spite_and_Malice het volgende:
Hey! Ik ga dit jaar voor het eerst en heb er superveel zin in! Maare hebben jullie als die-hard-Rock-Werchter-gangers nog handige tips? En op welke camping(s) kun je het beste zitten? Nou veel plezier en misschien zien we mekaar daar wel![]()
Je kunt beter niet bij mij de camping staan.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:55 schreef Spite_and_Malice het volgende:
Hey! Ik ga dit jaar voor het eerst en heb er superveel zin in! Maare hebben jullie als die-hard-Rock-Werchter-gangers nog handige tips? En op welke camping(s) kun je het beste zitten? Nou veel plezier en misschien zien we mekaar daar wel![]()
Briljant XL!quote:Op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef XL het volgende:
Ik had net een fantastisch idee.
Als Interpol nou The Mars Volta vervangt. Dan moet de organisatie alleen nog maar een vervanger voor de eigenlijke plaats van Interpol vinden... maar dat hoeft niet, want dan gaat iedereen toch naar Rammstein.
Twee vliegen in 1 klap:
1) Je haalt Interpol en Rammstein uit elkaar.
2) Welke vervanger je ook regelt, het boeit toch niet...
Da's jouw idee, maar niet iedereen is zo geïnteresseerd in Rammstein hoor (om het nog eufemistische uit te drukken)quote:Op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef XL het volgende:
Ik had net een fantastisch idee.
Als Interpol nou The Mars Volta vervangt. Dan moet de organisatie alleen nog maar een vervanger voor de eigenlijke plaats van Interpol vinden... maar dat hoeft niet, want dan gaat iedereen toch naar Rammstein.
Twee vliegen in 1 klap:
1) Je haalt Interpol en Rammstein uit elkaar.
2) Welke vervanger je ook regelt, het boeit toch niet...
Meestal een busje vol.quote:
Ik ga voor de muziek naar werchterquote:Op zondag 26 juni 2005 22:22 schreef XL het volgende:
[..]
Meestal een busje vol.
Rammstein is natuurlijk muzikaal oninteressant en dat mag je ook gerust een eufemisme noemen. Godzijdank is dat ook heeeelemaal niet belangrijk, want dan zou de kwaliteit op Werchter natuurlijk nog bedroevender zijn. Als liefhebber van festivals mag je gewoon een act als Rammstein nooit laten lopen. De show compenseert bij een dergelijke act zoveel, iedereen die Rammstein afzweert omdat het herrie is kun je met gerust hart bekrompen noemen en ook dat vind ik dan ook een eufemisme.
Nu is interpol natuurlijk wel een acceptabele reden om niet naar Rammstein te gaan
Zelf sta ik bij Rammstein, interpol heb ik al drie keer gezien. Rammstein nog maar 1 keer, ook ik was ooit jong en bekrompen. Heb ze ook te vaak laten lopen, die ene keer dacht ook ik dat het complete bagger zou worden. Staat zeker in mijn top 10 van ruigste optredens en ik kan beloven dat die lijst indrukwekkend is. Interpol staat ook wel in die top10
Vroeger! Toen ik dat ook nog deed, dat waren nog eens tijden....quote:Op zondag 26 juni 2005 23:32 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik ga voor de muziek naar werchter
al moet ik bekennen dat hun show (3 jaar geleden dacht ik) wel leuk was.
Precies.... Mits ze Tom McRae dan niet verschuiven, want dan blijft het dilemma bestaan..quote:Op maandag 27 juni 2005 10:39 schreef BUG80 het volgende:
Hoewel, als ie niet komt is ook gelijk het Ryan Adams / R.E.M. dilemma van de baan
Ga naar Admiral Freebee! Krijg je geen spijt van! Daan vonden wij om tequote:Op maandag 27 juni 2005 10:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik twijfel tussen Daan en Admiral Freebee, daar ik ze allebei niet ken.
The Tears en The Dears hetzelfde verhaal.
Therapy en Trail Of Dead eigenlijk ook.
O men. Nou ja, als ik moet kiezen tussen Tom McRae en R.E.M. dan ga ik toch echt voor de laatste, geen twijfel mogelijk. Tom McRae vind ik ook goed, maar die heb ik pas nog gezien.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies.... Mits ze Tom McRae dan niet verschuiven, want dan blijft het dilemma bestaan..![]()
Sterker nog, misschien was het wel het hoogtepunt van vorig jaar.quote:Ga naar Admiral Freebee! Krijg je geen spijt van!
Ik zou dan voor een vreselijk dilemma komen te staan... Tom McRae wil ik dolgraag weer zien, maar 4 volledige optredens van REM in 1 jaar is ook wel tof....quote:Op maandag 27 juni 2005 11:18 schreef BUG80 het volgende:
[..]
O men. Nou ja, als ik moet kiezen tussen Tom McRae en R.E.M. dan ga ik toch echt voor de laatste, geen twijfel mogelijk. Tom McRae vind ik ook goed, maar die heb ik pas nog gezien.
[..]
Sterker nog, misschien was het wel het hoogtepunt van vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |